Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

ΑΥΤΕΝΕΡΓΟΣ-Ποιητική: ΜπατσoΝικόλας εκ Κορφών με μπατσΑντώνη διαταγές!


ΜπατσoΝικόλας εκ Κορφών
με μπατσΑντώνη διαταγές!

Τα μάθατε ψυχούλες μου, κοκόνες και αντράρες
Μέγας ο Νικ, εστέφτηκε: Μπάτσων όλων Αφέντης
καντούνια θα γυροβολά, τσι στράτες και καμάρες
με σταυρωτή αρματωσιά: Ψυχές μου, τι Λεβέντης.

Ούλ' οι Κορφοί αγάλλονται, τον Πίπι τον υμνούνε
που δόξασέτο το Νησί κι Αντώνη εφώτησέτον
τον Δένδια υπούργησε ως άξιον που είναι
να στέκεται ή ν' απαιτεί: Όλοι ως κλαρινέτων!

Σωληνοκόμματος παιδί , Δεξιάς κρυφό καμάρι
Άγιου και προσκυνητής , τσι Αίθουσες στεντόριος
κούτιανε τότσο τσου Κορφούς, βλάκωσε το χαμπάρι
και τσούκου: νάσου στη Βουλή και υπουργός, για δόλιος.

Κι αφού Δίκην ανύψωσε μ' Εφραίμικες 'βλογίες
και με τη μπόχα της Βουλής τους Νταβατζήδες ύψωσε
τιμήθηκε και μπάτσικα για να ραντίζει βίες
με ξύλο απ' τον Παράδεισο που και Αδάμ εδάμασε

Με σύμβολο τη βουρδουλιά τη ΔΕΞΙΑ ενώνει
τους μετανάστες γεύονται στα τραπεζώματά τους
το όραμα της ΧρυσΑυγής, για φούρνους, ανυψώνει
και όσοι άλλως σκέπτονται, γεύονται ρόπαλά τους.

Μπάτσικα θα σκεπτόμαστε, έτσι θα ενεργούμε
ο μπατσιμός εις το σκολειό, στις τέχνες, στις αθλήσεις
μπάτσικα θα τρεφόμαστε, ως μπάτσοι θα βαδούμε
μπατσαδαριό στο πνεύμα μας, τσ' έρωτες κι εκχύσεις.

Ω μάτια μου, ώ τζόγια μου, καρδιά πούσαι στο πέτο
πως σπαρταράς που η Κορφός ξυλιές θα διατάζει
του Άγιου τάζω μπόικο, δικού μου, σπαρματσέτο
βοηθός Νικόλα να γενεί , που σκέψεις μας θα φράζει!
1/8/2512 μΔ(01:47 )γζ

(ΡΩΜΗΟΣ ύστερος: Ποιητική στήλη του http://autenergos.blogspot.gr)



Προσεχώς, Μυθιστόρημα: Ο ΙΗΣΟΥΣ ΔΟ;

Δεν υπάρχουν σχόλια: