Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Αν σας αρέσει, ψηφίστε τη συμμετοχή μου στον 1ο Διαγωνισμό Ποίησης με θέμα «Άνθρωπος»

Φίλοι μου γεια σας,

Συμμετέχω, με το ποίημα: "Μετανάστευσης αποχαιρετισμός" στο διαγωνισμό ποίησης που διοργανώνει το περιοδικό e-charity.gr προκειμένου να ενισχύσουμε ιδρύματα και κοινωνικούς φορείς που στηρίζουν παιδιά και ευπαθείς κοινωνικές ομάδες. Το ποίημά έχει δημοσιευτεί στον σύνδεσμο: http://www.e-charity.gr/final.php?id=666&tef=May&y=2012 .
Κάτω από την συμμετοχή υπάρχει ένα εικονίδιο που γράφει ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ - LIKE. Αυτό θα αποτελέσει και τον τρόπο με τον οποίο κάποιος θα μπορεί να ψηφίσει το ποίημά μου. Τα ποιήματα με τα περισσότερα likes θα είναι αυτά που θα καθορίσουν και τα αντίστοιχα ποσά που θα δοθούν από τους χορηγούς μας. 
 O Διαγωνισμός θα διαρκέσει μέχρι την 31η ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2012.
 
Διαβάστε το ποίημα και αν σας αρέσει πατάτε: ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ - LIKE στο : http://www.e-charity.gr/final.php?id=666&tef=May&y=2012 
 
 Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια αξιολόγηση 
 Γιάννης Ζωχιός

Δεν υπάρχουν σχόλια: