Παρασκευή, 29 Ιουλίου 2011

ΟΚΙΤΡΙΝΟΣΣΑΜΑΡΑΣ

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ

μετά τον χτεσινό θρίαμβο σε ΛΙΜΑΝΙ-ΣΚΑϊ!

Ομπρελοστάτες: βουλευτές ΠΑΣΟΚ-ΠΑΜΕ!

Μετά τα κίτρινα ποτάμια, θρίαμβο θεωρούν στη ΝΔ τα χτεσινά αποτελέσματα από τους ιστορικούς, ΑΥΤΟΝΟΜΟΥΣ, ΤΑΞΙαγώνες.

Το γυάλισμα των δρόμων του Πειραιά με λάδι Παρθένο και το λούσιμο των τζαμιών του ΣΚΑϊ (ως αντάλλαγμα προς τον κ. Αλαφούζο για τα εκατομμύρια στα κομματικά ταμεία), έλαμψαν μέχρι τους δορυφόρους. Πληροφορίες, από τον σεμνό Εκπρόσωπο Τύπου (αλήθεια, τι δράμα για την κοινωνία να στερείται χρόνια τον 46ο Ιωάννη επειδή οι 45 του αρνούνταν να τους εκπροσωπεί!), λένε ότι στίγμα λάμψης λήφθηκε και από εξωγήινα κέντρα, απόδειξη του συμπαντικού ενδιαφέροντος για το Ζάππειο2.

Σήμερα, με Προεδρική διαταγή, η ιστορική κίτρινη δράση μεταφέρεται στο Αεροδρόμιο όπου θα κάμουν αόρατα με ΑΖΑΧ τα αεροπλάνα και θα λουστράρουν αεροδιάδρομο και πίστες με έλαιον Καλαμάτας (να ενισχυθεί και η πάτρια οικονομία Σαμαρά). Δη σπεύδουν μυριάδες για πατινάζ!

Υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα: Επειδή πρέπει να προστατεύεται από ηλίαση ο Μεγάλος Ηγέτης μήπως η ανθρωπότητα τον στερηθεί, μετέφερε αρμοδιότητες καθοδηγητή στον (και) ΤΑΞΙπρόεδρο σύντροφο Λυμπερόπουλο (αλήθεια, πως η κοινωνία στερείται τέτοιους ΤΑΞΙκούς Οδηγητές; Ευτυχώς, όμως, δε διέλαθε της προσοχής των ελίτ ΠΑΣΚΕ-ΠΑΜΕ-ΣΥΝ που τον όρισαν επικεφαλή των ΤΑΞΙΚΩΝ αγώνων με ιδεολογικό αναλυτή τον ιστορικό ηγέτη της ιστορικής ΓΣΕΕ, ήρωα σύντροφο Μανώλη).

Πάντως, βουλευτές του ΠΑΣΟΚ (εξασκημένοι να “τρελαίνουν” τον “ΉΛΙΟ”) προθυμοποιήθηκαν να κρατήσουν ομπρέλες για να κρύψουν τον ήλιο και και να μη αλλοιώνει το οραματικό βλέμμα του λαμπερού προσώπου του αναμενόμενου Σωτήρα! Όμως, το ΠΑΜΕ, πρόλαβε και έστησε τα πανό για προστασία!

Φυσικά, ο Ιωάννης εκπρόσωπος, απορρίπτει μετά βδελυγμίας ότι ο Πρόεδρος Σαμαράς κιτρίνισε από το κακό του που η παγκόσμια ΔΕΞΙΑ δεν κατανοεί το ΖΑΠΠΕΙΟ2!

(Στη φωτογραφία ο ηγέτης ΣΑΜΑΡΑΣ πυρπολεί τους αγωνιστές πως να λαδώνουν. Και λαδώνονται!)

5 σχόλια:

Lawrence είπε...

Αν η πολιτική μπουρδολογία ήταν εργόχειρο θα είχες φτιάξει την προίκα σου μεγαλε Παπάρα.
Οτι και να λέει ή/και να κάνει ο οποιοσδήποτε πολιτικός έκατσες να σκεφτείς ότι κατηγορώντας μια ολόκληρη ομάδα ανθρώπων, χωρίς εξαιρέσεις, γίνεσαι εργαλείο στα χέρια αυτών που αύριο θα έχουν στα χέρια τους τη δύναμη (από 1000 άδειες ο καθένας), βλέπε Αλαφούζος, Βγενόπουλος, Θεοχαράκης και λοιποί και τότε να σε δω τι θα λες, όταν από 35 ευρώ από αεροδρόμιο για κέντρο θα πληρώνεις 50 ευρώ. Και αν δεν με πιστεύεις μπες στο site της Ολυμπιακής να δεις πόσο χρεώνει ήδη την διαδρομή.
Αντε ταγάρια πίσω στα χωριά σας, που μάθατε και τα blog και γράφετε ότι βλακεία σας κατέβει.

Γιάννης Ζωχιός είπε...

Αγαπητέ ανώνυμε Lawrence
Δεν ξέρω γιατί ανώνυμα γράφεις, ενώ έχεις επιχειρήματα!Για τις ύβρεις σου δεν ασχολούμε. Ένας που φοβάται, μόνο να βρίζει ξέρει!
Σε σχέσει τα επιχειρήματα:
Λοιπόν, έχω αφιερώσει τη ζωή με αγώνες και με σημαντικότατες επιπτώσεις! Όχι γιατί έπρεπε απλώς να υπερασπίσω δικά μου συμφέροντα αλλά κυρίως της κοινωνίας. Αυτά τα παραδείγματα που παρουσιάζεις είναι από τα ελάχιστα που πάντοτε επιχειρηματολογώ!
Όι χιλιάδες ταξιτζήδες βέβαια αγωνίζονται πραγματικά για το μεροκάματό τους!
Όμως, μπορείς να επιχειρηματολογίσεις ότι πράγματι η καθοδηγούμενη ηγετική ελίτ ενδιαφέρεται για τα προβλήματα των ταξιτζήδων;
Ο παρουσιαζόμενος σας ηγέτης τους είναι κεντρικό στέλεχος της ΝΔ που έχει κορυφαία πολιτική της την απελευθέρωση των επαγγελμάτων! Δεν βρίσκεις λοιπόν σημαντική αντίφαση;
Επειδή μπορεί να είσαι κομματικό στέλεχος ή συνδικαληστής περι τον αρχηγό, είναι φυσικό να μην καταλαβαίνεις λόγω πόρωσης.
Όμως, αν η ηγετική ελίτ των ταξιτζήδων ενδιαφερόταν για τους απλούς ιδιοκτήτες και δεν βρισκόταν αγκαλιά με Αλφούζους κλπ που αναφέρεις, γιατί δεν προστάτευσαν τα μέλη τους από την βαριά εκμετάλλευση των εμπόρων της άδειας ταξί με τα εκατομμύρια μαύρα κάτω από το τραπέζι; Γιατί δεν έκαναν κατάληψη στις "μάντρες", δεν δημοσιοποίησαν τα ονόματα των μαυραγορητών και να απαιτήσουν από την κυβέρνηση να τους φορολογήσει για τα μαύρα και να ζητήσει να χαρίσει τα ανεξόφλητα χρέη των ταξιτζήδων;
Μπορείς να αποδείξεις ότι συνδικαληστές δεν είναι και μαντράδες και (κρυφοί) πολυιδιοκτήτες ταξί και κατεβάζουν τον κόσμο φανατισμένα στους δρόμους για τα συμφέροντά τους;
Και κάτι ακόμα, αν έχεις στοιχειώδη αντικειμενικότητα: Μπορείς να επιχειρηματολογήσεις ότι ο Πρόεδρος-Στέλεχος Λιμπερόπουλος δεν εκτελεί κομματική εντολή να ξεσηκώσει ένα κλάδο προνομιακό στην ΝΔ για τις πολιτικές επιδιώξεις του κόμματος; Δεν το έκανε το ΠΑΣΟΚ, δεν το κάνει ΚΚΕ_ΣΥΝ κλπ;
Αν οι κινητοποιήσεις των ταξιτζήδων ήταν πράγματι το... πληθυσμιακό θέμα , τώρα θα το είχαν λύσει.
Αν όμως οι...επιδιώξεις της ηγετικής ελίτ είναι άλλες, τότε δικαιολογείται ό,τι συμβαίνει. Διέψευσε αν μπορείς! Οι καθοδηγούμενες και διεφθαρμένες ΕΛΙΤ του ΣΚ , δεν είναι η πρώτη φορά που εμπορεύονται τα μέλη τους. Οϋτε η τελευταία!

Lawrence είπε...

Αγαπητέ επώνυμε
Αν το πρόβλημά σου είναι το όνομά μου, να σου το δώσω.
Αν όμως θες να μιλήσουμε σοβαρά ας το κάνουμε.
Αρχικά να σου πω οτι είμαι ένας μεροκαματιάρης ιδιοκτήτης ταξί που πούλησα το σπίτι μου για να βρω μια θέση εργασίας.
Τα χρήματα που πλήρωσα για την άδεια δεν φορολογήθηκαν γιατί με το νομικό πλαίσιο που ισχύει σήμερα απαγορεύεται να πωληθεί μια άδεια αλλά μόνο να μεταβιβαστεί. Αν άκουσες τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ ζήτησε να οριστεί μια τιμή μεταβίβασης για τις άδειες ώστε να υπάρχει και η ανάλογη φορολογία και έσοδα για το κράτος.
Αυτή αγοραπωλησία έγινε μέσω μαντρά όπως γίνονται και οι εννέα στις δέκα αγοραπωλησίες αδειών, επειδή ένας τέτοιος μαντράς -οπως και ένας κτηματομεσίτης αντίστοιχα- μπορεί να φέρει πιο εύκολα σε επαφή έναν πωλητή άδειας με έναν αγοραστή άδειας - όπως και ένας κτηματομεσίτης- και να εγγυθεί την γνησιότητα μιας άδειας και να ασχοληθεί με τις διαδικασίες μεταβίβασης διευκολίνοντας αγοραστή και πωλητή.
Επίσης ένας μαντράς, είναι μύθος οτι έχει στην ιδιοκτησία του πολλές άδειες ταξί. Το νομικό πλαίσιο στην Ελλάδα επιτρέπει μέχρι 2 (δύο) άδειες σε κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο.
Τέλος η υπεραξία που πληρώνουμε σε κάθε αγοραπωλησία πηγαίνει στον πωλητή-ταξιτζή και μια πολύ μικρή προμήθεια στον μαντρά.
Επίσης αν ένας ιδιοκτήτης ταξί για τον αλφα ή βήτα λόγο δεν μπορεί ή δεν θέλει να χρησιμοποιεί ο ίδιος την άδειά του μπορεί να την νοικιάσει απευθείας σε οδηγό/ους ή να ζητήσει από κάποιο μαντρά να βρεί αυτός ενοικιαστές και να ασχολείται με αυτούς με μια λογική προμήθεια για την δουλειά του αυτή.
Οταν ένας οδηγός νοικιάζει μια άδεια ειναι υποχρεωμένος να είναι ασφαλισμένος. Μπορεί λοιπόν να συμφωνήσει με τον ιδιοκτήτη τον τρόπο ασφάλισης. ΙΚΑ ή ΤΕΒΕ.
Ομως οι εννέα στους δέκα οδηγούς δεν ασφαλίζονται γιατί μετά δεν θα βγαίνουν οικονομικά. Και βέβαια δεν είναι ο ιδιοκτήτης υποχρεομένος να τους ασφαλίσει. Είναι δική τους δουλειά.
Πάνω κάτω αυτό είναι το "συνταρακτικά βρωμερό κύκλωμα" του ταξί. Ολα τα άλλα είναι παραμύθια.
Τώρα αν ο Λυμπερόπουλος ή κάθε τέτοιος είναι σε κάποιο κόμμα ή οχι να στω πω στα ίσια. Χέστηκα.
Εμένα αυτό που με ενδιαφέρει είναι κατ' αρχήν το πλαίσο βάσει του οποίου θα εργάζομαι να είναι λογικό (σήμερα 14.000 άδειες στην Αθήνα, αύριο μετά την πλήρη απελευθέρωση, 20.0000 άδειες και από 700-800 σε τρία-τέσσερα συγκεκριμένα καρτέλ, βλέπε Αλαφούζος, Βγενόπουλος, Θεοχαράκης και ο Κύπριος που έχει τα Louis Hotels & Louis Cruises τα οποία μετά από συνεννόηση με Αεροδρόμια και Λιμάνια θα λειτουργούν αποκλειστικά) και βέβαια την ορθολογική διατήρηση της αξίας της επένδυσής μου ώστε και να φορολογείται σωστά αλλά και να μπορεί να διατηρηθεί ένας λογικός αριθμός αυτοκινήτων στο δρόμο.
Μάλιστα σε αυτό το τελευταίο (βλέπε πλυθησμιακά κριτήρια) στο Δουβλίνο που απελευθερώθεικε πλήρως το επάγγελμα και από 7000 άδειες πήγαν στις 17.000 το πράγμα κατέλειξε το κράτος της Ιρλανδίας να ακυρώσει την απελευθέρωση και να αποζημιώσει μετά από δικαστική απόφαση τους ιδιοκτήτες που δεν είχαν πλέον έργο να παράγουν. Τα ίδια και στο Βερολίνο. Οπουδήποτε αλλού στην Ευρώπη με βάση την Κοινοτική Οδηγία 2006/123 ΕΚ το επάγγελμα του ταξί εξαιρείται από την απελευθέρωση και εξαρτάται από τις πληθυσμιακές ανάγκες της κάθε χώρας.
Αυτά τα ολίγα άνθη και προσέχετε την άγνοια και την παραπληροφόρηση.
Είναι και τα δύο πιο επικίνδυνα από μια ακτιβίστικη απεργία (αλλωστε δεν είμαστε Ιάπωνες να απεργούμε φωρώντας περιβραχιόνιο και να συνεχίζουμε να εργαζόμαστε).
Υ.Γ. Μένω παγερά αδιάφορος για την πολιτική και τους πολιτικούς. Εχω δική μου γνώμη και άποψη. Αν χρειάζεσε περισσότερες λεπτομέρειες για να σχηματίσης ολοκληρωμένη άποψη για το θέμα μη διστάσεις να με ρωτήσεις.

Γιάννης Ζωχιός είπε...

Αγαπητέ ανώνυμε Lawrence,
Κατ' αρχήν σε ευχαριστώ που με την απάντησή σου δίνεις τη δυνατότητα στους επισκέπτες του autenergos.blogspot.com να διαβάσουν ισχυρά επιχειρήματά σου πάνω στα θέματα που τίθενται με το επάγγελμα του Ταξί.
Σε σχέση με την ανωνυμία σου, το πρόβλημα δεν είναι δικό μου αλλά δικό σου! Ο ανώνυμος, ακόμη και με άριστα επιχειρήματα, δημιουργεί πάντα ερωτηματικά για το ποιος είναι πράγματι και τη σκοπιά κάτω από την οποία λειτουργεί. Επομένως ενεργείς ανάλογα με την εικόνα που θέλεις να έχουν οι αναγνώστες.
Λοιπόν, αν είσαι απλός ταξιτζής, πως μπορείς να πείσεις για όσα λες για μαντράδες άδειες, αγοροπωλησίες κλπ, όταν ακόμη και η συνδικαλιστική σου ηγεσία εμφανίζεται (δήθεν) ότι αγνοεί; Μπορεί σε κάποια τυπικά στοιχεία να έχεις δίκιο. Και έτσι θα είναι. Όμως, οι παραμηχανισμοί που ακούγεται ότι δρουν πίσω και εμπλέκονται εταιρείες, μάντρες, πολιτικοί, συνδικαλιστές, παραδημόσιο, (παρα)τραπεζικό σύστημα, δικηγόροι, συμβολαιογράφοι, εφοριακοί, συνεργεία αυτοκινήτων, βενζινάδικα πιστεύεις ότι είναι διαφανές και οι χιλιάδες μικροϊδιοκτήτες ταξί είναι γνώστες ώστε όταν αγωνίζονται να γνωρίζουν πραγματικά ότι η συνδικαλιστική τους εκπροσώπηση ηγείται επαγγελματικών αγώνων;
Αλήθεια μήπως μπορείς να μου πείς αν υπάρχει μητρώο ιδιοκτητών ταξί; Ξέρετε σήμερα ποιοι και πόσοι είναι οι ιδιοκτήτες και πως έγιναν; Το σωματείο σας ή ξέρει και αποκρύπτει ή ψεύδεται.

Το σύστημα της αγοραπωλησίας αδειών ταξί, σε ποια ποσά ανέρχεται; Μήπως εκατοντάδων εκατομμυρίων ή και δις; Ποια συμμετέχουν και τα καρπούνται αφού είναι κρυφά, "κανείς" δεν τα γνωρίζει, φοροδιαφεύγουν, γίνονται παραοικονομία, και η παραοικονομία αυτή τρέφει έως και μαφιόζικες δράσεις;
Δεν τελευταία και με το ποδόσφαιρο!
Οι αγοροπωλησίες ακινήτων και οι μεσιτείες που επικαλείσαι δεν αποτελούν κέντρο τεράστιας παραοικονομίας που συμμετέχουν πλήθος εταιρειών, ανυπόληπτων προσώπων κάθε επιπέδου και επαγγέλματος, όλη η πολιτική, η βουλή, η δικαιοσύνη, επιμελητήρια, εφορίες, συνδικαλιστές;
Δεν είναι διεφθαρμένες-κομματικοποιημένες-εξαρτημένες ηγετικές συνδικαλιστικές ελιτ, σε κάθε μορφής συνδικαλισμού, που ξεπουλάνε αυτούς που εκπροσωπούν;
Αλήθεια, τι λένε στους εκπροσωπούμενους ότι σας πουλάμε ή ότι υπερασπίζουμε τα δίκαιά σας;
Και σε ρωτώ: Αν στις συνδικαλιστικές σας ηγεσίες υπάρχουν περιπτώσεις όπως οι παραπάνω, δε θα χρησιμοποιήσουν τους απλούς ταξιτζήδες ώστε να υπερασπίσουν αυτά που εσείς δεν γνωρίζετε ότι πράττουν στο παρασκήνιο;
Δεν έχεις ακούσει ότι συνδικαλιστικές ηγεσίες άλλα προβάλλουν ότι διεκδικούν ενώ άλλα διαπραγματεύονται; Αλήθεια, το ότι κάνετε μια συγκέντρωση ή(δήθεν) συνέλευση που αγορεύει ο ηγέτες και αλαλάζουν από κάτω, συνήθως στημένοι, σημαίνει συμμετοχή της βάσης και διαφάνεια;
Επειδή αναφέρθηκες στο προσωπικό σου πρόβλημα, να σου πω το δικόμου: Σε δύο χρόνια μου έκοψαν το 35% της σύνταξής μου γιατί το δημόσιο δεν... έχει έσοδα. Ξέρεις λοιπόν ότι η κύρια αιτία είναι η φοροδιαφυγή-κλοπή...
Με όσα λοιπόν και εσύ περιέγραψες, ο κλάδος σου συμμετέχει δυναμικά στη φοροδιαφυγή. 'Αρα ο κλάδος σου συνέβαλε να μου μειωθεί η σύνταξη που προσπαθώ σκληρά από 13 ετών να κτίσω!
....................

Γιάννης Ζωχιός είπε...

.....Συνέχεια προς Lawrence:


Επομένως, πως να μην με απασχολεί να αναλύω και να διερευνώ τι συμβαίνει πίσω από όσα η συνδικαλιστική σου ηγεσία διαλαλεί και πράττει;
Με εντυπωσιάζει ότι εμφανίζεσαι αδιάφορος για το τον κομματικό ρόλο (και) του προέδρου σου και ενώ προβάλλεσαι με δική σου γνώμη (άρα αυτενεργός) λές ότι αδιαφορείς για τους πολιτικούς και την πολιτική. Αν και δείχνεις ευφυής, δεν πείθεις:
Δεν έχεις ακούσει ότι τα κόμματα χρησιμοποιούν προνομιακούς κοινωνικούς χώρους (πχ η ΝΔ τα Ταξί, το ΠΑΣΟΚ τη ΔΕΗ, το ΚΚΕ τους ναυτεργάτες, ο ΣΥΝ...όπου φυσάει) για να επιβάλλουν ή προβάλλουν τις πολιτικές τους; Και μετά βέβαια ξεπουλούν τους αγώνες;
Δεν γνωρίζεις ότι η ΝΔ είναι σκληρή υπέρ της... απελευθέρωσης; Πως λοιπόν ο Λυμπερόπουλος είναι κορυφαίο στέλεχος ΝΔ όταν το κόμμα του υπονομεύει τους φτωχούς ταξιτζήδες; Η ΝΔ δηλαδή είναι εναντίον των... εταιρειών; Απάντησε λοιπόν ώστε να πείσεις ότι δεν... σε ενδιαφέρουν η... πολιτική και τα κόμματα;
Αλήθεια, γιατί εχτές ο Λιμπερόπουλος δεν είπε στον Σαμαρά: ΣΚΑΣΕ! όταν σας διέταξε εδώ και τώρα να σταματήσετε την απεργία; Γιατί δεν πήγατε έξω απο τη... Λ. Συγγρού να τα.. σπάσετε;
Απλώς, όπως ο Σαμαράς τον διέταξε να ξεκινήσει η απεργία, το ίδιο τον διατάσσει και να σταματήσει αφού εκτιμά ότι πέτυχε τους πολιτικούς σκοπούς του!

Κλείνοντας, προσωπικά είμαι υπέρ και ακτιβίστικων αγώνων όχι όμως βία.
Σε σχέση με τις εταιρείες, θεοχαράκηδες κλπ που γράφεις ότι... έρχονται: Μα αυτοί είναι και σήμερα κοντά σας. Να εξετάσεις επιπλέον ποιοι βρίσκονται σήμερα μαζί τους, αν είναι και "καθοδηγητές" αγώνων. Επίσης, να δεις Πϊσω από τις νέες εταιρείες αν θα βρίσκονται και δήθεν πολέμιοι που σας εκμεταλλεύονται.

Αλήθεια, γιατί δεν κάνετε εσείς συνεταιρισμούς ταξί που να εκμεταλλεύεσθε τις άδειες, τα ανταλλακτικά, τα καύσιμα, τα συνεργεία αλλά με απόλυτη διαφάνεια και να απολαμβάνετε τον πλούτο που παράγετε; Μήπως γιατί η ηγεσία σας(και ιδεολογικά) είναι υπέρ της εκμετάλλευσης των πολλών μικρών από τους λίγους άρα και υπέρ των εταιρείων;