Παρασκευή 11 Απριλίου 2008

Ορθοδοξία….. πάθους

Με Αφορμή

Το: «Ο φιλόσοφος Νίκος Δήμου μηνύει την μουλάδικη Ιεραρχία»

Σχολιάζει το autenergos.blogspot.com

ο Ανώνυμος Nikrom@...... Oodegr

Αγαπητέ κύριε

Επειδή πολλές ανοησίες λαμβάνω διαρκώς από εσένα, και διαβάζω από τον (α-)"φιλόσοφο" κο Νίκο Δήμου, πάρε μία διεύθυνση να διαβάσεις περί των όσων γράφεις: http://www.oodegr.com/oode/koinwnia/oikogeneia/diakriseis_symfwno1.htm

μήπως και συνειδητοποιήσεις πόσο άσχετος είσαι, και πόσο ρεζιλεύεσαι με όσα στέλνεις κατά καιρούς, ως γνήσιο τέκνο των Αθεϊστών Μουλάδων.

Ο μόνος λόγος που δεν σου έχω ζητήσει να με διαγράψεις από τη λίστα σου, είναι για να διαπιστώνω συχνά το μέγεθος της ασχετοσύνης και του αν-ορθολογισμού των αυτόκλητων "διαφωτιστών" των Ελλήνων. Συνέχισε να δείχνεις το χαμηλό επίπεδο αντίληψης και γνώσεών σας... Μας κάνεις υπερήφανους που ανήκουμε στην Εκκλησία και όχι σε μια τέτοιου μεγέθους ανοησία σαν αυτή που εκπροσωπείς!

Απάντηση Γιάννη Ζωχιού

Αγαπητέ κύριε,

Σίγουρα εγώ δεν έχω την δια του Πνεύματος φώτιση και έτσι δικαιολογείται το… ανόητο των κειμένων μου. Βλέπετε, ο θεός σας, έχει δημιουργήσει και… ανόητους.

Μήπως όμως πρέπει να του αναγνωρίσετε ότι τα πάντα τα έκανε με σοφία; Κατηγορώντας με, κατακρίνετε τον… δημιουργό μου και τις επιλογές του.

Εγώ πάντως σέβομαι την επιλογή του να μην σας εμφυτέψει ψήγματα ευγένειας και αγάπης. Γι αυτό και δεν σας κατακρίνω.

Αλήθεια, μήπως μπορείτε να μου απαντήσετε, οι θρησκευόμενοι γιατί τόσο πάθος και μίσος μεταξύ σας και κατά των… εχθρών σας;

Με σεβασμό και με την ευχή να βρείτε λίγα ψήγματα αγάπης

Γ. Ζωχιός.

ΥΓ. Αλήθεια, γιατί ανώνυμα; Πού είναι το θάρρος της… ομολογίας; Άλλωστε, αν σας… απειλούν, τόσο φοβάστε το… θάνατο; Τόσο δεν πιστεύετε αυτό που… προβάλετε; Αφού θα πάτε στον… Παράδεισο! Ή…..

Έχετε αντίρρηση να δημοσιεύσω το σχόλιό σας;

Υπάρχει και… συνέχεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: