Σάββατο, 20 Δεκεμβρίου 2014

Η χθεσινή μέρα έκλεισε χαρούμενη όσο σπάνια στη ζωή μου: Από την Κόρη μου!


 Η χθεσινή μέρα έκλεισε χαρούμενη όσο σπάνια στη ζωή μου: Από την Κόρη μου!

Σπυριδούλα-Ιωάννα Ζωχιού (Λάνα)

Αποφοίτησε από το τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου. 
Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στον τομέα Διπλωματικών Σπουδών της Μεσογειακής Ακαδημίας της Μάλτας και  κάτοχος 2ου μεταπτυχιακού διπλώματος     του τομέα  Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών-Διεθνή Πολιτική Οικονομία του Παντείου Πανεπιστημίου. 
Κατά τη διάρκεια των σπουδών της εργάστηκε, εκτός άλλων,  ως ασκούμενη στο Υπουργείο Εξωτερικών και στην Πρεσβεία της Ελλάδος στη Μάλτα. 
Μιλάει Αγγλικά,Γαλλικά και κινέζικα. 
Από το Νοέμβριο του 2011 είναι μέλος του ΚΕΜΜΙΣ.


Στις 19 Δεκέμβρη 2014 ολοκλήρωσε με επιτυχία  τις πολυήμερες και ιδιαίτερα επίπονες και δύσκολες εξετάσεις στο διπλωματικό κλάδο του Υπουργείου Εξωτερικών και ξεκινάει τη φοίτηση στη Διπλωματκή Ακαδημία του Υπουργείου.
 
Περισσότερα...http://www.cemmis.edu.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=327%3A2011-12-08-08-36-58&catid=39%3Aereunites&Itemid=63&lang=el



Συγχωρέστε μου την ένταση και εκδήλωση των συναισθημάτων - γζ

3 σχόλια:

manolis daponte είπε...

dapontema@gmail.com

Θερμά συγχαρητήρια και με την ευκαιρία και καλές γιορτές.

Μανόλης Δαπόντε.

Ioannis Zochios είπε...

Αγαπητέ Μανόλη, Σε ευχαριστώ θερμά!!!


http://autenergos.blogspot.gr/2014/09/2005.html

Ioannis Zochios είπε...


Κ Υ Θ Η Ρ Α Η «ΑΓΙΑ ΜΌΝΗ»: Μελέτη 2005, Ζωχιού Σπ. Ι. http://autenergos.blogspot.gr/2014/09/2005.html