Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2018

Ζωχιός Γ. στο Συνέδριο ΟΚΕΣΑ: Η ΟΚΕΣΑ ξανά σε στέρεες ράγες! Δε θα είμαι υποψήφιος. Στηρίζω τα όργανα!

Γιάννης Ζωχιός 
στο 20ο Συνέδριο ΟΚΕΣΑ:

Η ΟΚΕΣΑ 
μπήκε πλέον ξανά 
σε στέρεες ράγες: 
  
Δε θα είμαι υποψήφιος. 

Στηρίζω τα όργανα  που θα εκλεγούν!


Παρακάτω η Τοποθέτηση: 


"Προσωπική τοποθέτηση του
Γιάννη Ζωχιού
Προέδρου ΔΣ - Επίτιμου Προέδρου ΟΚΕΣΑ

ΑγαπητέςΑγαπητοί Συμπατριώτισες Συμπατριώτες.

Από το 1981 που ξεκίνησα τη δημιουργία της ΟΚΕΣΑ, πέρασαν 36 χρόνια ιδιαίτερης έντασης και δημιουργίας.
Διετέλεσα Αντιπρόεδρος στην προσωρινή Διοικούσα Επιτροπή, Πρόεδρος του ΔΣ για επτά θητείες (όχι συνεχόμενες), Πρόεδρος ή Μέλος της Εξ. Επιτροπής, Αντιπρόεδρος της Επιτροπής Προσωπικοτήτων και Πρόεδρος της Επιτροπής για το Κτίριο.

Παράλληλα, εκπροσωπώντας την ΟΚΕΣΑ, Μέλος της Πανελλαδικής ΣΕΤΟΕ, Πρόεδρος της Επτανησιακής Επιτροπής για τη δημιουργία και της Συνομοσπονδίας και, τώρα, Αντιπρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής της Πανελλαδικής Συνομοσπονδίας,ΠΑΣΥΝΟΠ. 
Το 1999 τιμήθηκα με τον τίτλο του Επίτιμου Πρόεδρου ΟΚΕΣΑ.
Ο πλούτος, των συνολικών εμπειριών μου και της γνώσης, τεράστιος!

Όταν επέλεγα να θέσω την όποια υποψηφιότητά μου στα Όργανα, το ανακοίνωνα πάντοτε ο ίδιος, δημόσια και έγκαιρα, συνδυαστικά και με πρόγραμμα για υλοποίηση.
Με τον ίδιο τρόπο ανακοινώνω πάντα και όταν αποφασίζω να μην είμαι υποψήφιος.

Μια από τις Αρχές μου είναι να μην προσκολλιέμαι στις όποιες “καρέκλες”, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Αποχωρώ πάντοτε με πρωτοβουλία μου. 
Κρίνω ότι πρέπει να προσφέρεται η δυνατότητα να δοκιμάζονται σε ρόλους συντονιστών και άλλα πρόσωπα με ίδιες ή διαφορετικές αντιλήψεις, στόχους ή διαθέσεις προσφοράς.

Αυτή η “στάση” σχετίζεται και με τη σαφή βούληση και πρακτική μου όχι μόνο να μην υπονομεύεται το έργο των οργάνων αλλά και να τα στηρίζω ουσιαστικά. Ακόμη και όταν διαφωνώ.

Επιλέγω λοιπόν και σήμερα να σας ανακοινώσω ότι δε θα είμαι υποψήφιος στα Όργανα που θα εκλεγούν.
Αυτονόητη, ξανά, η ισχυρή βούληση μου να στηρίζω ουσιαστικά και με όλες μου τις ιδιότητες το έργο των Οργάνων που θα εκλεγούν.

Ιδιαίτερα για το Κτίριο, ως Πρόεδρος της Επιτροπής, υπάρχει πολύ έργο μπροστά μας. 
Επίσης, θέλω να συμβάλω στην οικοδόμηση και της νέας Πανελλήνιας Συνομοσπονδίας, της ΠΑΣΥΝΟΠ. Έργο και των οραμάτων μου!

Και βέβαια κρίνω πως έχω υποχρέωση να προχωρήσω και τη συγγραφή της ιστορίας της ΟΚΕΣΑ.

Η τελευταία περίοδος 2014-2018 (“αναγκάστηκα” να αυτοπροταθώ ξανά για Πρόεδρος του ΔΣ), δεν ήταν εξαντλητική μόνο λόγω των μεγάλων απαιτήσεων και πρωτοβουλιών αλλά και γιατί ήταν συνέχεια μιας μακρόχρονης περιόδου με στοιχεία που δύσκολα περιγράφονται. 
Περιόδου που, συνδυαστικά με τη μεγάλη ψυχική κόπωση, μου κόστισε πάνω από 35 χιλ. ευρώ η δικαστική περιπέτεια να υπερασπίσω τα συμφέροντα της ΟΚΕΣΑ, τα Στελέχη της και φυσικά τον εαυτό μου.
Επιπλέον, την 4ετία 2014-2018, πέρα των δανείων,ξόδευσα τουλάχιστον δύο χιλ. ευρώ για την ΟΚΕΣΑ (άγραφα βέβαια), σε βάρος και των ιδιαίτερων αναγκών της υγείας μου, την οποία όμως πρέπει να φροντίσω.
Η ΟΚΕΣΑ μπήκε πλέον ξανά σε στέρεες ράγες.

Εύχομαι, με θετική βούληση, με ουσιαστική συνεργασία και ανυστεροβουλία, να στηρίξουμε όλοι μαζί την επιτάχυνση της πορείας της!
Ευχαριστώ, την Καθεμιά και τον Καθένα, για τη διαχρονική, συλλογική αλλά και ξεχωριστή, συνεργασία μας!"


Σύντομα: 
Αναλυτικό ρεπορτάζ από το
 20ο Συνέδριο ΟΚΕΣΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια: