Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2009

Όπως είναι γνωστό, στις 15/11/09, πραγματοποιήθηκε το έκτακτο Συνέδριο της Ομοσπονδίας Κερκυραϊκών Συλλόγων Αττικής (ΟΚΕΣΑ) με σκοπό την εκλογή Οργάνων μετά την παραίτηση της Διοίκησης στο 15ο Συνέδριο και το διορισμό από τα δικαστήρια προσωρινού ΔΣ. Τελικά, μετά από πολλές προσπάθειες, το 16ο Συνέδριο εξέλεξε ΔΣ και Εξ. Επιτροπή. Η Εξ. Επιτροπή συγκροτήθηκε σε σώμα ενώ το ΔΕ συνέρχεται γι αυτό το σκοπό στις 26/11/09. Η παραπάνω ιστορική απόφαση του 16ου είναι συνέχεια αντίστοιχων προηγούμενων και κυρίως αυτή του 15ου Συνέδριου το οποίο ακύρωσε ή αποδοκίμασε απερίφραστα τις πράξεις της κρίσης στην ΟΚΕΣΑ.

ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΟ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ Παρακάτω παρουσιάζεται μικρό τμήμα της.

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΟ 16ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΟΚΕΣΑ

του Γιάννη Ζωχιού

Επίτιμου Προέδρου ΟΚΕΣΑ.

15/11/09

Συμπατριώτισσες/Συμπατριώτες,

Στην πρώτη μου τοποθέτηση, κατά την έναρξη, ανέπτυξα τους τυπικούς και ουσιαστικούς λόγους οι οποίοι μας επιβάλλουν να εκλεγούν σήμερα τα Όργανα και η ΟΚΕΣΑ να βαδίσει προς μια άλλη πορεία. Ταυτόχρονα κατέθεσα τη βούληση αλλά και την πεποίθησή μου ότι δεν πρόκειται να διαλυθεί η Ομοσπονδία και ότι η αντιστροφή θεωρείται πλέον δεδομένη.

Χαίρομαι που για μια ακόμη φορά, όπως έγινε και σε προηγούμενα Συνέδρια, οι Σύνεδροι έδωσαν τη λύση και σε λίγο θα έχουμε νέα εκλεγμένα όργανα.

Σ’ αυτό το σημείο, θέλοντας να ενισχύσω τις προτάσεις που έκανε ο Πρόεδρος του Συνεδρίου Γιάννης Κοντοσώρος, προτείνω και τα εξής: ……………………………………………………………………………………………………………………………..

Συμπατριώτισσες/Συμπατριώτες,

Παρότι ως Επίτιμος Πρόεδρος δε χρειάζομαι άλλες ιδιότητες για να προσφέρω, όπως κάνω εδώ και 30 χρόνια, συμμετέχω και συμβολικά στο ψηφοδέλτιο για την Εξελεγκτική Επιτροπή επιθυμώντας να είναι ξεκάθαρο το μήνυμα ότι η ΟΚΕΣΑ δε θα διαλυθεί και το Πνευματικό μας Κέντρο θα γίνει πραγματικότητα. Σας ευχαριστώ.

2 σχόλια:

Ζωχιός Γιάννης είπε...

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΟ 16ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΟΚΕΣΑ
του Γιάννη Ζωχιού
Επίτιμου Προέδρου ΟΚΕΣΑ.
15/11/09
Συμπατριώτισσες/Συμπατριώτες,
Στην πρώτη μου τοποθέτηση, κατά την έναρξη, ανέπτυξα τους τυπικούς και ουσιαστικούς λόγους οι οποίοι μας επιβάλλουν να εκλεγούν σήμερα τα Όργανα και η ΟΚΕΣΑ να βαδίσει προς μια άλλη πορεία. Ταυτόχρονα κατέθεσα τη βούληση αλλά και την πεποίθησή μου ότι δεν πρόκειται να διαλυθεί η Ομοσπονδία και ότι η αντιστροφή θεωρείται πλέον δεδομένη.
Χαίρομαι που για μια ακόμη φορά, όπως έγινε και σε προηγούμενα Συνέδρια, οι Σύνεδροι έδωσαν τη λύση και σε λίγο θα έχουμε νέα εκλεγμένα όργανα.

Σ’ αυτό το σημείο, θέλοντας να ενισχύσω τις προτάσεις που έκανε ο Πρόεδρος του Συνεδρίου Γιάννης Κοντοσώρος, προτείνω και τα εξής:
-Μετά τη συγκρότηση σε σώμα των Οργάνων να συγκληθεί σύσκεψη Συλλόγων, να τους μεταφερθεί το ενθαρρυντικό μήνυμα του Συνεδρίου και να κλιθούν να συμμετάσχουν στη νέα πορεία.
-Να καθορίσουν τα Όργανα κανόνες λειτουργίας, συνεργασίας και διαφάνειας ώστε να αποκτήσει ξανά η ΟΚΕΣΑ το πληγωμένο κύρος της και να την εμπιστευτούν πάλι όπως και στο παρελθόν.
-Να δημοσιοποιηθούν τα αποτελέσματα του Συνεδρίου προς κάθε κατεύθυνση.
-Σε σχετική ερώτηση, η απάντηση που μας έδωσε η διορισμένη Διοίκηση που συγκάλεσε τούτο το 16ο Συνέδριο είναι ότι δεν παρέλαβε οτιδήποτε από το αρχείο και την περιουσία της ΟΚΕΣΑ (εκτός μια ολοκαίνουργια σφραγίδα) αλλά και ο Σύλλογος Λευκίμης διευκρίνισε ότι απλώς φιλοξενεί αλλά αγνοεί τι περιέχει μια ντουλάπα της ΟΚΕΣΑ που δέχτηκε να φιλοξενήσει. Με εντολή λοιπόν του Συνεδρίου να κληθεί το τελευταίο, παραιτημένο στο 15ο Συνέδριο, Διοικητικό Συμβούλιο για να παραδώσει, με συγκεκριμένη καταγραφή (λίστα που το ίδιο θα συντάξει) όλο το αρχείο, το Ταμείο και το σύνολο των περιουσιακών στοιχείων της ΟΚΕΣΑ. Το οποιοδήποτε κενό σε αυτή την απαραίτητη διαφανή διαδικασία θα παρατείνει την κρίση.
-Να απευθυνθεί το ΔΣ στη Νομαρχία, Δήμους κλπ Κέρκυρας και να ζητήσει οικονομική ενίσχυση σε συνδυασμό με τις 15 χιλ. ευρώ για να μπορεί να εισπράξει τα 25 εκ. δρχ. από το ΥΠΕΧΩΔΕ.
-Να συγκροτηθεί Επιτροπή και να γίνουν άμεσες ενέργειες προς ΥΠΕΧΩΔΕ –ΕΤΕΡΠΣ ώστε να μη χαθεί καμιά ευκαιρία. Κυρίως, λόγω της αναγγελθείσας ενοποίησης του ΕΤΕΡΠΣ με άλλες υπηρεσίες. Το ίδιο και προς το ΥΓΠΡ αν και νομίζω ότι έχουν χαθεί τα 2 εκ. δρχ.
-Να υποβληθεί άμεσα αίτημα παραπέρα οικονομικής ενίσχυσης για την αναπαλαίωση.
-Να γίνει συνάντηση με τους πολιτικούς οι οποίοι να κληθούν να στηρίξουν την ΟΚΕΣΑ.
-Να προγραμματιστεί η γιορτή πίττας της ΟΚΕΣΑ και να προσκληθούν όλοι οι Κερκυραίοι πολιτικοί που εκλέγονται ή κατάγονται και οι φορείς της Κέρκυρας ώστε αφενός να ενημερωθούν και αφετέρου να κληθούν να ξαναστηρίξουν. Ιδιαίτερα η υφυπουργός Α. Γκερέκου που μπορεί και οφείλει να μας βοηθήσει να διεκδικήσουμε από το Υπ. Πολιτισμού να αναλάβει έργο αναπαλαίωσης του Κτιρίου. Ανάλογες δυνατότητες υπάρχουν και από το Δήμο Αθηναίων. Τους πολιτικούς δεν τους παρακαλούμε. Απαιτούμε! Από όλους! Και από τους Δένδια-Χαραλάμπους απαιτούμε! Έτσι έκανε η ΟΚΕΣΑ στις περιόδους που δημιουργούσε. Γι αυτό πέτυχε τόσα πολλά.

Τελειώνω με το θέμα που έθεσε ο Γ. Κοντοσώρος σχετικά με τις δίκες και την πρόταση προς εμένα να παραιτηθώ από τις δικές μου αγωγές εναντίον των συκοφαντών μου.
Κατ’ αρχή σας διαβεβαιώνω ότι είμαι στη διάθεσή σας για μια πολυήμερη συζήτηση πάνω σε αυτό το πολύ σοβαρό θέμα. Χρόνια περιμένω αυτή τη δυνατότητα αφού μου είχαν αφαιρεθεί τα δικαιώματα να μπορώ να μιλώ και να υπερασπίζομαι. Αντίθετα, οι διώκτες μου δεν αντέχουν ούτε στιγμή το διάλογο και κρύβονται αφού όσα έπραξαν ξεπερνούν κάθε όριο φαντασίας.
Ας έλθουμε στην ουσία. Οι προτάσεις για απόσυρση γίνονται, περιέργως, μόνο όταν δικάζονται οι δικές μου αγωγές. Αντίθετα, όταν δικάζονταν οι μηνύσεις και αγωγές εναντίον μου, όχι μόνο δε γίνονταν προτάσεις απόσυρσης αλλά και απέρριπταν οι κατήγοροί μου τις προτάσεις του Προέδρου του δικαστηρίου. Όχι μόνο τις αρνήθηκαν αλλά εκτός του δικομανή μηνυτή και άλλοι ήλθαν στα δικαστήρια ως μάρτυρες καταθέτοντας ψέματα.

Ζωχιός Γιάννης είπε...

Αγαπητοί/ες Συμπατριώτες/σσες,
Εγώ κατέθεσα τις αγωγές μου τρία χρόνια μετά που έγιναν οι μηνύσεις και αγωγές εναντίον μου και αφού προηγήθηκαν πάρα πολλές προφορικές και γραπτές προσπάθειές μου και του Συλλόγου μου να συζητηθεί σε βάθος η κρίση στα όργανα της ΟΚΕΣΑ και αυτά να αποφασίσουν σχετικά. Όλες τις απέρριψαν. Αλλά και κατά τη διάρκεια των δικών, για τις αγωγές μου, έκανα συγκεκριμένες προτάσεις. Δυστυχώς, δεν έμειναν εκεί, έφτασαν στην απίστευτη πρόκληση να σέρνουν στα δικαστήρια 20 ακόμη στελέχη της ΟΚΕΣΑ. Το ακόμη χειρότερο και την ίδια την Ομοσπονδία. Αντί να αναλάβουν τις ευθύνες τους για όσα εγκληματικά διέπραξαν, προσπαθούν να τις επιρρίψουν σε άλλους. Κυρίως, στην ίδια την ΟΚΕΣΑ.
Ο Γ. Κοντοσώρος είναι ένας απ’ αυτούς που σέρνεται στα δικαστήρια αδίκως. Ήταν Πρόεδρος της Εξ. Επιτροπής όταν εγώ ήμουν Πρόεδρος Δ.Σ. και τον κατηγορούν ότι ήταν παράνομος Πρόεδρος γιατί ο Σύλλογός του ήταν παράνομος και έμμεσα ότι έφαγε 75 εκ. δρχ. Τι απάντηση δίνει σε αυτά όταν μου ζητάει να αποσύρω;
Συμπατριώτες, εγώ ανέλαβα τις ευθύνες μου, δικάστηκα και ουσιαστικά αθωώθηκα. Δικαιώθηκα και εφετειακά αφού τα δικαστήρια αποφάσισαν ότι όσα έγραψα στις επίμαχες επιστολές μου ήταν όλα αληθή. Τα οικονομικά σκάνδαλα που ανέφερα αποδείχτηκαν αληθή. Και όλα όσα δημοσιοποίησα. Τίποτε δε θεωρήθηκε ως αναληθές. Απόλυτη δικαίωση. Έτσι, από το ενάμιση εκατομμύριο ευρώ που διεκδικούσε ο μηνυτής μου, επέβαλε ποινή μόνο 5 χιλ. ευρώ για τους χαρακτηρισμούς οσφυοκάμπτης κλπ. Αλλά και γι αυτά θα προσφύγω σε ανώτερο δικαστήριο όπως έκανα και για τη δίκη της Κέρκυρας.
Εγώ λοιπόν δικάστηκα και απέδειξα ότι δεν συκοφαντούσα κανέναν και είπα μόνο αλήθειες. Δικαιώθηκα πλήρως! Γι αυτό δεν είχα καμιά αμφιβολία. Βέβαια, πέρα από την απίθανη ταλαιπωρία που μου προκάλεσαν, έχω υποστεί και οικονομική συντριβή.
Τώρα είναι η σειρά τους να αποδείξουν αν όσα έγραψαν είναι αλήθεια. Και σε αυτό είμαι απόλυτος. Μεθόδευσαν! Δεν έκαναν λάθη!
Παρόλα αυτά, στην πρόσκληση Κοντοσώρου, προσθέτω ξανά αυτό που είπα σε στελέχη στα δικαστήρια: Περιμένω τη δημόσια σαφή και γραπτή θέση τους (ομαδικά ή μεμονωμένα) πάνω σε όλα αυτά που έγραψαν και συκοφάντησαν και αναφέρονται στις αγωγές μου. Και βέβαια, με ευθύνη τότε θα απαντήσω, όπως απέσυρα για το Γ. Γισδάκη ο οποίος συνέβαλε στο 15ο Συνέδριο να παρθούν οι ιστορικές αποφάσεις δικαίωσής μου αφού αποδοκιμάστηκαν ή ακυρώθηκαν οι πράξεις που προκάλεσαν την μακρόχρονη κρίση στην ΟΚΕΣΑ.
Συμπατριώτισσες/Συμπατριώτες,
Από σήμερα για την ΟΚΕΣΑ αρχίζει μια άλλη μέρα. Ας βάλει ο καθένας το λιθαράκι του για να αποκτήσει ξανά το κύρος και την αξιοπιστία που κατέκτησε με αγώνες ,δράσεις και δημιουργίες δεκαετιών.
Συμπατριώτισσες/Συμπατριώτες,
Αυτή η «Αίθουσα Τρίτση» του Πνευματικού Κέντρου του Δήμου Αθηναίων, πριν 22 χρόνια, για τρεις μέρες ήταν γεμάτη Κέρκυρα. Η ΟΚΕΣΑ, το 1987, και τρία χρόνια μετά την εκλογή των πρώτων της οργάνων, έκανε ένα σημαντικό άλμα πραγματοποιώντας 3ήμερο Αναπτυξιακό Συνέδριο για την Κέρκυρα συζητώντας και προτείνοντας για όλα τα προβλήματα των Νησιών μας με συμμετοχή, για πρώτη φορά, των Απόδημων και της Γενέτειρας (στο σύνολό της). Σε αυτό το Συνέδριο πχ πρώτη φορά προτάθηκε να αντιμετωπιστεί η ύδρευση και άρδευση του Νησιού με φράγματα που τώρα οδηγούνται προς την πραγματικότητα.
Σήμερα, μετά 22 χρόνια, από την ίδια αίθουσα ας κάνουμε ένα νέο άλμα για τους Απόδημους, την Κέρκυρα, τον Πολιτισμό.
Συμπατριώτισσες/Συμπατριώτες,
Παρότι ως Επίτιμος Πρόεδρος δε χρειάζομαι άλλες ιδιότητες για να προσφέρω όπως κάνω εδώ και 30 χρόνια, συμμετέχω και συμβολικά στο ψηφοδέλτιο για την Εξελεγκτική Επιτροπή επιθυμώντας να είναι ξεκάθαρο το μήνυμα ότι η ΟΚΕΣΑ δε θα διαλυθεί και το Πνευματικό μας Κέντρο θα γίνει πραγματικότητα. Σας ευχαριστώ.