Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ

ΝΕΑαυτοδιαχειριζόμενηΚΕΡΚΥΡΑ(ΝαΚ)

Επικοινωνία: e-mails: nea.aytodiaxeirizomenh.kerkyra@gmail.com izochios@tellas.gr

τηλ. 6937179122 http://autenergos.blogspot.com/2010/07/972010-13072010.html

Α΄ Καλλικράτειες εκλογές, 7 Νοέμβρη 2010

Δήμος ΚΕΡΚΥΡΑΣ

ΖΩΧΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Υποψήφιος Δήμαρχος ΖΩΧΙΟΣ Γιάννης

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ

ΑΝΑΤΡΟΠΗ όχι παραλλαγή! ΙΣΟΤΗΤΑ ΟΛΩΝ!

ΛΑΟΣ ΕΝΕΡΓΟΣ-ΑΥΤΕΝΕΡΓΟΣ!

Η Κέρκυρα, και αναπόσπαστα Οθωνοί-Ερείκουσσα-Μαθράκι, με τουλάχιστον Ομηρική «καταγωγή», διαθέτουν τον ανεξάντλητο πλούτο της μυθολογίας-ιστορίας, της γεωγραφικής θέσης, του φυσικού περιβάλλοντος, της παράδοσης. Σημαντικότατα δεδομένα για το δυναμικό μέλλον του Δήμου.

Η σύγχρονη οικοδόμηση κυρίως της Κέρκυρας, έγινε στα πλαίσια ενός παρωχημένου μονοπολιτιστικού προϊόντος κι ενός νεοελληνικού συστήματος θεοκρατικού, αντιλαϊκού, άδικου, εκμεταλλευτικού, συντηρητικού, ρατσιστικού, πελα-τειακού, διεφθαρμένου, εχθρικού σε γνώση-επιστήμη, αντιαναπτυξιακού, αντιπεριβαλλοντολογικού.

Οι λαϊκοί θεσμοί, κύρια η αυτοδιοίκηση, χρησιμοποιούνται προκειμένου να επιβάλλεται πυραμιδικά και να εμφανίζεται με λαϊκό έρεισμα η οικοδόμηση του ελληνικού (και διεθνούς) συστήματος με το παραπάνω περιεχόμενο ώστε να φοβίζεται, συντηρητικοποιείται, υποτάσσεται, ετεροδιαχειρίζεται ο λαός.

Όσο περισσότερο υποταγμένη είναι (και) η αυτοδιοίκηση, τόσο ευκολότερα ο λαός ακρωτηριάζεται κι αυτή υπηρετεί τις δυνάμεις του συστήματος. Αυτές που τη θέλουν ως εξουσία τοπική, ανάλογη της κεντρικής, με δημάρχους-συμβούλια εξουσιαζόμενους αλλά και εξουσιαστές προς το λαό.

Η ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΤΕΡΟΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΚΡΑΤΟΣ-ΚΟΜΜΑΤΑ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ/ΚΕΦΑΛΑΙΟ. ΣΤΟ-ΧΟΣ ΟΛΩΝ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΤΟΥΝ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ, Η ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΘΕΣΜΩΝ, ΣΚΟΠΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΡΤΗΣΗ-ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ. ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ ΑΝΘΕΙ!

Τα σημερινά δικαιώματα και οι λαϊκοί θεσμοί είναι αποτέλεσμα πολύμορφων αέναων αγώνων του ανθρώπου, από εμφάνισής του στη γη. Παλινδρομώντας, με επαναστάσεις, θυσίες-ηρωισμούς, συγκρούσεις αλλά και με ποικιλόμορφες ειρηνικές δράσεις πέτυχε κατακτήσεις έναντι των διαχρονικών στυγερών εξουσιών. Ο άνθρωπος, μόνος του διαμόρ-φωσε: πορεία-ιστορία-πολιτισμό, σχέσεις, θεσμούς, μύθους, αξιοποιώντας όσα η φύση του προσφέρει. Κύριο ορό-σημο η «Αθηναϊκή Δημοκρατία» που συνέθεσε-ανέδειξε-ανέπτυξε την μέχρι τότε πανανθρώπινη δημιουργία, μοναδικό θεμέλιο δημιουργικής συνέχειας αν η ανθρωπότητα θα συνέχιζε με ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ και όχι την ΕΤΕΡΟΝΟΜΙΑ.

Η αυτενέργεια των λαϊκών θεσμών συμβάλλει στην αποδυνάμωση της κεντρικής αντιλαϊκής εξουσίας και των δυνά-μεων που συμπράττουν, αλληλέγγυα, να την ασκούν-διαιωνίζουν-ενισχύουν.

Η βαθιά σημερινή κρίση του συστήματος υποχρεώνει το κράτος να κάμει βήματα συμβιβασμού και να εκχωρεί ρόλους στην αυτοδιοίκηση. Η υστεροβουλία του όμως δεν κρύβεται αφού, κυρίως, επιδιώκει τη μεταφορά ευθυνών. Η απεξάρ-τηση δε διακρίνεται στις προθέσεις του. Ο «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» είναι αποτέλεσμα ανάγκης και οπισθοβουλίας. Και επιδίωξη εξιλέωσης του συστήματος, μέχρι να… μετανιώσει και να πάρει πίσω όσα υποχρεώνεται να εκχωρήσει!

‘Όμως, η εκχώρηση ρόλων ισχυροποιεί την αυτοδιοίκηση, τοπική-περιφερειακή, με την προϋπόθεση ότι και αυτή αρνεί-ται την ετεροδιαχείρισή της και προτάσσει την ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ με θεσμούς άμεσης συμμετοχής, όπως οι Λαϊκές Συ-νελεύσεις σε κάθε Κοινότητα ή Γειτονιά. Ο ΛΑΟΣ ΕΝΕΡΓΟΣ-ΑΥΤΕΝΕΡΓΟΣ!

Η Καλλικράτεια αυτοδιοίκηση γενικά και (ευτυχώς) ο ένας δήμος για Κέρκυρα-Διαπόντια ειδικά, προσφέρουν σημα-ντικές ευκαιρίες, σε συνδυασμό με τη συγκυρία της ανάδειξης του διεφθαρμένου, αντιλαϊκού συστήματος και των δυνάμεων που το συνθέτουν. Παρέχεται μια σπάνια δυνατότητα να ισχυροποιηθεί ο λαϊκός ρόλος και να βηματίσει η αποδυνάμωση της χειραγωγικής εξουσίας θρησκείας-κράτους-κομμάτων-επιχειρηματιών. Για μια βαθιά «ειρηνική υπονόμευση» του συστήματος.

Η επίτευξη γίνεται ευκολότερη αν η αυτοδιοίκηση αξιοποίηση όση δύναμη της προσφέρει ο Καλλικράτης, «παρακά-μπτει» νομικές διατάξεις που συντηρούν την εξάρτησή της και εντάξει στα μέσα δράσης, για τους σκοπούς της, και τη «δυναμική διεκδίκηση» απέναντι στην πολύμορφη εξουσία. Αν κατανοήσει ότι πλάθει μόνο ο άνθρωπος και ο ίδιος ενι-σχύει ή αλλάζει θεσμούς και νόμους. Αν είναι συνεχής η συνείδηση ότι τα δικαιώματα δεν εκχωρούνται. ΚΑΤΑΚΤΟΥ-

ΝΤΑΙ! ΜΕ ΒΗΜΑΤΑ Ή ΑΛΜΑΤΑ!

Η διαχρονική κερκυραϊκή θρησκευτική-πολιτική-κοινωνική-επιχειρηματική ελίτ λειτούργησε ως στυλοβάτης του συστήματος, όπως περιγράφηκε, καταστρέφοντας τον ιστορικό και φυσικό πλούτο, υποβαθμίζοντας άνθρωπο-περιβάλλον και δημιουργώντας συνθήκες εκμετάλλευσης-καθυστέρησης έως καταστροφής. Η ΣΥΝΕΝΟΧΉ ΒΑΘΙΑ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΑΥΤΟΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ.

Η ΝΕΑ αυτοδιαχειριζόμενη ΚΕΡΚΥΡΑ(ΝαΚ) απευθύνεται στο λαό Διαπόντιων-Κέρκυρας όχι για διαχειριστική παραλλαγή στο Δήμο, εναγκαλισμένη με συνένοχες για το κατάντημα θρησκευτικοπολιτικοοικονομικές ελίτ, διαιωνίζοντας και μεταφέροντας τα μικρά και μεγάλα προβλήματα σε επόμενες γενεές, αλλά για μια ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ σε όλα τα επίπεδα. ΜΟΝΟ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΥΣΑ!

Το Όραμα για μια ΝΕΑ ΚΕΡΚΥΡΑ μπορεί να υλοποιηθεί χάρη στον ένα Δήμο Κέρκυρας-Διαπόντιων!

Η εγγύηση εξειδίκευσης-υλοποίησης του ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ που καταθέτει η ΝΕΑ αυτοδιαχειριζόμε-νη ΚΕΡΚΥΡΑ(ΝαΚ) θα στηριχθεί στους τρεις πυλώνες του Δήμου: Τους ΑΥΤΕΝΕΡΓΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ, τα ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙ-ΡΙΖΟΜΕΝΑ ΟΡΓΑΝΑ, τους ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ. Με τη θεσμική λειτουργία τους, τη σαφή δημοτική βούληση-αποφασιστικότητα, την εργασιακή γνώση και στελέχωση.

Όσα διαχρονικά δημιούργησε-πέτυχε ο λαός(που είναι πολλά) και μέσω των ικανών-συνεπών-αγωνιστών εκπροσώπων του, θα αναδεικνύονται και ως στήριγμα του ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.

Ο Δήμος θα ασκεί διεύθυνση και όχι εξουσία που θα σήμαινε: θεοκρατία, αμάθεια, βία, αδικία, εκμετάλλευση, επιορκία, αδιαφάνεια, διαπλοκή, αρπαγή του λαϊκού πλούτου, καταστροφή περιβάλλοντος…

Πρώτη και απόλυτη ΑΡΧΗ η ισότητα όλων και η μη αδικία-εκμετάλλευση-προσβολή από κανέναν και προς κανέναν! Η ιδιότητα του δημότη-κάτοικου δε θα ισχύει για τους παραβάτες της ΑΡΧΗΣ!

Πλήρης διαφάνεια. Λαϊκές Συνελεύσεις-Πολυκτίρια σε κάθε Κοινότητα. Γνώση-επιστήμη-τεχνολογία παντού. Ανάδειξη-στήριξη της ατομικής και συλλογικής δημιουργικότητας. Προστασία-διεκδίκηση των δικαιωμάτων όλων των κατοίκων, έναντι όλων. Ισόρροπη «ανάπτυξη».

Απόλυτη ανεξιθρησκία. Όχι σύμβολα σε δημόσιους χώρους. Τοπικοί βουλευτές-υπουργοί αρκούνται στο συνταγματικό τους ρόλο. «Καταστροφή» των πηγών ή κρίκων διαπλοκής-διαφθοράς-εκμετάλλευσης. Δημοτική «στήριξη» της δη-μόσιας υγείας-παιδείας-πρόνοιας. ΜΜΕ με διαφάνεια και δημοτικοποίηση ΕΡΑ+1κανάλι»+Ρ.Εκκλησίας. Το ΙΠ στη στήριξη του λαού και με την πρακτική άσκηση των φοιτητών. Χωροταξικός σχεδιασμός-περιβαλλοντική θωράκιση. ΔΕΚΑ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ με νέο δημοτικό άξονα από: Χλωμό-Αγραφούς και 2 σήραγγες μαζί με κεντρικό κόμβο. ΑΝΑ-ΠΤΥΞΙΑΚΗ με κλάδους και μέτοχοι: συνεταιρισμοί, επιμελητήρια, φορείς… Παραγωγή ενέργειας από σκουπίδια-ανανεώσιμες-παράγωγα. Πολυπολιτισμική δημιουργία. 5ΚΟΜΒΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ και ΧΩΡΟΙ ΑΝΑΦΟΡΑΣ παντού. Κέντρο θεάτρου-μουσικής-χορωδίας-χορού. Αγροτική ανάπτυξη-τυποποίηση προϊόντων και υποχρεωτική χρήση τους από σχε-τικές επιχειρήσεις. Η ιστορική Κέρκυρα στο προσκήνιο ως βασικό νέο προϊόν. Εγγραφή-διδασκαλία της συνολικής και τοπικής ιστορίας. Βαθιές τομές στον τουρισμό. Αγορές πυλώνες: ελληνική-παραδοσιακές-νέες. Ριζική αλλαγή σε τιμολόγια-υπηρεσίες-προϊόντα. Επιχειρήσεις δυναμικές αντί των πλουσίων επιχειρηματιών. Εξασφάλιση των επιχει-ρηματικών υποχρεώσεων. Αυτοδιαχείριση από εργαζόμενους σε όσες εμμένουν στο σαθρό παρελθόν. Διαφανή-διακριτή σχέση με όλες τις συλλογικότητες. Συνεταιρισμοί-επιμελητήρια-σύλλογοι συνυπεύθυνοι για τα μέλη τους.

Σύμπραξη με την ΠΙΝ που θα αξιολογείται με βάση και τα παραπάνω αλλά και το δίκαιο προς όλα τα Νησιά.

Το κράτος, με καμιά του έκφραση, δε θα «εξουσιάζει» στο Δήμο. Θα κρίνεται αυστηρά για πράξεις/παραλήψεις. Για την εσωτερική και διεθνή του λειτουργία. Οι διεκδικήσεις απέναντί του, και δυναμικές.

Με τη ΝΕΑαυτοδιαχειριζόμενηΚΕΡΚΥΡΑ(ΝαΚ) στο Δήμο, τα 4 Νησιά (Διαπόντια-Κέρκυρα) δε θα τα εκμεταλλεύεται κανείς. Και δε θα εκμεταλλεύονται κανέναν!

Ειδήσεις για την Κέρκυρα

Πολιτιστικές Ειδήσεις

Στο Δημοτικό Θέατρο θα παρουσιαστεί αύριο η όπερα του Πιέτρο Μασκάνι “Silvano” από την Όπερα Δωματίου Κερκύρας και το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο. Πρόκειται για την πανελλήνια πρώτη της όπερας και είναι αποτέλεσμα συνεργασίας με τον αλβανικό οργανισμό Apollonia International Festival και του ιταλικού Settembre Mascagnano. • Εγκαινιάζεται την Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου στις 8.00 το βράδυ , στην Αίθουσα Τέχνης της Πινακοθήκης του Δήμου Κερκυραίων η έκθεση «Σύγχρονη τέχνη...μία ματιά στο εικαστικό τοπίο της Κρήτης» που αποτελεί συνδιοργάνωση με το Μουσείο Εικαστικών Τεχνών Ηρακλείου. Η έκθεση παρουσιάζει ένα πανόραμα της σύγχρονης ελληνικής τέχνης μέσα από το έργο τριάντα τριών εικαστικών δημιουργών κρητικής καταγωγής. Πρόκειται για μία επιλεγμένη παρουσίαση έργων από τις συλλογές του Μουσείου Εικαστικών Τεχνών που επιμελήθηκε ο ιδρυτής του, αρχιτέκτονας και συλλέκτης κ. Κώστας Σχιζάκης και η δρ. Ντενίζ Αλεβίζου, ιστορικός τέχνης. • Στο Δημοτικό Θέατρο φιλοξενείται έως τις 10 Σεπτεμβρίου η έκθεση ζωγραφικής του γνωστού ζωγράφου Νico Vrielink. Πρόκειται για την πρώτη έκθεση του γνωστού καλλιτέχνη στην Ελλάδα.

σύνταξη:Μαρίνα Μοσχάτ ΕΡΑ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Με νέα κυβέρνηση στη Δ.Ε.Θ. Στις 12 το μεσημέρι θα ορκιστούν ενώπιον του Προέδρου της Δημοκρατίας οι νέοι υπουργοί, ενώ το υπουργικό συμβούλιο υπό τη νέα του σύνθεση θα συνεδριάσει για πρώτη φορά την Παρασκευή στη Θεσσαλονίκη. Τις αλλαγές στο κυβερνητικό σχήμα, το οποίο αποτελείται από 48 μέλη έναντι 36 του προηγούμενου, ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γ. Πεταλωτής λίγο μετά τις 1.30 τα ξημερώματα.Πλήρες θέμα...enet

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Ανοικτή επιστολή

ΖΩΧΙΟY Γιάννη

για ΣΥΜΠΟΡΕΥΣΗ «ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ»

στο Δήμο Κέρκυρας!

Τελικά κείμενα ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ και

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ.

Βιογραφικό και αίτηση υποψηφίου συμβούλου!

Αγαπητές/Αγαπητοί,

Συμπατριώτισσες/Συμπατριώτες,

- Στις 18 Ιούνη ανακοίνωσα επίσημα την υποψηφιότητά μου για δήμαρχος στο νέο Δήμο Κέρκυ-ρας με τη ΝΕΑαυτοδιαχειριζόμενηΚΕΡΚΥΡΑ(ΝαΚ).ΖΩΧΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

- 23 Ιουνίου απέστειλα το βιογραφικό μου.

- 25 Ιούνη ανακοινώσαμε ότι θα δημοσιοποιηθούν άμεσα ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ και ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ. Προτείναμε δε, δίχως διακρίσεις, σε όσες και όσους θα συμφωνήσουν με το περιε-χόμενο, να συμπορευτούμε στέλνοντας βιογραφικό και αίτηση υποψηφιότητας.

Συνεπείς σε αυτή τη δέσμευση:

- 13 Ιουλίου δημοσιοποιήσαμε τη ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ και

- Από 23 Ιούλη έως 20 Αυγούστου, με 5 εβδομαδιαίες ανακοινώσεις, ανακοινώσαμε αναλυτικά τις ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ.

Ταυτόχρονα, έγιναν πολλές γραπτές και αποτελεσματικές παρεμβάσεις προς Πρωθυπουργό, υπουργούς, ΠΙΝ, Νομαρχία, ΤΕΔΚ, Δήμους και Φορείς για σημαντικά θέματα της Κέρκυρας. Επικοινώνησα με αυτοδιοικητικούς και υπουργικούς παράγοντες για αλληλοενημέρωση σε θέματα του Νομού, με δημάρχους-κοινοτάρχες Κέρκυρας-Διαπόντων και συγχάρηκα συνυπο-ψήφιους δημάρχους.

Επιπλέον:

- Έστειλα πρόσκληση για συμπόρευση προς τους «προδομένους» μέλη-φίλους ΠΑΣΟΚ και

- Προτείναμε ανοικτή συνάντηση στις 15 Σεπτέμβρη ώρα 11 πρωί στην αίθουσα της Νομαρχίας Κέρκυρας για ΠΑΝΑΡΙΣΤΕΡΗ ΣΥΜΠΟΡΕΥΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟ. Με παρόντα και τα ΜΜΕ.

Σε περίπτωση δε μη ευόδωσης, θα μετατραπεί σε συνέντευξη τύπου και ο υποψήφιος δήμαρ-χος θα αναλύσει ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ και ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ.

Συμπατριώτισσες/Συμπατριώτες,

Ολοκληρώνεται σήμερα η επεξεργασία της ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ και των ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ. Από αύριο Τρίτη έως την Παρασκευή 10 Σεπτέμβρη θα έχουν αποσταλεί παντού, και κυρίως στα ΜΜΕ, τα τελικά ολοκληρωμένα κείμενα.

Επιβεβαιώνεται λοιπόν η συνέπεια να γνωστοποιήσουμε τα πάντα ενωρίς, και μάλιστα με λε-πτομέρειες, σχετικά με το περιεχόμενο της μεγάλης ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ που προτείνουμε στην επι-κράτεια του Δήμου Κέρκυρας ώστε να τα γνωρίζουν οι πάντες και κυρίως οι υποψήφιοι πριν εκφράσουν τη βούληση να συμπορευτούμε.

Τώρα λοιπόν που είναι ολοκληρωμένα και ο ουσιαστικός διάλογος δε θα σκοντάφτει σε αναζη-τήσεις θέσεων, προσκαλώ (δίχως διακρίσεις όπως και στις 25 Ιούνη) σε συμπόρευση όλες και όλους που συμφωνείτε για μια μεγάλη ΑΝΑΤΡΟΠΗ σε Κέρκυρα-Διαπόντια. Επίσης, μπορείτε να καταθέσετε την υποψηφιότητα, στέλνοντας στο: izochios@tellas.gr : 1. Βιογραφικό και

2.Τυπικά στοιχεία: Επώνυμο-όνομα-πατρώνυμο-ημερομηνία γέννησης-Δήμος στον οποίο ανήκει-αρ. ταυτότητας-τηλέφωνα(κινητό, σταθερό)-e-mail.

ΓΙΑ ΤΗ ΝαΚ, ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΘΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ. ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ Ο ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ.

Τέλος επαναλαμβάνω την πρόταση σε πρόσωπα και συλλογικότητες να υπάρχει ένας συνεχής διάλογος μέχρι τέλους ώστε να συγκροτηθεί ψηφοδέλτιο ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ και βέβαιης ΝΙΚΗΣ.

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣΑΡΧΕΣ-ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣστο: http://autenergos.blogspot.com/2010/07/972010-13072010.html

Επικοινωνία: nea.aytodiaxeirizomenh.kerkyra@gmail.com- izochios@tellas.gr-τηλ.6937179122

Αρχιτέκτονες:

Συμφέρει να γκρεμίσουμε την Αθήνα

«Oι μεγάλοι δωρητές στο μέλλον θα είναι εκείνοι που θα γκρεμίζουν και όχι εκείνοι που θα χτίζουν» είχε πει κάποτε ο Γιάννης Τσαρούχης. Πολλοί σήμερα ...in.gr

Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

Στέφανος Τζουμάκας

Για τη Σύνοδο του Εθνικού Συμβουλίου

του ΠΑΣΟΚ Σεπτέμβρης 2010.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2020. Για την έξοδο από τη κρίση. Με προοδευτική στρατηγική και με προοδευτικές πολιτικές επιλογές, Με τις προοδευτικές δυνάμεις του τόπου, στη πολιτική ,στην οικονομία ,στα κινήματα.

Σημεία της παρέμβασης:

ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Ιόνια: Με Μπεριάτο πάει το ΠΑΣΟΚ, αλλά το κρατά... κρυφό μυστικό!
corfupress.com
alt

Επιλέχθηκε αλλά δεν ανακοινώθηκε το όνομα του Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων. Πληροφορίες αναφέρουν ότι το «κρυφό» πρόσωπο είναι ο Ηλίας Μπεριάτος, καθηγητής του Παν. Θεσσαλίας, διδάκτωρ του Πανεπιστημίου της Σορβόννης του Παρισιού.

Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

Κανενός είδους θεϊκή ανάμειξη δεν βλέπει πλέον ο Στίβεν Χόκινγκ στη δημιουργία του Σύμπαντος. Στο νέο του βιβλίο που θα κυκλοφορήσει την επόμενη βδομάδα, ο διάσημος βρετανός αστροφυσικός κλείνει το «παραθυράκι» που είχε ανοίξει παλαιότερα και παράλληλα κηρύσσει τον θάνατο της φιλοσοφίας.
Ακριβώς όπως ο Κάρολος Δαρβίνος απέρριψε το ενδεχόμενο της εμπλοκής μιας ανώτερης δύναμης στη σφαίρα της βιολογίας, έτσι και ο Στίβεν Χόκινγκ υποστηρίζει ότι μια σειρά από νέες θεωρίες καθιστούν περιττή τη συμβολή ενός θεού στη δημιουργία του Σύμπαντος. Στο νέο του βιβλίο.......

Όταν η Δημόσια Παιδεία έχει τα

χάλια της, οι αποτυχόντες σ' αυτήν

αξίζουν τα συγχαριτήρια και όχι οι επιτυχόντες.

Από:VLASSIS GEORGE
http://lefkimmiwtes.blogspot.com/2008/07/blog-post_05.html

σχέσεις Ισραηλινών και Παλαιστινίων Ο Ισραηλινός πρωθυπουργός, Μπενιαμίν Νετανιάχου και ο Παλαιστίνιος πρόεδρος, Μαχμούντ Αμπάς, συμφώνησαν να συναντηθούν στις 14 και 15 Σεπτεμβρίου ξανά και στη συνέχεια να έχουν συνομιλίες κάθε δύο εβδομάδες. Δεν υπάρχει σύγκλιση, ωστόσο, αναφορικά με τα σημαντικότερα ζητήματα στις θέσεις των δύο πλευρών.

H «ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΗ» ΚΕΡΚΥΡΑ

«επιλογή» της θρησκευτικοπολιτικοοικονομικής ελίτ.

Σοβαρές οι ευθύνες στην εκπαιδευτική κοινότητα!

Συγχαίρουμε τους επιτυχόντες! Καλή τους αποδημία και «επιστροφή!»

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΝΕΑ αυτοδιαχειριζόμενηΚΕΡΚΥΡΑ(ΝαΚ) 3/9/2010

Υποψήφιος Δήμαρχος Δήμου Κέρκυρας ΖΩΧΙΟΣ Γιάννης

Η ΝΕΑαυτοδιαχειριζόμενηΚΕΡΚΥΡΑ(ΝαΚ) με θλίψη διαπιστώνει αφενός να σκουραίνει α-κόμη μια εικόναΖΩΧΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ «καθυστερημένης» Κέρκυρας αφετέρου να σιωπούν ένοχα οι Φορείς της!

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η ΕΛΜΕ Κέρκυρας (καθηγητές),οι επιδόσεις των μαθητών στις πανελλαδικές όχι μόνο είναι χαμηλές αλλά και πολύ κάτω από τον πανελλήνιο Μ.Ο. αφού τα ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ποσοστά επιτυχίας είναι 84,7% ενώ τα ΚΕΡΚΥΡΑΪΚΑ 71,8%.

Η αναφορά δε της ΕΛΜΕ ότι το αποτέλεσμα αυτό ήταν αναμενόμενο και επιβεβαιώνει τη βα-θιά εκπαιδευτική κρίση που βιώνει εδώ και χρόνια η Κέρκυρα, αποδεικνύει τις βαριές θρη-σκευτικοπολιτικοκοινωνικές ευθύνες αφού αυτή την παιδεία επιθυμούν και προάγουν.

Το κράτος, φυσικά, έχει τις τεράστιες ευθύνες για την υποβαθμισμένη παιδεία συνολικά που δεν οφείλεται σε… αδυναμίες αλλά σε σαφείς επιλογές των πολιτικών όλης της μεταπολε-μικής περιόδου, με μικρές βέβαια αλλά σημαντικές αναλαμπές.

Όμως, το φαινόμενο της Κέρκυρας έχει και τα δικά του χαρακτηριστικά τα οποία οι δημιουργοί του αποκρύπτουν γι αυτό και δεν διορθώνονται. Η ΝΕΑαυτοδιαχειριζόμενηΚΕΡΚΥΡΑ(ΝαΚ) προτείνει η ΑΝΑΤΡΟΠΗ να ξεκινήσει από την Παιδεία.

Το διαχρονικό θρησκευτικοπολιτικοοικονομικό κατεστημένο της Κέρκυρας, όπως εκφράζεται ιερατικά-βουλευτικά-επιχειρηματικά-αυτοδιοικητικά-συλλογικά-κοινωνικά- «πνευματι/ κά» έχει διαμορφώσει διαχρονικά μια αλλοιωμένη κοινωνική συνείδηση. Σημαντικό ρόλο έπαιξε η θρησκευτική κυριαρχία και η βασιλική παρουσία στο Νησί.

Διαμόρφωσαν μια οικογένεια συντηρητική-φοβική-μονοπολιτιστική και το σχολείο σε πλαίσια που να μην ανοίγει τους αναζητητικούς ορίζοντες. Καλλιεργήθηκε ένας εύκολος αρπακτικός πλουτισμός και μια συνείδηση της βολεψιάς που φωλιάζουν παντού και μάλιστα αθωωμένα αφού κάθε σχετική επιτυχία γίνεται «με του Αγιού τις ευλογίες». Οι νέοι της Κέρκυρας δεν βλέπουν ούτε ακούν την ιστορία τους και μπολιάζονται με την ψευτοαντίληψη ότι «εμείς είμα-στε ευρωπαίοι» άρα αποκτούν μια υπεροψία εφησυχασμού δίχως περιεχόμενο και μπολιά-ζονται από μια θολή φήμη της Κέρκυρας ως ικανή για την προσωπική αξία και πορεία.

Εκατονταετίες τώρα εκχύνεται βίαια στο DNA του κερκυραίου κάτοικου, από γέννησης, ότι οι επιδημίες της πανώλης δε θεραπεύτηκαν επειδή στα Επτάνησα, και βέβαια στην Κέρκυρα, είχε αναπτυχθεί έντονα η ιατρική, η φαρμακευτική και φυσικά υπήρχαν οι αναγκαίες για την εποχή υποδομές υγείας, ούτε υπήρξαν τα πολεμικά κατορθώματα των προγόνων του αλλά οι θεραπείες των επιδημιών και η νίκη κατά των Τούρκων ήταν αποτέλεσμα μιας στι-γμιαίας θαυματουργικής επέμβασης.

Και δεν είναι ότι έτσι αποκοιμιέται η δημιουργική-ανατρεπτική-αναζητητική παιδική φαντασία και δράση αλλά πλάθεται να εμπορεύεται αυτό το μπόλιασμα περί θαύματος και μάλιστα να το θεωρεί ως το καλύτερο εμπορικό προϊόν από το οποίο και μπορεί και να πλουτίζει.

Βλέπαμε και βλέπουν οι νέοι πολιτικούς-αυτοδιοικητικούς-κοινωνικούς εκπρόσωπους- επιχειρηματίες να αναρριχώνται γινόμενοι υποτελείς και διαλαλητές ενός εμπορεύματος.

Αλλά και ΜΜΕ , προβάλλοντας και την πλέον γραφική-βλακέντια φιγούρα, σπρώχνουν τον κάτοικο και οδηγούν τη νεολαία σε μονοπάτια μη φωτεινά, αντιεπιστημονικά. Μακριά από τη γνώση, την έρευνα, την κοπιαστική αναζήτηση. Με φόβο απέναντι στην επιστήμη μήπως αμφισβητήσει το «εμπορικό προϊόν» και κινδυνέψει ο προσδοκώμενος πλουτισμός.

Και η Αριστερά της Κέρκυρας, ενσωματωμένη και εφησυχάζουσα δεν ανοίγει ορίζοντες.

Όμως, τεράστια ευθύνη έχει η ενσωματωμένη και «πειθαρχημένη» εκπαιδευτική κοινότητα. Λειτουργεί συντηρητικά, δίχως να ανατρέπει, χωρίς να διεισδύει και δεν αποκαθιστά ιστορικές πραγματικότητες. Δυστυχώς, η ίδρυση του Ιόνιου Πανεπιστήμιου δε συνέβαλε σε μια άλλη πορεία. Συντηρητική η μέχρι τώρα παρουσία του. Δεν έπαιξε κανένα ρόλο για κοινωνικές-πνευματικές διεργασίες που θα συμβάλουν και στην απεξάρτηση της κοινωνίας ώστε οι νέοι να μπολιαστούν με τη μαθησιακή αναγκαιότητα.

Αλήθεια, πότε η συνολική εκπαιδευτική κοινότητα τοποθέτησε δίπλα στη θρησκευτική αντί-ληψη περί θαύματος και την επιστημονική-ιστορική πραγματικότητα; Η ΕΛΜΕ πχ νομίζει ότι εξαγνίζεται διαπιστώνοντας και καταγγέλλοντας γενικά και αόριστα;

Πώς μπορεί λοιπόν ο νέος να βάλει τον εαυτό του στην ανηφορική λεωφόρο της γνώσης αφού όσα αντικρίζει, ακούει, αισθάνεται, απολαμβάνει, κάθε τι που τον περιβάλλει είναι γε-μάτο από τείχη απέναντι στη γνώση, την αναγκαιότητα και αποτελεσματικότητά της;

Και η σημερινή κερκυραϊκή ελίτ επωφελείται και συντηρεί αυτή την αποκρουστική στάση των νέων προς τη γνώση. Τους θέλει εικόνα και συνέχειά της. Γι αυτό και «αδιαφορεί».

Η αυτοδιοίκηση, αντί να φωτίζει, είναι εξαρτημένη και εκφράζει φοβισμό. Και μόνο η έντονα συντηρητική στάση των σημερινών δημάρχων απέναντι στην τεράστια δυναμική που προ-σφέρει ο ένας Καλλικράτειος δήμος σε συνδυασμό με τις πρόσφατες ταπεινωτικές για το λαό «τελετές» προς τον αρχιεπίσκοπο (ενώ προς τον πρόεδρο της Βουλής η υποδοχή ήταν τυ-πική), δείχνουν τον αρνητικό ρόλο της αυτοδιοικητικής ηγεσίας απέναντι στο νέο, το διαφορετικό, το δυναμικό, το άλλο, τη διεκδίκηση, την τεχνολογία, την οργάνωση, τη συμμε-τοχική διαδικασία, την αντιπαράθεση ιδεών-θέσεων, την πρόοδο, τη γνώση. Όλα αυτά δηλαδή που δεν αποχαυνώνουν τα παιδιά μας ώστε να μην εκπέμπουν μια πανελ-λήνια «καθυστερημένη» εικόνα.

Γι αυτό και η ΝΕΑαυτοδιαχειριζόμενηΚΕΡΚΥΡΑ διακηρύσσει-προγραμματίζει ΑΝΑΤΡΟΠΗ, ξεκινώντας από την παιδεία και στις σχέσεις προς κάθε θεσμό. Με την επιστήμη παρούσα σε κάθε βήμα του Δήμου.

Συγχαίρουμε τους επιτυχόντες, τους ευχόμαστε καλή πρώτη αποδημία, να ολοκληρώσουν τις γνωστικές τους επιλογές και, επιστρέφοντας στη Γενέτειρα, να έχουν γίνει δημιουργοί, οραματιστές και γεμάτοι δύναμη για μια νέα πορεία.

ΝΕΑαυτοδιαχειριζόμενηΚΕΡΚΥΡΑ(ΝαΚ)

3 του Σεπτέμβρη

να πονάς!

ΠΑΜΕ Κοντόκαλι;

Σεβαστιανός Μεταλληνός Δημοτικός Σύμβουλος Φαιάκων

Έκπληκτος παρακολούθησα την εβδομάδα αυτή το επικοινωνιακής έμπνευσης και κατάληξης σκηνικό για την μετεγκατάσταση του Νοσοκομείου στο νέο κτίριο στο Κοντόκαλι. Έχω βαρεθεί τόσα χρόνια τις ανούσιες δημόσιες «κόντρες» με στόχο το ξεκαθάρισμα λογαριασμών πριν από κάθε εκλογική ελεύθερη πτώση της Κέρκυρας.

Η Υγεία είναι κρατική αρμοδιότητα, παρ’ όλο που με το Νόμο του «Καλλικράτη» επιχειρείται η μεταφορά της στην Αυτοδιοίκηση. Συνεπώς θα περίμενα την απόφαση για την μετεγκατάσταση ή μη του Νοσοκομείου να την λάβει η Υπηρεσία που έχει την σχετική ευθύνη, δηλαδή το Υπουργείο Υγείας και η αρμόδια Περιφερειακή Διεύθυνση (ΔΥΠΕ Πάτρας). Προς το παρών όμως σιωπούν και δεν έχω πληροφορηθεί και να έχει ζητηθεί από κανέναν εγγράφως η γνώμη τους.

Οι Βουλευτές μας, οι Νομαρχιακές Επιτροπές κομμάτων, οι Σύλλογοι εργαζομένων, έχουν υποχρέωση να γνωμοδοτούν και να διαβουλεύονται, όχι με τα ΜΜΕ και περιφερόμενους μετακλητούς Διοικητές Νοσοκομείων, αλλά με την Υπηρεσία που έχει την αρμοδιότητα και την ευθύνη να αποφασίσει.

Τα τελευταία 20 χρόνια δυστυχώς αντικαταστήσαμε τον όρο «αρμοδιότητα» με τον όρο «εξουσία». Και είναι πλέον ορατό που καταντήσαμε αποκλίνοντας από το πολιτειακό μας σύστημα. Και λυπάμαι ιδιαίτερα που δεν θίγονται από καμία εμπλεκόμενη πλευρά της «λαϊκής εξουσίας» θέματα όπως:

1. Η αναγκαιότητα άμεσης επιστροφής στο Νοσοκομείο του προσωπικού που έχει μεταταχθεί σε άλλες υπηρεσίες, όπως την ΔΟΥ. Πως μπορεί ένας νοσηλευτής να παριστάνει τον εφοριακό;

2. Η ύπαρξη δρομολογίου Αστικής συγκοινωνίας ανά 15’ που θα συνδέει την πλατεία Σαρόκου και το Υπεραστικό ΚΤΕΛ με το Νέο Νοσοκομείο.

3. Το πρόβλημα συντήρησης του νέου Νοσοκομείου. Το παλιό κτίριο κατήντησε σε αυτή την κατάσταση από έλλειψη συντήρησης. Όποτε χρειαζόταν η αντικατάσταση μίας μπερτουέλας, «έφευγε» η πόρτα. Για χρωματισμό και δίκτυα δεν τολμώ να αναφερθώ… Το νέο κτίριο είναι από πλευράς ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων ένα εργοστάσιο. Ποιος θα το λειτουργήσει και συντηρήσει; Πιστεύει κανείς ότι η άγνοια, αδιαφορία και έλλειψη προσωπικού δεν θα καταντήσει και το νέο κτήριο στην κατάσταση του παλιού σε διάστημα λίγων μηνών; Απλά μέχρι τότε θα έχουν περάσει οι εκλογές…

Και φυσικά για όλα τα ανωτέρω, καθώς και για πολλά άλλα στον τομέα της Υγείας, οι αιρετοί της Αυτοδιοίκησης δεν έχουμε άποψη και γνώμη. Και αυτό γιατί εκλεγήκαμε για ένα ανώτερο σκοπό: την απορροφητικότητα πόρων.

Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ. Αυτό δεν είναι πολιτεία αλλά σπείρα ανωμάλων και διεστραμένων!

Με κρατική επιχορήγηση προβολή ταινίας με βιασμό βρέφους!

Δεν θυμάμαι ποτέ στην ιστορία της χώρας μου να έχει φτάσει η Ελληνική πολιτεία σε τέτοια κατάντια........ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ

ΚΛΙΚΚοινή µοίρα

Σε ένα µουσουλµανικό νεκροταφείο, στο Νότιο Πακιστάν, όπου έχουν θαφτεί εκατοντάδες χιλιάδες θύµατα των φονικών πληµµυρών, αναγκάστηκε να γεννήσει χθες µια 26χρονη γυναίκα. Σύµφωνα µε τα Ηνωµένα Εθνη, άλλες 500.000 γυναίκες που έχουν πληγεί από τις πλ νες στο νερό και τη λάσπη. Τα λάστιχα ενίοτε µετατρέπονται σε σωστικές λέµβους, ενώ οι πληµµυροπαθείς προσπαθούν να µην ξεχνούν τους πιστούς φίλους τους στις δύσκολες στιγµές. περισσότερα

Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

Προβολή της ταινίας, του Michel Khleifi
"ΓΑΜΟΣ ΣΤΗ ΓΑΛΙΛΑΙΑ"

Κυριακή 19 Σεπτέμβρη

8.30 μ.μ., στα γραφεία μας (είσοδος: ελεύθερη)

Προϋπόθεση για την άδεια γάμου Παλαιστινίων είναι να καλεστούν και οι Ισραηλινοί στρατιώτες.

Η αραβική νεολαία δε θα το δεχτεί αδιαμαρτύρητα και η ένταση θα ανέβει.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΒΙΒΛΙΟΥ – ΧΑΡΤΟΥ, ΑΤΤΙΚΗΣΛόντου 6, β’ όροφος, ΕΞΑΡΧΕΙΑ

Προδομένοι ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΙ

Από: Κίνηση «ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑ»
• Η σωτηρία μας ξεκινά από το μυαλό μας και μόνο.
• Είναι, τουλάχιστον, τρέλα να βάλουμε πάλι τους λύκους να φυλάξουν τα πρόβατα.
• Η επιπόλαιη εμπιστοσύνη μας στα ΨΕΥΔΗ των ΚΟΜΜΑΤΩΝ εξουσίας, μας έφερε στην σημερινή άθλια κατάσταση.
• Ας μην αντιπαρατεθούμε αναζητώντας ποιο κόμμα έφταιγε. ΟΛΑ φταίνε και ήδη έχουμε αντιληφθεί ότι χάνουμε το αύριο......... ........http://politonexousia.blogspot.com/