Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2008

Είμαι ο γυιος ενός ταχυδρόμου!

Από:  Νικήτας Σταματάκης

"Είμαι ο γυιος ενός ταχυδρόμου!" Σώπα! Κι εγώ είμαι γυιος νταβατζή. Άντε στο καλό σου τώρα, γυιε του ταχυδρόμου και να μη μας γράφεις. Δεκτή, λέει, έκανε ο Καραμανλής την παραίτηση Ρουσόπουλου. Αφού αυτός τον παραίτησε. Να απαντήσει αρνητικά στον εαυτό του; Είπαμε και η μαλακία έχει τα όριά της... Και αυτό το "είμαι γυιος ενός ταχυδρόμου", τι σχέση είχε με το θέμα που συζητούσαν; Δηλαδή έλεος... Και καλά, ήθελε να πει, δεν είχε συγγενή πολιτικό. Γιατί, αυτός πολιτικός ήταν; Τσιράκι του Κωστάκη ήταν, που ήλεγχε τα Μέσα Μαζικής Επιβολής. Δημοσιογράφος γαρ. Τι να πεις; Ησυχία δε βρίσκεις... Παντού μαλάκες, αμόρφωτοι κι αγράμματοι (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) στις θέσεις των 300, που αν τους έβλεπαν οι 300 του Λεωνίδα θ' άλλαζαν φύλο, μη σου πω κι ο Λεωνίδας μαζί. Άντε να δούμε τι άλλο θα μας ξημερώσει στην πολιτική σκηνή. Πολύ 'στο γκρεμό' τα βλέπω να πράγματα... Και δε νομίζω να είναι μόνο δική μου άποψη...
24/10/2508 μ.Δ. (μετάΔημοκρατίας)

Δεν υπάρχουν σχόλια: