Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2017

ΔΙΑΦΟΡΕΣ Aτάκες που άφησαν εποχή.

ΔΙΑΦΟΡΕΣ Aτάκες που άφησαν εποχή.

Από το Φίλο Β.Δαμιανό:

1. Βίκυ Κουλιανού: "8 στους 10 Έλληνες πιστεύουν ότι τα μοντέλα είναι χαζά .Τους υπόλοιπους 3 όμως που πιστεύουν πως είμαστε έξυπνες δεν τους ακούνε."

2. Μανώλης Μαυρομμάτης: "Ο Ronaldo ξεχύνεται σαν εμετός στην επίθεση."

3. Νίκος Χατζηνικολάου: "Το πρωτοφανές αυτό γεγονός συμβαίνει για δεύτερη φορά."

4. Ελένη Δήμου: "Η ηχογράφηση έγινε στο σπήλαιο των Πετραλώνων όπου βρέθηκε ο πρώτος εν ζωή σκελετός."

5. Αννα Βίσση: "Ο Αντώνης Σαμαράς με βοήθησε να ξεπεράσω το χωρισμό μου με τον Νταλάρα. Πως ήταν οι μέρες μου με τον Νταλάρα; Αν σας πω ότι δε θυμάμαι θα με πιστέψετε;"

6. Ράνια Λυκούδη: "Θα το θεωρούσα αγένεια αν ένας άντρας από το πρώτο ραντεβού μου ζητούσε να κάνουμε πρωκτικό sex."

7. Τόλης Βοσκόπουλος (σε συνέντευξη στον Ν. Χατζηνικολάου): "Όταν τους ζήτησα την ανάγκη τους δεν μου την έδωσε κανείς."

8. Η Άντζελα ήθελε κάποια στιγμή να τραγουδήσει ένα τραγούδι εκτός προγράμματος και λέει στο κοινό: "Παρακαλώ να χαμηλώσουν τα φώτα γιατί τώρα θα πω ένα τραγούδι off the record."

9. Βέρα Λάμπρου (Το νινί σέρνει καράβι): Σε ερώτηση αν θα αφιέρωνε κάποιο απ' τα τραγούδια της στην "άσπονδη" φίλη της Στέλλα Μπεζαντάκου: "Δε νομίζω ότι θα έριχνα το επίπεδό μου για να της αφιερώσω κάποιο τραγούδι μου. Εμένα έχουν αξία και ήθος τα κομμάτια μου."

10. Σχολιαστής στίβου της ΕΡΤ κατά την διάρκεια αγώνα ανωμάλου δρόμου γυναικών: "Και οι ανώμαλες μπαίνουν στα τελευταία 1000 μέτρα."

11. Άννα Φόνσου: "Δόξα τω Θεώ, είμαι άθεη."

12. Εκφωνητής ποδοσφαιρικού αγώνα στην τηλεόραση: "Και ναι, μπαίνει μέσα στη μεγάλη περιοχή, την βγάζει και την παίζει."

13. Ρεάλ-Λάτσιο 2-2 υπέρ της Ρεάλ. (Εκφωνητής του MEGA)

14. Σε κάποιο ακριτικό χωριό: Εκτός από ανθρώπους, περνάνε και Ρουμάνοι τα σύνορα; (Ρεπόρτερ του TEMPO)

15. Και πού βρίσκεστε τώρα; -Στα Τρίκαλα. - Α, ωραία, κοντά στη θάλασσα. (Νίκη Κάρτσωνα)

16. Και τώρα ο ζωντανός καλεσμένος μας. (Ρούλα Κορομηλά)

17. Ποιος όμως θα διαδεχτεί τον κ. Κλίντον στον ρόλο του κλανητάρχη; (Δημοσιογράφος ΕΤ1)

18. Σε περιγραφή ανόργανης γυμναστικής: Οι αθλήτριες αποφάσισαν επιτέλους να ανοίξουν τα πόδια τους.(Κώστας Καπάταης)

19. Θέλοντας να πει ότι το παιχνίδι βόλλεϋ θα είναι μαγνητοσκοπημένο, λέει: Όχι κυρίες και κύριοι, αύριο δεν θα βγούμε ζωντανοί από το στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. (Χάρης Αλευρόπουλος)

20. Και τώρα μαζί μας η πασίγνωστη τραγουδίστρια. Πώς είπαμε ότι σε λένε; (Αννα Μαρία Λογοθέτη)

21. Ο αγώνας τέλειωσε με τρία γκολ, ένα για κάθε ομάδα. (Κώστας Μπάνιας - Αρτα TV)

22. Η πρωτοπόρος Αναγέννηση Άρτας είναι δεύτερη. (Κώστας Μπάνιας - Αρτα TV)

Δεν υπάρχουν σχόλια: