Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Μητρόπουλος Α.:Κραυγή...φόβου! Νέα επίθεση-συκοφαντία! Σαφείς εξηγήσειςγια τα φορολογικά!

mitropoulos-alexisΚραυγή αγωνίας και  πίκρας!
Πρώτη φορά στη ζωή μου φοβάμαι!
Μετά τις διώξεις-φυλακίσεις- τρομοκρατία-διαγραφές, τώρα και η συκοφαντία!
Δεν έχω τίποτα κρυφό,προσωπικά-οικογενειακά!
"....Καλώ τις Φορολογικές Αρχές να δώσουν στη δημοσιότητα τα πορίσματα των ελέγχων τους για όλα τα έτη που φορολογούμαι. Έχω ελεγχθεί, πάντα με ειδικές διαδικασίες, από το 1995 μέχρι την εκλογή μου στο Κοινοβούλιο.
Καλώ τις Τραπεζικές Αρχές Ελλάδας και εξωτερικού να ενημερώσουν για την κίνηση των λογαριασμών μου, οι οποίοι έχουν «ανοίξει» τα τελευταία 15 χρόνια. Το ίδιο να πράξουν και για λογαριασμούς της οικογένειάς μου.
Καλώ την Υπηρεσία «Πόθεν Έσχες» της Ελληνικής Βουλής να δώσει στη δημοσιότητα τα πορίσματα των ελέγχων της.
Επιθυμώ να πληροφορηθεί ο ελληνικός λαός την αλήθεια για τα περιουσιακά στοιχεία εμού και της οικογένειάς μου. Χρήματα δεν είχα ποτέ στο εξωτερικό, ούτε φυγάδευσα, ούτε διαθέτω σήμερα εγώ ή η οικογένειά μου. Σε καμία λίστα καταθετών δεν υπάρχει το δικό μου όνομα ή μέλους της οικογένειάς μου, σε καμία Τράπεζα, σε κανένα μέρος του πλανήτη.
Τα λιγοστά χρήματα που έχω στην Ελλάδα τα γνωρίζουν και τα έχουν ελέγξει επανειλημμένα οι Φορολογικές Αρχές και τους ζητώ άμεσα να δώσουν στη δημοσιότητα τα ευρήματά τους....".
ΑΥΤΕΝΕΡΓΟΣ
 
Στο   http://ysterografa.gr/politics/exigiseis-mitropoyloy-gia-ti-forologiki-toy-ypothesi, οι Εξηγήσεις Μητρόπουλου για τη φορολογική του υπόθεση
18.11.2013
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Μητρόπουλος, με μια μακροσκελή ανακοίνωσή του αναφέρεται στη φορολογική του υπόθεση, δίνοντας εξηγήσεις και κάνοντας λόγο για επίθεση σπίλωσης και τρομοκράτησής του. «Η αλήθεια για τη φορολογική μου υπόθεση Απάντηση στο σχέδιο εκφοβισμού και διασυρμού [...]

Δεν υπάρχουν σχόλια: