Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2020

15ος Σταθμός ΕΛΙΚΩΝΟΣ ΜΕΤΡΟ: Αυστηρή διαμαρτυρία προς ΕΦΣΥΝ για τον περίεργο χαρακτηρισμό, ως "ελάττωμα", από συντάκτη του!

15ος

Σταθμός ΕΛΙΚΩΝΟΣ

 ΜΕΤΡΟ:

 

Αυστηρή διαμαρτυρία προς ΕΦΣΥΝ (Εφημερίδα

 Συντακτών) για τον περίεργο χαρακτηρισμό, ως

 "ελάττωμα", από συντάκτη του!


 

 

Στάλθηκε:

 

Διαμαρτυρία προς την ΕΦΣΥΝ

για το περίεργο άρθρο συντάκτη της, ο οποίος στοχεύει αποκλειστικά και ΜΟΝΟ την κινηματική κατάκτηση του 15ου Σταθμού ΕΛΙΚΩΝΟΣ, τονίζοντας, δύο φορές από το ξεκίνημα του άρθρου, ως «ελαττώματα» την ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ : https://www.efsyn.gr/ellada/koinonia/267891_kontainoyn-oi-stathmoi-makrainei-kostos .



Γράψανε προς ΕΦΣΥΝ Wed, 11 Nov 2020 07:32:30 +0200 και περιμένουμε... απαντήσεις γιατί αυτή η στοχοποίηση της ιδιαίτερης κατάκτησης, κινηματικά, του 15ου Σταθμού ΕΛΙΚΩΝΟΣ.



Αυτή η μεγάλη κατάκτηση είχε μπει, πολύτροπα, στο στόχαστρο κερδοσκόπων και εταιρειών.

Αλλά και σε πλευρές, δήθεν ειδικών, που τις υπηρετούν.

Ή, άλλων που μόνο ρόλο έχουν την υπονόμευση των ΑΥΤΟΝΟΜΩΝ Κινηματικών Κατακτήσεων.

Και φυσικά, στόχαστρο στα συμφέροντα μικροπολιτικής πρακτικής.



Αλήθεια, γιατί αυτός ο... δαιμόνιος αρθρογράφος της ΕΦΣΥΝ δεν ερεύνησε το όλο θέμα από το 2018 αλλά σήμερα... ξαφνιάζεται;

Γιατί δεν απευθύνθηκε, τότε και σήμερα, στις διοικήσεις ΜΕΤΡΟ για να έχει τις απαντήσεις τους σε σχέση με το:

- ενώ “Κονταίνουν οι σταθμοί μακραίνει το κόστος”;

Γιατί δε τους ρώτησε και δε ρωτά, πριν γράψει, και να μας διαφωτίσει για:

-το μήκος της κάθε αποβάθρας;

-τα 4 βαγόνια;

-και την... έλλειψη συμβατότητας με τους συρμούς των γραμμών 2 και 3;

-τι σημαίνει το 1,5 λεπτά της διαδρομής;

- Και, προσθέτουμε εμείς, τι σημαίνει ότι και το πρώτο Τμήμα αλλά πολύ περισσότερο οι μετέπειτα προεκτάσεις της Γραμμής 4 ΜΕΤΡΟ θα “συναντιούνται” με όλες τις άλλες Γραμμές και θα υπάρχουν πολύ συχνές αποβιβάσεις;



Αλήθεια, ποια επιχειρηματικότητα εξυπηρετεί η ιδιαίτερη έμφαση ως «ελαττώματα», 2 φορές και από το ξεκίνημα του άρθρου, πως: “...προστέθηκε ακόμη ένας σταθμός (Σταθμός Ελικώνος) που δεν προβλεπόταν στην προκήρυξη του 2017;”

ΚΑΙ

“.....Κοινή, πάντως, παραμένει η πεποίθηση ότι η συγκεκριμένη γραμμή θα έχει μεγάλες δυσκολίες στην κατασκευή της, ενώ όλοι παραδέχονται ότι το τελικό κόστος θα ξεπεράσει την προσφορά του μειοδότη - στο 1,64 δισ. (μαζί με ΦΠΑ);;;;” .



ΠΕΡΙΜΈΝΟΥΜΕ ΜΕ ΙΔΙΑΊΤΕΡΟ ΕΝΔΙΑΦΈΡΟΝ ΝΑ ΔΟΎΜΕ ΑΝ ΚΑΙ ΠΩΣ, ΤΩΡΑ, ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΕ ΤΑ “ΕΛΑΤΤΏΜΑΤΑ” ΓΙΑ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΊΑ Ή ΠΙΘΑΝΕΣ ΆΛΛΕΣ “ΕΠΙΔΙΏΞΕΙΣ!”.

Από όσα μπορούμε να γνωρίζουμε, δεν έχει υπάρξει μέχρι σήμερα άλλο δημοσίευμα, σε κεντρικά ΜΜΕ, που να συκοφαντεί ως.... “ελάττωμα” την ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ!



Γράψανε λοιπόν, αρχικά, προς ΕΦΣΥΝ

 Wed, 11 Nov 2020 07:32:30 +0200 και περιμένουμε:

 

“ “Προς ΕΦΣΥΝ.

Καλημέρα σας

Ίσως ο συντάκτης θα πρέπει να ερευνά περισσότερο γεγονότα όταν αναφέρεται σε κινηματικές κατακτήσεις.

Λυπούμαστε που η αναφορά του στο Σταθμό Ελικώνος, με τον τρόπο που γίνεται, υπονομεύει κατακτήσεις ενώ στηρίζει επιχειρηματικές επιδιώξεις εναντίον κατακτήσεων.

Οι επιχειρηματίες συνεχώς υπονόμευαν την... ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ μας:

https://autenergos.blogspot.com/2018/12/15-primeministergr.html

Αλήθεια, γιατί δεν κάνει αναφορά για το... κόστος στην αλλαγή θέσης του ΝΗΑΡ ΗΣΤ;

Μήπως πρέπει να "ρωτηθεί" η αείμνηστη Χαρά Τζαναβάρα;

Ιστορικό: https://autenergos.blogspot.com/2019/10/15-4.html ...””

Δεν υπάρχουν σχόλια: