Για(Άμεση)ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ:
Σημαντικές διαπιστώσεις- αναλύσεις
στη Συνέλευση “Αγανακτισμένων” Συντάγματος με Μ.Γλέζο-Καθηγητές!
Από"ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΈΝΟΥΣ(πολιτικοποιημένους)ΠΑΓΚΌΣΜΙΟΥΣ!": συνέχεια(στις "26")θέσεων-προτάσεων!
Άμεσα: Σάββατο 9 Ιούλη σε όλους τους Δήμους: ΛΑΪΚΈΣ ΣΥΝΕΛΕΎΣΕΙΣ Κοινοτήτων-Γειτονιών! Θέμα: Εκκλησιαστική περιουσία-κεφάλαια εξωτερικού-φοροεισφοροδιαφυγή!
Πλήθος οι εκδηλώσεις στις Πλατείες των “Αγανακτισμένων” με κυρίαρχο το αίτημα για (Άμεση) ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!
Η ανάγκη για βαθύτερο προβληματισμό εκφράστηκε με την απόφαση για ιδιαίτερη συζήτηση ώστε οι θεωρητικές θέσεις και οι εμπειρίες να εμπλουτίσουν τις μεθόδους οργάνωσης και λειτουργίας της (Άμεσης) ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
Ο Μ. Γλέζος και οι Καθηγητές κατέθεσαν πολλές απόψεις και εμπειρίες. Βοήθησαν σημαντικά τους πολίτες των Συνελεύσεων και βεβαίως ευρύτερα.
Με το “ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ” (http://autenergos.blogspot.com/2011/06/blog-post_6842.html), στις 26 προτάσεις μας συμπεριλαμβάνονται και θέσεις για την (Άμεση) ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Συνεχίζοντας σήμερα, και με αφορμή όσα ακούστηκαν από Γλέζο-Καθηγητές, θα συνοψίσω ορισμένες προτάσεις τους, διευρυμένες-συμπληρωμένες με θέσεις που έχω εκφράσει επανειλημμένα και είναι αποτέλεσμα της ποικίλης εμπειρίας μου από συμμετοχικούς θεσμούς κλπ αλλά και θεωρητικής επεξεργασίας:
Α. Το Κίνημα των Αγανακτισμένων και το αίτημα για (Άμεση) ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ πρέπει να είναι και παγκόσμιο αφού το Σύστημα που αντιπαλεύεται είναι παγκόσμιο. Είναι απόλυτα εφικτό!
Β. Το “Κίνημα Αγανακτισμένων” έχει πλέον θέση στην ιστορία. Όμως, το ποια θέση θα καταλάβει, θα εξαρτηθεί από τα αιτήματα που συγκροτεί, τις μεθόδους δράσης, και τα αποτελέσματα. Επομένως, είναι απόλυτα αναγκαίο να συγκροτεί αιτήματα σαφή και ολοκληρωμένα για κατανόηση,διεκδίκηση και αποτελεσματικότητα.
Γ. Εάν το Κίνημα των Αγανακτισμένων ακολουθεί πρακτικές κομμάτων, αυτοδιοικητικών ή συνδικαλιστών με γενικότητες, αοριστία, παραπλάνηση, συνθήματα, εκμετάλλευση του άλλου, αυταρχισμό, άρνηση κριτικής τότε θα θεωρηθεί ότι είναι μια επανάληψη και όχι ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΌ.
Δ. Το Κίνημα των Αγανακτισμένων ν' αποτρέψει τις επιδιώξεις να χρησιμοποιηθεί (άμεσα ή έμμεσα) ως υποστύλωμα κυβερνητικών ή κομματικών επιλογών και επιδιώξεων.
Ε. Το αίτημα: “Να πέσει η Κυβέρνηση” και “Εκλογές τώρα” μπορεί να είναι των “Αγανακτισμένων”; Αν ναι, τότε θα τοποθετηθούν και για το ποιο κόμμα πρέπει να εκλεγεί; Ποια κριτήρια θα θέσουν; Αν όμως δεν προτείνουν, τότε γιατί να θέλουν εκλογές;
Αν όμως, με το αίτημα για εκλογές, χρησιμοποιηθεί η δυναμική του Κινήματος ώστε να κυριαρχήσουν άλλα κόμματα αλλά με τις ίδιες ή αγριότερες πολιτικές, το Κίνημα τι θα κάμει; Θα σταματήσει ή θα συνεχίσει ώστε να ανατρέψει και την νέα πολιτική που όμως συνέβαλε να κυριαρχήσει;Αν σταματήσει θα μπορεί να απανασυνταχθεί; Άμεσα; ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ! Γι αυτό, προτείνεται, το Κίνημά μας να συγκροτήσει ΣΗΜΕΡΑ σαφή αιτήματα και να απαιτεί συνεχώς την αποδοχή τους από τα κόμματα και βέβαια από τη σημερινή, αυριανή, μεθαυριανή κυβέρνηση, αλλά και την Ευρωπαϊκή Ένωση.Έτσι και θα καταγράφεται ως ΑΥΤΟΝΟΜΟ αλλά και θα είναι αποτελεσματικό!
Ζ. Σχετικά με την ανάγκη προσέγγισης της έννοιας-λειτουργίας του κυρίαρχου αιτήματος, (Άμεση) ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ:
-
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ή είναι άμεση ή δεν είναι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Η χρησιμοποίηση του:“άμεση” γίνεται για να αντιδιαστέλλεται στη σημερινή, νόθα, αντιπροσωπευτική.
-
Για να λειτουργήσει η (Άμεση) ΔΗΜΟΚΡΑΡΤΙΑ πρέπει να θεσμοθετηθεί η Συνέλευση των πολιτών σε κάθε Κοινότητα και Γειτονιά.
-
Η εκλογή πολιτών να ασκούν ένα ρόλο, να γίνεται με κλήρωση.
-
Ο ρόλος της Συνέλευσης δε θα είναι κυρίαρχος επειδή απλώς θα εκλέγει αλλά κυρίως ΓΙΑΤΊ ΘΑ ΑΝΑΚΑΛΕΙ ΤΟΝ ΕΚΛΕΓΜΈΝΟ!
-
Η τεχνολογία θα είναι καθοριστική για τη λειτουργία των Συνελεύσεων αλλά και στη συνολική καθημερινότητα της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
-
Αν κριθεί ότι θα υπάρχει κάποια μορφή αντιπροσωπευτικότητας στο μεταβατικό στάδιο (για τεχνικούς λόγους), αυτή η μορφή “νόθευσης” θα μειώνεται με το ΚΥΡΊΑΡΧΟ ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΤΗΣ ΣΥΝΈΛΕΥΣΗΣ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΕΊ ΚΆΘΕ “ΑΝΤΙΠΡΌΣΩΠΟ”.
-
Στα πλαίσια της Δημοκρατίας πρέπει να διαχωριστεί ο ρόλος του πολίτη που κληρώνεται για καθήκοντα που ανήκουν σε όλους ισότιμα και του τεχνοκράτη που έχει απόλυτα ελεγχόμενη, διαφανή και ανακλητή αποστολή.
-
Η δημιουργηκότητα-έρευνα-επιστημονική ανακάλυψη θα είναι απεριόριστα ελεύθερη και θα (αντα)μείβεται. Ο τρόπος χρήση τους όμως των επιτευγμάτων της τεχνολογίας θα ανήκει στις Συνελεύσεις.
-
Άμεσα, ΣΉΜΕΡΑ, στην Ελλάδα μπορούν να λειτουργήσουν οι ΛΑΪΚΈΣ ΣΥΝΕΛΕΎΣΕΙΣ Κοινότητας-Γειτονιάς (δυστυχώς, από τους εισηγητές αποσιωπήθηκε). Είναι θεσμοθετημένες με τον Αυτοδιοικητικό Καλλικράτη αλλά και κανένας δήμος δεν τις λειτουργεί. Βέβαια, οι νομοθετημένες αρμοδιότητες των Λαϊκών Συνελεύσεων είναι ατροφικές. Όμως υπάρχουν και δεν μας ενδιαφέρει η “νομιμότητα”των αποφάσεων. Οι συμμετέχοντες, κατ' αναλογία των Συνελεύσεων των Αγανακτισμένων, μπορούν να αποφασίσουν να συζητήσουν κάθε θέμα που τίθεται και να απαιτήσουν να γίνει δεκτή η απόφασή τους. Πχ να αποφασιστεί η ανάκληση Συμβούλου ή Δημάρχου ή Περιφερειάρχη ή Βουλευτή ενός νομού. Ναι μεν δε θα μπορεί να “εφαρμοστεί” η (μη θεσμοθετημένη) απόφαση όμως θα προκαλέσει διεργασίες με σημαντικές επιπτώσεις.
-
Οι Συνελεύσεις των Αγανακτισμένων στις πλατείες, όπως σωστά κάνουν από το ξεκίνημα, να αποφασίσουν-προτρέψουν και ενεργήσουν ώστε να λειτουργήσουν αμέσως και πανελλαδικά όλες οι Καλλικράτειες Κοινοτικές και Γειτονικές Συνελεύσεις.
Προτείνω να γίνουν σε όλη τη χώρα το ΣΆΒΒΑΤΟ 9 ΙΟΥΛΗ ΣΤΙΣ 7 ΑΠΌΓΕΥΜΑ και με τρία, κατ' αρχήν, θέματα για συζήτηση:
α. Η κινητή περιουσία όλων των θρησκευτικών δογμάτων κατάσχεται και χρησιμοποιείται για μείωση του χρέους και ενίσχυση των ανέργων και φτωχών.
β. Επιστρέφουν αμέσως όλα τα κεφάλαια που διέφυγαν στο εξωτερικό. Τα νόμιμα αποκτηθέντα φορολογούνται με 20%. Τα παράνομα αποκτηθέντα φορολογούνται 95%.
γ. Όποιος φοροεισφοροδιαφεύγει και όποιος υπάλληλος ή επαγγελματίας πάρει “μίζα” ή φακελάκι ή διαπράξει κάποια παράνομη συναλλαγή, πληρώνει στο δημόσιο στο 30πλάσιο την παράνομη πράξης Επιπλέον απολύεται και χάνει την επαγγελματική άδεια!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου