Δευτέρα 31 Μαρτίου 2008

«οδηγός» ηλεκτροκίνητου αναπηρικού καθίσματος

Είμαι εξόριστος από τα πεζοδρόμια

Ως πρώην ερασιτέχνης ποδηλάτης δεν άντεξα όταν διάβασα το «Καβαλάμε τα ποδήλατα και βγαίνουμε στους δρόμους… Για να γίνουμε μια μεγάλη παρέα… Για να ενώσουμε τις δίτροχες δυνάμεις μας… Για να διεκδικήσουμε τα αυτονόητα… Για να κάνουμε μια βόλτα σʼ αυτήν την πόλη… με τον τρόπο που της αξίζει!» στο http://www.disabled.gr/lib/?p=15979 και ως νυν «οδηγός» ηλεκτροκίνητου αναπηρικού καθίσματος που τρώω στην μάπα όλα τα προϊόντα των εξατμίσεων όλων των αυτοκινήτων επειδή υποχρεωτικά μετακινούμαι επάνω από το δρόμο με το αναπηρικό μου κάθισμα μαζί με τα αυτοκίνητα σας στέλνω τη διαμαρτυρία των ποδηλάτων και των streetpanthers.

Για εμένα προσωπικά αυτή η διαμαρτυρία λέει πολλά επειδή αισθάνομαι και είμαι εξόριστος από τα πεζοδρόμια και είμαι υποχρεωμένος να μετακινούμαι με το κάθισμα μου επάνω από το δρόμο διακινδυνεύοντας τη ζωή μου και καταναλώνοντας όλα τα προϊόντα των εξατμίσεων και των τροχών όλων των αυτοκινήτων που βρίσκονται μπροστά και δίπλα από το αναπηρικό μου κάθισμα επάνω στο δρόμο επειδή πολύ απλά τόσο τα πεζοδρόμια όσο και οι δρόμοι ανήκουν στα αυτοκίνητα και για τους ανθρώπους σαν εμένα δεν υπάρχει ούτε ένα τετραγωνικό εκατοστό για να χρησιμοποιήσω στις πόλεις.

Διαβάστε το κείμενο που αναφέρεται στη διαμαρτυρία στη διεύθυνση http://www.disabled.gr/lib/?p=15979 και όσοι βρίσκεστε στη Θεσσαλονίκη μια καταγγελτική βόλτα κάνει καλό στην πολιτική υγιεινή ;-)

Δεν υπάρχουν σχόλια: