Εργο στα… χαρτιά εξακολουθεί να είναι η Ιόνια οδός, αφού το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ και η ανάδοχος κοινοπραξία δεν έχουν συμφωνήσει για το πιο δύσκολο κομμάτι του νέου αυτοκινητόδρομου μετά το Αντίρριο και επιπλέον στο υπόλοιπο υπάρχουν καθυστερήσεις από την πλευρά του Δημοσίου στην απαλλοτρίωση χώρων για τις ανάγκες των εργοταξίων.Πάντως από τον Απρίλιο του 2008,η κοινοπραξία εισπράττει κανονικά τα διόδια από την εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας (τμήμα Μεταμόρφωση-Σκάρφια), που με βάση τη σύμβαση θα αξιοποιηθούν για τη χρηματοδότηση των έργων της Ιονίας οδού. Ο αυτοκινητόδρομος, από το Αντίρριο ώς τον κόμβο των Ιωαννίνων στην Εγνατία οδό, έχει μήκος 196 χλμ., από τα οποία τα 159,4 είναι νέα κομμάτια. Στα ήδη έτοιμα τμήματα περιλαμβάνονται η παράκαμψη της Αρτας (6,1 χλμ.) και του Αγρινίου (20,7 χλμ.), όπου όμως απομένουν 13,5 χλμ. για να ολοκληρωθεί. Το κόστος των έργων, μαζί με τη βελτίωση της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας και τα 11 χλμ. της νέας σύνδεσης Διαβάστε παρακάτω… »
18/3/2509 μ.Δ. (μετάΔημοκρατία)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου