Μόνο
θέμα:
"Απαξίωση"
κάθε Αυτονομίας
στο
Κίνημα απανταχού Απόδημων!
"Υπονόμευση"
της διακριτής
ΟΚΕΣΑικής
Ιστορίας!
Ο
κατήφορος Περιφερειάρχη
για
να ενδυθεί Κερκυραιάρχης!
Γράφει...
ΤΕΛΟΣ με μαύρα γράμματα!
Συνέδριο
Απόδημων φιέστα
και
αποκλείοντας
την
Ιστορική και με ΙΣΤΟΡΙΑ
Ομοσπονδία
Κερκυραϊκών
Συλλόγων
Αττικής (ΟΚΕΣΑ)
Τιμάται...
άσχετος με Απόδημους!
Το
2014, με την εκλογή Κεφαλλονίτη Περιφερειάρχη
στην ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ (ΠΙΝ)
δημιουργήθηκε μια αμυδρή ελπίδα ότι θα
απαλλασσόμασταν από τον κατακτητικό/καταστροφικό
Κερκυραιαρχισμό στην Κέρκυρα, στα
Επτάνησα, στους Απόδημους.
(
Η Κέρκυρα τότε προειδοποιήθηκε
για πιθανή επανάληψη ρατσισμών, και
κατά Κεφαλλονίτη ΠΙΝ).
Όμως, η
διάψευση, σταδιακά, εξελίσσεται!
Ο
Κεφαλλονίτης διαγκωνίζεται για
ένδυση
κατακτητή/καταστροφικού
Κερκυραιάρχη, με ό,τι σημαίνει το μη...
πρωτότυπο!
Η
διάψευση για τους Απόδημους
Ο
διαχρονικός
Κερκυραιαρχισμός,
όπως
κάθε εξουσία,
απαιτεί (και) τους Απόδημους απλούς
υποτελείς.
Γι
αυτό κάνει τα πάντα να ελέγχει και
χρησιμοποιεί το Κίνημά
τους.
Κυρίως,
να το υπονομεύει, αν
το
Κίνημα
απαιτεί
σεβασμό στην Αυτονομία του!
Το
Σεπτεμβριάτικο συνέδριο καρικατούρα
της ΠΙΝ, δήθεν για τους Απόδημους
Επτανήσιους, αποτελεί μια δραματική
εικόνα επανάληψης ενός καταστροφικού
παρελθόντος.
Η
διαχρονική απαίτηση των Απόδημων για
"Αποδημητική πολιτική από ΠΙΝ και
Δήμους" αντιμετωπίζεται
με μια ακόμη επιδίωξη απαξίωσης και
υπονόμευσης αυτής της κυρίαρχης και
μόνιμης απαίτησης των Απανταχού Απόδημων,
και της Επτανήσου.
Μετά το 2014, όπως και σε όλο το παρελθόν, οι προσπάθειες για θεσμική σχέση και συνάντηση της ΠΙΝ με τους Απόδημους ήταν πάρα πολλές.
Όμως,
η συνειδητή αδιαφορία στην κορύφωσή
της!
Η
διαπίστωση, ευρύτερη: Εσωτερικό-Εξωτερικό!
Τελικά,
η ΠΙΝ με τον Περιφερειάρχη, "βγήκαν"
από την "αφάνεια" και “αδράνεια”
το Μάη 2017, μετά από συνεχείς προσπάθειες
και "πιέσεις" των ιστορικών
Ομοσπονδιών στην Αττική:
-
Ομοσπονδία Κερκυραϊκών Συλλόγων Αττικής
(ΟΚΕΣΑ)
και
-
Ομοσπονδία Κεφαλονίτικων και Ιθακησιακών
Σωματείων (Ο.Κ.Ι.Σ.)
(αναλυτικά
εδώ: http://autenergos.blogspot.gr/2017/05/3_29.html).
Αντί
όμως ΠΙΝ/Περιφερειάρχης να αξιοποιήσουν
αυτήν
τη δυνατότητα που τους προσέφεραν οι
ιστορικές Οργανώσεις των Απόδημων
(ΟΚΙΣ-ΟΚΕΣΑ), μεθοδεύτηκε η κακοποίησή
τους με όσα αμέσως και μετέπειτα
ακολούθησαν.
Θεωρήθηκαν
"εχθρικές" οι θέσεις για:
-
Αποδημητική Πολιτική
-
Σεβασμό στην Αυτονομία των Οργανώσεων
- Συνεργασία,
επικοινωνία, ενημέρωση
-
Και βέβαια το ότι κατατέθηκαν τεκμηριωμένες
προτάσεις και για τα Νησιά και τους
Απόδημους.
Έτσι,
αναζητήθηκε αποκούμπι σε άβουλες,
ευκαιριακές,
διασπαστικές,
υποτελείς, άπραγες, ιδιοτελείς,
γκρεμιστηκές, δημοσιοσχεσίτικες
συμπεριφορές και πρακτικές που, συνήθως,
αφθονούν!
Οι
επιβεβαιώσεις, συνεχείς.
-
Καταγραφήκαν με
έμφαση από
την
ΟΚΙΣ
και
ΟΚΕΣΑ
(λεπτομέρειες
και εδώ:
https://autenergos.blogspot.gr/2018/01/blog-post_14.html
)
-
Ακολούθησε το φιάσκο στην «Έκθεση
Τροφίμων και Ποτών ΕΞΠΟΤΡΟΦ»,
στην Αττική με
ίδια μεθόδευση αποκλεισμών.
-
Βέβαια, είχε προηγηθεί η “ντροπιαστική”,
και για τη Βουλή, εκδήλωση για την 21 Μάη! Αλλά και χρηματοδοτήσεις "εταιρικού σχήματος " και "στήριξη" εκδηλώσεων ενισχυτικών διάσπασης/αποκλεισμών.
-
Δεν υλοποιήθηκαν υποσχέσεις
του Περιφερειάρχη. Ούτε η... απλή για ενημέρωση.
-
Και για το Κτίριο ΟΚΕΣΑ, οι
δεσμεύσεις "ξεχάστηκαν”,
προκλητικά!
-
Μεσολάβησε και "εσωτερική... επικοινωνία",
απωθητικής μορφής.
-
Φυσικά,
εκείνο που "εξόργισε" ιδιαίτερα
ΠΙΝικές Ελίτ αλλά και τον ΠΙΝίτη
ήταν η πρόσκληση στην ΟΚΕΣΑ να συμμετάσχει
στο Αναπτυξιακό Συνέδριο Ιονίων Νήσων,
το Δεκέμβρη 2017.
Η
ΟΚΕΣΑ κατέθεσε στο Συνέδριο τις
ολοκληρωμένες διαχρονικές
Θέσεις/Προτάσεις/Λύσεις για το σύνολο
των προβλημάτων.
Και
αυτό, σε αντίθεση ακόμη και με την ίδια
την ΠΙΝ η οποία... εμφανίστηκε, συνολικά,
γυμνή! Μια ακόμη υπονόμευση του κεντρικού ρόλου της Αυτοδιοίκησης!
[Επισήμανση:
Στο
20ο καταστατικό Συνέδριο της ΟΚΕΣΑ
υπάρχουν
λεπτομερείς
αναφορές για... όλα. Αναλυτικά,
εδώ:
Συνέδριο
ΠΙΝ-Σεπτέμβρης
2018
Έτσι
λοιπόν φθάσαμε και στο, δήθεν, συνέδριο
στο Σεπτέμβρη 2018 για τους Απόδημους,
αλλά, βασικά, εναντίον τους.
Δεν
είναι γνωστό πόσοι οι αποκλεισμένοι (ή
ποιες οι... προσκλήσεις...
δολώματα/αποπροσανατολισμού/δελεασμού).
Η
ΟΚΕΣΑ όμως δεν προσκλήθηκε!
Αναμενόμενο!
Κατανοητό!
Η Αυτονομία των Κινημάτων, η Δράση, οι Αγώνες, η Δημιουργία, οι μικρές/μεγάλες Επιτυχίες (και... Ήττες από αγώνες), η Άρνηση υπηρέτησης κάθε μικρής-μεγάλης Εξουσίας, δε γίνονται ανεκτά από τις Εξουσίες (στη συγκεκριμένη περίπτωση και τους... Κερκυραιάρχες).
Η
ΟΚΕΣΑ, τα... πλήρωσε πολύ ακριβά όλα αυτά. Τα πολύ τιμητικά βέβαια
γι
αυτήν!
Τα
παραπάνω χαρακτηριστικά της
ΟΚΕΣΑ με
την ξεχωριστή ιστορία της, την
Αυτονομία και την άρνηση υποταγής,
συνδυαστικά με τις τεράστιες επιτυχίες
της (και με αγώνες) σε όλους τους τομείς
από 1981, τη θυματοποίησαν από το
2000 για πάνω από μια 10ετία.
Αλλά,
τελικά, η εξουσία Κερκυραιαρχών/συνοδοιπόρων,
απέτυχε να τη διαλύσει.
Αλλά, δε... σταμάτησε!
Τη
σκυτάλη την... άρπαξε ο τελευταίος ΠΙΝίτης
με... συνοδοιπόρους!
Λογικό
για... διαγκωνιζόμενο Κερκυραιάρχη!
(Που,
εκτός των
άλλων,
η "σχέση" και με τον
άπραγο/άεργο/υποστυλωματικό ΛΑΦΑΖΑΝΗσμό,
δικαιολογεί και τέτοιες... αντιθέσεις! Αντιθέσεις,
κυρίως
με τα αγωνιστικά-δημιουργικά Κινήματα).
Βέβαια, η ιδιαίτερη Ιστορία της ΟΚΕΣΑ
με τις
μεγάλες Δημιουργικές περιόδους
(αλλά
και για την "καταστροφική"),
είναι ανεξίτηλη πλέον!
(Ακόμη
κι αν... σταματούσε, εδώ!)
Το δυστύχημα για τον ΠΙΝίτη (και... μιμητές του) είναι ότι δε... διάβασε το κατάντημα πρώην Κερκυραιαρχών.
Αν
οι "πραγματικοί" καταποντίζονται
ή τρέπονται
σε... φυγή από
την Κέρκυρα,
τι... έξοδος περιμένει τους από... μίμηση;
Δε σώζουν ούτε οι δεήσεις του... Τιμώμενου στο Συνέδριο (αλήθεια, γιατί... τιμάται;) ούτε το... προσκύνημα των... αγίων παντοφλών (εκτός και, η... αγιοποίηση και της... αριστερής, σχεδιάστηκε για... αριστερά θαύματα!).
Δε σώζουν ούτε οι δεήσεις του... Τιμώμενου στο Συνέδριο (αλήθεια, γιατί... τιμάται;) ούτε το... προσκύνημα των... αγίων παντοφλών (εκτός και, η... αγιοποίηση και της... αριστερής, σχεδιάστηκε για... αριστερά θαύματα!).
Κάποιες
παρατηρήσεις
για το Συνέδριο ΠΙΝ
Σεπτέμβριος
2018:
Α.
Γιατί
η ΠΙΝ, από το 2010, δεν πήρε θεσμικές
πρωτοβουλίες προς τους Απόδημους, δε
διαμόρφωσε Αποδημητική Πολιτική και
δεν οργάνωσε Συνέδριο;
1.
Ποια είναι η Οργανωτική Επιτροπή του
Συνεδρίου 2018; Ποιος ο Υπεύθυνος;
Συμμετέχουν απόδημοι; Αν ναι, πως
επιλέχθηκαν; Πού συνεδρίαζε η Επιτροπή;
Ποιος αποφάσισε τις Θεματικές και το
Πρόγραμμα;
2.
Οι Οργανώσεις των Απόδημων λειτουργούν
εθελοντικά και αυτοχρηματοδοτούνται.
Και, φυσικά, δεν είναι επιχειρήσεις.
Αφού
λοιπόν δεν καλύπτονται από
την ΠΙΝ τα
υψηλά έξοδα μετακίνησης των "συνέδρων"
(ειδικά από το εξωτερικό) πώς
θα συμμετάσχουν;
Μήπως αυτό αποτελεί μια... μεθόδευση
αποκλεισμών;
3.
Θα δημοσιοποιήσει η ΠΙΝ τον
προϋπολογισμό-απολογισμό για το Συνέδριο;
4.
Θα δημοσιοποιήσει η ΠΙΝ αν, επιπλέον,
χρηματοδοτήθηκε για το Συνέδριο από το
κράτος,
άλλους φορείς, ιδιώτες κλπ;
5.
Θα δημοσιοποιήσει η ΠΙΝ ποιων
(τιμώμενων,
προσκεκλημένων κλπ), κατ΄ εξαίρεση,
καλύφθηκαν και τα έξοδα μετακίνησης
ενώ των συνέδρων όχι;
6.
Θα δώσει η ΠΙΝ στη δημοσιότητα κατάλογο
όσων Απόδημων κλήθηκαν να συμμετάσχουν
καθώς και των... αποκλεισμένων;
7.
Γιατί (αν
υπάρχει βέβαια)
δε
δημοσιοποιήθηκε η κεντρική Εισήγηση
της ΠΙΝ στο Συνέδριο ώστε οι "σύνεδροι"
να προετοιμαστούν; Κυρίως αν θα...
εκφραστούν συλλογικά, ως εκπρόσωποι
οργανώσεων;
8.
Τι εκπροσωπεί
ο
Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος,
γενικά αλλά και σε σχέσει με τους
Επτανήσιους Απόδημους, ώστε να τιμάται;
Οι Απόδημοι, τον... γνωρίζουν;
9.
Για την ΠΙΝ, δεν υπάρχουν Οργανώσεις
και Πρόσωπα Απόδημων, που αξίζουν τιμής;
[Και
με την ευκαιρία, ο Αναστάσιος αλλά και η ΠΙΝ,
έχουν
καταδικάσει το αντιανθρώπινο και
βαθιά
ρατσιστικό
που εκτρέφει και δολοφονικές
ναζιστικές
συνειδήσεις: "...
ανοίξετε τη Γραφή... ο ίδιος ο θεός
όρισε... ευλόγησε... τις οροθεσίες των
εθνών..";
(σχετικά,
εδώ: https://autenergos.blogspot.com/2018/08/blog-post_10.html
)].
10.
Η ΠΙΝ, διαθέτει στην Ιστοσελίδα της
κατάλογο (με e-mails κλπ) των απανταχού
Απόδημων (Οργανώσεων ή Προσώπων
διακεκριμένων), που να παραπέμπει και
στη δράση τους ώστε να υπάρχει γνώση
όλων, επικοινωνία και μεταξύ τους,
διαφάνεια; Αν όχι, γιατί;
11.
Ποιες είναι οι θέσεις και πράξεις της
ΠΙΝ για την ψήφο των Απόδημων συνολικά,
να μπορούν να ψηφίζουν παντού οι εγγεγραμμένοι
(αλλά και
χωρίς άλλες διαδικασίες
πριν)
στην περιοχή που ζουν;
12.
Ποιες οι πράξεις της ΠΙΝ (και με την ΕΠΕ)
να οργανωθεί η Αυτοδιοίκηση και το
Κράτος έτσι ώστε οι Απανταχού Απόδημοι
να μπορούν να ενημερώνονται
και να
λύνουν όλα τα προβλήματά τους, χωρίς να
μετακινούνται καθόλου στη Γενέτειρα;
13.
Οι Απόδημοι είναι συχνά αποδέκτες
σκληρών διαμαρτυριών και... "εκφράσεων"
από επισκέπτες (γεγονός όμως
που και οι ίδιοι βιώνουν) λόγω μη ποιοτικής
συμπεριφοράς, εξυπηρέτησης σε
όλα,
καθαριότητας, υποδομών, μεθοδεύσεων
φοροδιαφυγής, μη ύπαρξης ή μόνιμα
"χαλασμένων" POS για κάρτες, ενώ στα
πρακτορεία εισιτηρίων στα λιμάνια τα
POS είναι εξαφανισμένα με
τεράστια ταλαιπωρία.
Η
ΠΙΝ τι κάνει για όλα αυτά και
πολλά άλλα;
Ακόμη
και αν δεν έχει "αρμοδιότητες" (που
έχει),
ΛΟΓΟ,
δεν...
έχει;
14.
Μπορεί η ΠΙΝ να... εκφράζεται με "εν
ενεργεία" δημοσιογράφο, κυρίως με
"διακρίσεις" προς Απόδημους;
15.
Η ΠΙΝ, πώς
έχει εκφραστεί για όλες εκείνες τις
θλιβερές περιπτώσεις (και στο... εσωτερικό
της ή δημοσιογραφικές κλπ) που
συμπεριφέρονται ρατσιστικά ενάντια σε
Απόδημους, με έμφαση
κατά τις εκλογικές διαδικασίες;
(ενδεικτικά θύματα: Χαραλάμπους,
Μπεριάτος, Ζωχιός...).
16.
Τελικά,
η ΠΙΝ θα πράξει στο υπόλοιπο της θητείας
έτσι ώστε να αλλάξει, το συνολικό
παρελθόν
και όλες τις αρνητικές πρακτικές, με
θετικές πολιτικές και πράξεις;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου