Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2008

8/10/2508 μ.Δ. (μετάΔημοκρατίας)

Συνταρακτικό! Απάνθρωπο!

ΧΙΤΛΕΡ

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ

ΚΑΙ ‘ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ!’

Να πως διαχρονικά ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ συμπορεύεται με τα πλέον απάνθρωπα καθεστώτα σε βάρος των λαών.

Να με τι μέσα δημιουργεί αμύθητη περιουσία για να εκμεταλλεύεται τους λαούς!

Τελευταίο παράδειγμα

με Αδ. ΧΙΤΛΕΡ!

Την ώρα που οι λαοί πολεμούσαν, στέναζαν, σφαγιάζονταν και γίνονταν σαπούνι στα κρεματόρια, το ‘Άγιο Όρος’ τον ικέτευε να τεθεί υπό την προστασία του.

Αλήθεια, πόσοι Δεσποτάδες

έπραξαν το ίδιο;

Και μια ερώτηση: Όταν ο Χίτλερ τους ζητούσε να… υποδείξουν που και ποιοι είναι Εβραίοι ή Αντάρτες, τι έπρατταν ως… προστατευόμενοι;

Παρακάτω αναρτούμε την κοινή επιστολή όλων των μονών του ‘Αγιου Όρους προς τον Χίτλερ, σταλμένη από τον κ. Οδυσσέα Επικουρίδη:

«Εν Αγίω Όρει τη 13/26 Απριλίου 1941

Μοσχοθυμίαμα

Προς την Αυτού Εξοχότητα τον Αρχικαγκελλάριον του ενδόξου Γερμανικού Κράτους Κύριον Αδόλφον Χίτλερ εις Βερολίνον.

Εξοχότατε,

Οι βαθυσεβάστως υποσημειούμενοι Αντιπρόσωποι των Είκοσιν Ιερών Βασιλικών Πατριαρχικών καί Σταυροπηγιακών Μονών του Αγίου Όρους Άθω, λαμβάνομεν την εξαιρετικήν τιμήν ν' απευθυνθώμεν προς την Υμετέραν Εξοχότητα καί παρακαλέσωμεν Αυτήν θερμώς, όπως, ευαρεστημένη, αναλάβη υπό την Υψηλήν προσωπικήν Αυτής προστασίαν καί κηδεμονίαν τον Ιερόν τούτον Τόπον, του οποίου Ηγούμενοι καί αντιπρόσωποι τυγχάνομεν, διαδεχομένη εν τούτω τους ιδρυτάς καί Ευεργέτας του Ιερού τούτου Τόπου Βυζαντινούς Αυτοκράτορας καί διαδόχους τούτων.

Το Άγιον Όρος, Εξοχώτατε, συνέστη εις Πανορθόδοξον μοναχικήν πολιτείαν, εις ήν ανέκαθεν διαβιούν εν αγαστή ομονοία μοναχοί ακωλύτως προσερχόμενοι από διάφορα ορθόδοξα Έθνη, κατά τον Θ΄ μ.Χ. αιώνα, πνευματικώς μέν εξαρτωμένων από του Οικουμενικού Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, πολιτικώς δέ αυτοδιοικούμενον υπό της Ιεράς Συνάξεως των Αντιπροσώπων των Είκοσιν Ιερών καί Κυριάρχων Μονών καί πολιτειακώς υπαγομένων υπό την προστασίαν καί κηδεμονίαν των Βυζαντινών Αυτοκρατόρων καί των διαδόχων Αυτών.

Το Αυτονομιακόν τούτο πολίτευμα περιεθριγκώθη δι' αλλεπαλλήλων τυπικών καί Χρυσοβούλων των ιδρυτών καί ευεργετών των Ιερών μονών Βυζαντινών Αυτοκρατόρων Βασιλείου του Μακεδόνος(882), Ιωάννου Τσιμισκή(972), Κωνσταντίνου Μονομάχου(1046), Στεφάνου Δουσάν(1346) καί άλλων Σλαύων, Ουγγροβλάχων Ηγεμόνων καί των μετέπειτα Σουλτανικών Φιρμανίων τελευταίως δε υπό του Καταστατικού Χάρτου του 1926, ούτινος δύο αντίτυπα εσωκλείομεν.

Το ουτωσί καθιερωθέν προνομιακόν καί αυτοδιοίκητον καθεστώς του Ιερού τούτου Τόπου, αποτελέσαν αντικείμενον συζητήσεων καί επικυρώσεων διαφόρων διεθνών συνθηκών περιεθριγκώθη τέλος, διά του 62ου άρθρου της Βερολινείου συνθήκης του έτους 1878, έχοντος ούτω, οι μοναχοί του Όρους Άθω οθενδήποτε καί αν κατάγωνται θα διατηρήσωσι τά κτήματα καί τα πρότερα αυτών δικαιώματα καί θ' απολαύωσιν, άνευ ουδεμιάς εξαιρέσεως, πλήρους ισότητος δικαιωμάτων καί προνομίων.

Των εν Αγίω Όρει ενασκουμένων Μοναχών, ανεξαρτήτως τόπου προελεύσεως καί Εθνικότητος, σκοπός καί αποστολή καθ' όλον τον υπερχιλιετή βίον του Αγίου Όρους, υπήρξεν η διατήρησις, προαγωγή καί εξασφάλισις των Ιερών αυτού σκηνωμάτων, η διά της ακαταπονήτου φιλεργίας των εν αυτώ ενασκουμένων μοναχών καλλιέργεια της τε εκκλησιαστικής καί κλασσικής φιλολογίας καί καλλιτεχνίας, ο ασκητικός βίος καί η διηνεκής προσευχή υπέρ του σύμπαντος κόσμου.

Την διατήρησιν του καθεστώτος τούτου της αυτονόμου μοναχικής πολιτείας, ικανοποιούντος πλήρως άπαντας τους εν Αγίω Όρει ενασκουμένους ανεξαρτήτως εθνικότητος Ορθοδόξους μοναχούς καί εναρμονιζόμενοι προς τον σκοπόν καί την αποστολήν αυτών, παρακαλούμεν καί ικετεύομεν θερμώς την Υμετέραν Εξοχότητα όπως αναλάβη υπό την υψηλήν προστασίαν καί κηδεμονίαν Αυτής.

Τον Βασιλέα των Βασιλευόντων καί Κύριον των Κυριευόντων εξ όλης ψυχής καί καρδίας ικετεύοντες, όπως επιδαψιλεύση (=παρέχει πλουσιοπάροχα!!!) τη Υμετέρα Εξοχότητι υγείαν καί μακροημέρευσιν επ' αγαθώ του ενδόξου Γερμανικού Έθνους.

Υποσημειούμεθα βαθυσεβάστως (βαθυσέβαστος= Αυτός που αξίζει μέγιστο σεβασμό)».

Πηγή: Ιστορικόν Διπλωματικόν Αρχείον του Υπουργείου Εξωτερικών.

Αναδημοσίευση: περιοδικόν Ελληνικόν Πάνθεον, τεύχος 13, Ιουνίου-Αυγούστου 2001, σελίδα 18.

3 σχόλια:

Γιάννης είπε...

"Την ώρα που οι λαοί πολεμούσαν, στέναζαν, σφαγιάζονταν και γίνονταν σαπούνι στα κρεματόρια"

κάποιοι που τώρα καπηλεύονται τον πόλεμο του 1940 ως ένδειξη του πατριωτισμού τους και τον αποκαλούν αντιφασιστικό, τότε έλεγαν τα εξής:

1)
"Ο πόλεμος αυτός προκλήθηκε από τη βασιλομεταξική σπείρα, που διατάχτηκε από τους Εγγλέζους ιμπεριαλιστές, δεν μπορεί να έχει την παραμικρή σχέση με την υπεράσπιση της πατρίδος μας. Ούτε είναι βέβαια «πόλεμος κατά του φασισμού», όπως δήλωσε κυνικά ο αρχιφασίστας Μεταξας, ο δήμιος του λαού μας. Μα ούτε και πόλεμος για την απελευθέρωση των Ελληνικών μειονοτήτων της Αλβανίας απ’ το ζυγό του ιταλικού φασισμού και της Αλβανικής αστοτσιφλικάδικης κλίκας, γι’ ατό ο πόλεμος αυτός δεν μπορεί νάχει καμμία σχέση με την ελευθερία»" ΚΕ του ΚΚΕ 7 Δεκεμβρίου 1940.

"Αφού ο λαός μας υπερασπίσει αποτελεσματικά την ανεξαρτησία και την εθνική λευτεριά του, σήμερα ένα μοναχά πράμα θέλει: Ειρήνη και ουδετερότητα με τούτους τους όρους:" (Ζαχαριάδης, 26 Νοεμβρίου 1940)

ώστε ουδετερότητα τη στιγμή που οι ναζί κατακτούσαν όλη την ευρώπη. πραγματικός αντιφασισμός! Ελβετία ήθελαν να γίνουμε "Την ώρα που οι λαοί πολεμούσαν, στέναζαν, σφαγιάζονταν και γίνονταν σαπούνι στα κρεματόρια"

"Λέτε: ή είσοδος της Ελλάδας στον πόλεμο μετάτρεψε τον ιμπεριαλιστικό πόλεμο σε αντιφασιστικό (!) για την ελευθερία της Ελλ., των Βαλκανίων, της Ε.Σ.Σ.Δ. και... βάλε!! Μη χειρότερα!! Λέτε: ο λαός κάνει αντιφασιστικό πόλεμο. Μα ο Μεταξάς; Κατά την ίδια λογική επειδή και για τα εσωτερικά ελληνικά ζητήματα ο λαός είναι αντιφασιστικός στην Ελλάδα δεν έχουμε μοναρχοφασιστική δικτατορία μα λαοκρατία! Όσο για τον ενθουσιασμό τον Λαού (αυτά που λέτε θυμίζουν αρθρογραφία «Εστίας» και Σία) δεν ξέρετε τι γίνεται ούτε στο Μέτωπο ούτε στα μετόπισθεν." (Ζαχαριάδης, 6 Ιανουαρίου 1941)


Τι γινόταν στην υπό βουλγαρική κατοχή και διοίκηση Ανατολική Μακεδονία και Θράκη;

(Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, εκδ. Αθηνών, τ. ΙΣΤ, σ. 66-71):

«Ο φόβος των βουλγαρικών Αρχών να εξελιχθεί η Εκκλησία σε πόλο συσπείρωσης κατά των Αρχών κατοχής είχε ως συνέπεια τη λήψη μέτρων για τον αφελληνισμό της με την απέλαση των Ελλήνων μητροπολιτών και αρκετών Ελλήνων ιερέων. Πριν απελαθούν, πολλοί από αυτούς κακοποιήθηκαν και ληστεύτηκαν.

(…) Η Εκκλησία των περιοχών αυτών ενσωματώθηκε στην Εξαρχική Βουλγαρική Εκκλησία (21.6.1941) και επιβλήθηκε το βουλγαρικό εορτολόγιο, το βουλγαρικό τυπικό στις ιερουργίες, η τέλεσή τους στη βουλγαρική γλώσσα (οριστικά από το καλοκαίρι του 1942). Οι θέσεις των ήδη απελαθέντων Ελλήνων κληρικών – και σταδιακά και άλλων – επανδρώθηκαν από Βούλγαρους κληρικούς. (…) Παράλληλα χρησιμοποιήθηκαν οι Βούλγαροι κληρικοί χρησιμοποιήθηκαν ως οι πιο ένθερμοι φορείς της εθνικιστικής προπαγάνδας. (…)

Τα εκκλησιαστικά ταμεία και όλη η εκκλησιαστική περιουσία τέθηκαν στη διάθεση των βουλγαρικών εκκλησιαστικών αρχών ή κατασκέθκαν από το βουλγαρικό κράτος. Κατασχέθηκαν επίσης τα αρχεία των ναών και πολλά καταστράφηκαν για να μη θυμίζουν την ελληνική τους προέλευση. Ναοί, μοναστήρια και μητροπολιτικά μέγαρα λεηλατήθηκαν, και αφαιρέθηκαν εικόνες, άμφια, χρυσά και αργυρά σκεύη, χαλιά, έπιπλα, γραφομηχανές, βιβλία, χειρόγραφα. (…)

Η λειτουργία των ελληνικών σχολείων απαγορεύτηκε και δόθηκε εντολή να εκτοπιστούν οι εναπομείναντες Έλληνες εκπαιδευτικοί. (…)

Στις κατεχόμενες περιοχές επετράπηκε μόνον η λειτουργία εκτός των βουλγαρικών, αρμενικών, εβραϊκών και τουρκικών σχολείων (…)

Σε όλη τη βουλγαροκρατούμενη περιοχή καθιερώθηκε ως επίσημη γλώσσα η βουλγαρική (12.5.1941). Στο πλαίσιο εφαρμογής του σχετικού διατάγματος (…) γ) απαγορεύτηκε με ποινή προστίμου η δημόσια χρήση της ελληνκής γλώσσας (…)

Απαγορεύτηκε η έκδοση, κυκλοφορία, κατοχή και χρήση ελληνικών ιστορικών βιβλίων και εντύπων˙ οι βιβλιοθήκες των σχολείων, των συλλόγων αλλά και των ιδιωτών είτε καταστράφηκαν είτε αρπάχτηκαν και μεταφέρθηκαν στη Βουλγαρία. Απαγορεύτηκε η λειτουργία των ελληνικών τυπογραφείων, των στοιχειοθετικών μηχανών και η χρήση ελληνικών γραφομηχανών και πολυγράφων (…)

Ασβεστώθηκαν ή καταστράφηκαν οι ελληνικές επιγραφές ναών, εικονοστασίων κ.λπ., ενώ ακόμα και οι επιγραφές τάφων εκβουλγαρίστηκαν. Σχετικές πιέσεις του βουλγαρικού πολιτικού κόσμου και των διανοουμένων οδήγησαν κόμη και στην προσπάθεια να μετονομαστούν οι κάτοικοι της περιοχής και να μετατρέψουν τα ελληνικά βαπτιστικά τους στα αντίστοιχα βουλγαρικά, με έγκριση μάλιστα της Συνόδου της Βουλγαρικής Εκκλησίας (Δεκέμβριος 1942) (…)

Οι Έλληνες υποχρεώθηκαν να καταβάλλουν χρηματικά ποσά ως ενίσχυση στους Βουλγάρους εποίκους.

(…) Στους Έλληνες γιατρούς, δικηγόρους και φαρμακοποιούς απαγορεύτηκε η άσκηση του επαγγέλματός τους. διοικητικά μέτρα λήφθηκαν και για τον περιορισμό των Ελλήνων τεχνιτών και ελεύθερων επαγγελματιών (…)

Από τον Ιούλιο του 1943 άδειες ασκήσεως εμπορίου δίνονταν μόνο σε Βούλγαρους υπηκόους (…)

Από τους Έλληνες γεωργούς αφαιρέθηκε το 1/2 του γεωργικού τους κλήρου, επίσης τα αποθέματα των ζωοτροφών τους και τα εργαλεία τους. (…)

Συχνότατες ήταν επίσης και η επιβολή προστίμων, οι συλλήψεις και οι βασανισμοί Ελλήνων με οποιαδήποτε αφορμή (ομιλία ελληνικής γλώσσας…) (…)

Η πολιτική διάκρισης έφτασε ώς το σημείο να απαγορευτεί το 1943 η πώληση σε Έλληνες βασικών προϊόντων διατροφής, όπως γάλα, κρέας, ψάρι και γιαούρτι (…)

Η νέα βουλγαρική κυβέρνηση επέδειξε μια προφανή απροθυμία στην απόσυρση των βουλγαρικών στρατιωτικών δυνάμεων από την περιοχή, προφασιζόμενη λόγους τάξης και ασφάλειας για να δικαιολογήσει την παραμονή της (…)

Έως τη Διάσκεψη Ειρήνης των Παρισίων, το 1946, η βουλγαρική κυβέρνηση (…) έθετε θέμα παραχώρησης σε αυτήν της Δυτικής Θράκης. Το αίτημα αυτό είχε την υποστήριξη της Σοβιετικής Ένωσης αλλά και της Τσεχοσλοβακίας, της Πολωνίας και της Γιουγκοσλαβίας»



Η επιστολή των μονών του Αγ. Όρους προς το Χίτλερ παρουσιάζεται ως χείριστος βαθμός δοσιλογισμού. Για έναν παράξενο λόγο όσοι την διαδίδουν δεν αναφέρουν καν τίποτε για την αιτία της σύνταξης και αποστολής της επιστολής αυτής. Την παρουσιάζουν ως ουρανοκατέβατη, ως άνευ σοβαρού λόγου, ως καιροσκοπισμό «για να τα έχουν καλά με τους ισχυρούς πάσει θυσία, ακόμη και εις βάρος της χώρας». Ωστόσο τα παραπάνω αποσπάσματα, τα οποία δείχνουν τι θα επακολουθούσε αν ο Βουλγαρικός στρατός καταλάμβανε τον Άθωνα και αν η περιοχή προσαρτιόταν στη Βουλγαρία, όπως οι Αν. Μακεδονία και Θράκη, των οποίων τα δεινά περιγράφηκαν παραπάνω, δείχνουν και τα κίνητρα των μοναχών του Αγ. Όρους. Όχι φυσικά τον φιλοναζισμό ή την εθελοδουλεία, αλλά την επιλογή του μικρότερου κακού. Είναι γνωστό ότι οι Γερμανοί μοίραζαν την Ελλάδα σε Βουλγαρική, Ιταλική και Γερμανική ζώνη κατοχής. Οι Βούλγαροι πήραν την Αν. Μακεδονία-Θράκη και πίεζαν για να τους δοθεί η διοίκηση και κατοχή της Χαλκιδικής και όλων των περιοχών της Β. Ελλάδας. Ο βασιλιάς της Βουλγαρίας Μπόρις επισκεπτόμενος τον Χίτλερ στο Βερολίνο είχε ζητήσει να δωθεί στη Βουλγαρία ο Άθωνας. Φαντάζεται κανείς τι μανία ανθελληνικής καταστροφής, πόσες εξαφανίσεις και καταστροφές βυζαντινών και μη σλαβικών έργων τέχνης θα επακολουθούσαν, αν συνέβαινε κάτι τέτοιο. Οι μοναχοί του Αθωνα είτε έπρεπε να καθίσουν άπρακτοι είτε έπρεπε να αποσοβήσουν το χειρότερο κακό.

Λοιπόν οι μοναχοί του Αγίου Όρους παραδόθηκαν στους Γερμανούς
για να γλυτώσουνε από τους Βουλγάρους. Η βουλγαρική κατοχή θα τους εξαφάνιζε ακριβώς όπως οι Βούλγαροι εξαφάνιζαν κάθε ίχνος παρουσίας Ελλήνων και ελληνορθόδοξου πολιτισμού, τόσο κατά τους Βαλκανικούς και τον Α’ Π.Π. όσο και κατά τον Β’ Π.Π. Οι Γερμανοί μόλις είχαν καταλάβει την Ελλάδα, δεν είχαν αρχίσει τα έκτροπα στη χώρα μας ούτε βέβαια οι μοναχοί ή κανείς άλλος στην περιοχή γνώριζε περί φούρνων κ.λπ., όπως παραπλανητικά διαδίδουν όσοι παραθέτουν την επιστολή – ενώ αντίθετα οι Βούλγαροι μάς ήταν γνωστοί από την εποχή του Μακεδονικού Αγώνα, των Βαλκανικών και του Α’ Π.Π. για το συστηματικό πρόγραμμα αφελληνισμού της Μακεδονίας˙ αν έμπαιναν στο Άγ. Όρος, θα το εκβουλγάριζαν καταστρέφοντας ό,τι δεν ήταν βουλγαρικό – όπως άλλαζαν ακόμη και τις ταφικές επιγραφές. Υπάρχει κολακεία στην επιστολή προς τον Χίτλερ; Ναι, φυσικά και υπάρχει. Είναι δείγμα ειλικρινούς φιλοναζισμού ή δοσιλογισμού; Όχι! Τι άλλο θα μπορούσε να υπάρξει, προκειμένου να αποσοβηθεί το έσχατο κακό, ο εκβουλγαρισμός και αυτής της περιοχής, προκειμένου να παρέμβει ο ίδιος ο Χίτλερ κατά των συμμάχων του Βουλγάρων; Το Άγ. Όρος δεν βρισκόταν στη νότια Ελλάδα, ώστε να μην υπήρχε κίνδυνος αφελληνισμού του από ένα εχθρικό εκείνη την εποχή γειτονικό έθνος. Στη νότια Ελλάδα παρόμοια επιστολή δε θα είχε λόγο, αφού δεν παραμόνευαν Βούλγαροι με σκοπό τον αφελληνισμό της περιοχής της.

Χαρακτηριστικό των αντιλήψεων των μοναχών του Όρους είναι το εξής περιστατικό: Σε επέμβαση του Γερμανού Ταγματάρχη Στένγκερ μετά από διαβολές των Σλάβων μοναχών προκειμένου να αντικατασταθεί ο Β. Κορφιωτάκης (Έλληνας διοικητής του Όρους) και σε ερώτηση του αν επιθυμούν οι μοναχοί να μην υπάρχει Έλληνας διοικητής, οι μοναχοί έδωσαν την πιο κάτω απάντηση «Το να ερωτάται το ελληνικότατον Άγιο Όρος αν επιθυμεί Έλληνα Διοικητήν τής προξενεί εντύπωσιν».


Αντιδράσεις υπήρξαν από την Ι Μ Γρηγορίου και τον Γέροντα Βαρλαάμ, τους εκπροσώπους των σλαβοφώνων μονών Παντελεήμονος (Ρώσικο) , Ζωγράφου (Βουλγάρικο) και η υπογραφή έγινε μετά από αμοιβαίες παραχωρήσεις, παράλληλα όμως συνέταξαν υπόμνημα που ζητούσε Διεθνοποίηση του Αγίου Όρους και ο αντιπρόσωπος της Παντελεήμονος Βασίλειος Κριβοσέιν, ο οποίος γνώριζε άριστα την γερμανική γλώσσα αναχώρησε με προορισμό το Βερολίνο και Σόφια για να επιδώσει το υπόμνημα, ενεργούσαν με στόχο την εγκατάσταση γερμανικού και βουλγαρικού στρατού στο Άγιο Όρος ή την Διεθνοποίηση.

Στην όλη αυτή προσπάθεια βοήθησε και ο μοναχός Βενιαμίν της Παντελεήμονος και οι βουλγάρικής καταγωγής μοναχοί Μιχαήλοφ (του κελιού «Άξιον Εστί» ) και Ευθύμιος της Ζωγράφου.


Το σχέδιο τους αυτό είχε δύο σκέλη
1ον Δημιουργία προϋποθέσεων και συνθηκών που θα υποχρέωναν τον γερμανικό στρατό να εισβάλει.
2ον Η αποστολή μονάδων του Βουλγάρικου στρατού και τελική κατάληψη του Αγίου Όρους από τους Βουλγάρους.

Για την εκπλήρωση αυτών των στόχων εκμεταλλευόντουσαν και το παραμικρότερο περιστατικό για να τονίσουν την ανεπάρκεια της Ελληνικής Χωροφυλακής ή τον Κομμουνιστικό κίνδυνο.



Με άλλα λόγια, οι Βούλγαροι μοναχοί αντέδρασαν στην διπλωματική αυτή τακτική, γιατί την είδαν ως εμπόδιο στον εκβουλγαρισμό του Αγίου Όρους. Σωστά κατάλαβαν ότι ήταν (ο μόνος) τρόπος, για να γλιτώσει από τα νύχια της Βουλγαρίας ο Άθωνας. Γι' αυτό και αντέδρασαν, και γι' αυτό έστειλαν και ξεχωριστή επιστολή, ζητώντας τη διεθνοποίηση-έμμεσο εκβουλγαρισμό του Αγίου Όρους με αποστολή βουλγάρων στρατιωτών. Σήμερα ορισμένοι θεωρούν την επιστολή των ελλήνων μοναχών ως δείγμα γλοιώδους εθελοδουλείας. Η αλήθεια όμως φαίνεται από την αντίδραση των Βουλγάρω.

Ζωχιός Γιάννης είπε...

Στάλθηκαν και αναρτούμε δύο σχόλια:

1.Οδυσσέας Επικουρίδης:

ΧΑΙΡΕ ΓΙΑΝΝΗ,

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΕ ΣΥΓΧΑΙΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΣΟΥ
ΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΗ, ΚΑΙ ΟΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΗ, ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ "ΤΑ ΕΙΧΑ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΡΑΤΕΙΑ ΜΟΥ".
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΥΠΗΡΞΑΝ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΗΞΕΡΑΝ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ 300.000.000 ΔΡΧ. ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΚΑΤΩ ΑΠΌ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΦΤΕΡΑ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ, ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΔΩΡΙΣΕ ΣΤΟΝ ΝΥΝ 30.000 ΕΥΡΩ "ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΕΞΟΔΑ", ΕΠΕΙΔΗ Ο ΝΥΝ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ "ΒΡΗΚΕ ΑΔΕΙΑ ΤΑΜΕΙΑ" !!!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΧΙΤΛΕΡ, ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΣΟΒΑΡΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ ΟΠΩΣ ΤΟΥ, "διαδεχομένη εν τούτω τους ιδρυτάς καί Ευεργέτας του Ιερού τούτου Τόπου Βυζαντινούς Αυτοκράτορας καί διαδόχους τούτων.. " (.....ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΟΘΩΜΑΝΟΙ), ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ "ΠΡΟΦΗΤΗΣ" ΚΑΛΟΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΆΘΩ, ΠΑΪΣΙΟΣ ΚΛΠ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΡΟΦΗΤΕΥΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΑΦΟΥ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΡΟΦΗΤΕΥΣΕΙ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΤΩΝ ΧΙΤΛΕΡΙΚΩΝ ΠΟΥ ΗΡΘΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ, ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΣΙΩΠΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ.

ΟΔΥΣΣΕΑΣ



2.ΜΙΧΑΗΛ ΙΔΟΜΕΝΕΥΣ:

Υποθέτω ότι υπάρχει στην διάθεσή μας και το προτότυπο της επιστολής.
Θα ήθελα και κάποιο σχόλιό σας για την συμαχία των Κομουνιστών της Σοβιετικής Ενώσεως με τον Χίτλερ στο ξεκίνημα του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου. Την συμετοχή τους στον διαμελισμό και το μοίρασμα της Πολωνίας.
Επίσης θα ήθελα να σχολιάσετε την άρνηση των Ελλήνων(;) κομουνιστών να πάρουν μέρος στον πόλεμο εναντίων του Φασιοσμού, στην κύρηξη του πολέμου με την Ιταλία του Μουσολίνη, επειδή ήταν σύμαχος του Χίτλερ, ο οποίος ήταν σύμαχος των Σοβιετικών. Και η οποία άρνησή τους κράτησε μέχρι που οι κομουνιστές της Σοβιετικής Ενώσεως τσακωθήκανε με τον Χίτλερ στο πως θα γαμήσουνε την οικουμένη.
Επίσης θα ήθελα ένα σχίλιό σας για τις απαιτήσεις των Ελλήνων(;) Κομουνιστών και τον πόλεμό τους εναντίων του Ελληνικού(!!!!!!!!!!!) Στρατού, ώστε να δώσουμε τα Ελληνικά εδάφη της Μακεδονίας και της Θράκης στους Βούλγαρους. Τους συμάχους του Χίτλερ.
Επίσης θα ήθελα ένα σχόλιό σας για τα κομουνιστικά κτήνη που κατέσφαξαν τα γυναικόπαιδα(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) στο Μελιγαλά και το ότι ακόμη και σήμερα οι Έλληνες(;) Αριστεροί, δεν έχουν ζητήσει συγγνώμη για αυτό τουλάχιστον το γεγονός.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Καλή συνέχεια


Σχόλιο Ζωχιού προς ΜΙΧΑΗΛ ΙΔΟΜΕΝΕΑ:

Εάν η συμμαχία Χίτλερ με Σοβιετική Ένωση «έβλαπτε» άλλους λαούς είναι απόλυτα καταδικαστέα. Εάν είχε το νόημα μη επίθεσης του ενός στον άλλο ελέγχεται σε σχέση με τις επιπτώσεις στους άλλους λαούς, τους οποίους η Σ.Ε. όφειλε να υποστηρίζει.

Το… Αγιο Όρος όμως ζήτησε να υποταχθεί και να υπηρετήσει το Χίτλερ, με κάθε αντάλλαγμα. Προσφέρθηκε μόνο του. Δεν ζήτησε τίποτε για το λαό. Μόνο την περιουσία και δικαιώματα τους κατοχύρωναν. Και… υποτίθεται ότι αυτοί δεν ενδιαφέρονται για τα επίγεια και ότι αν… σφάζονταν θα πήγαιναν κοντά στο… Θεό τους. Στον… Παράδεισο! Σε αυτό τι γνώμη έχετε; Θα δημοσιεύσετε σχόλιο;

Γενικά, είμαι κατά των πολέμων. Κατά της ΜΗ αλληλεγγύης λαών προς λαούς κυρίως σε περιόδους πολεμικών επιθέσεων. Επίσης κατά της σφαγής από οποιονδήποτε σε οιονδήποτε. Και βέβαια κανένας ΣΚΟΠΟΣ δεν αγιάζει τα μέσα.
Γι αυτό και είμαι και κατά των πολεμοχαρών, αιμοδιψών, εκδικητικών, βάρβαρων…. Θεών. Με πρώτον τον ΓΙΑΧΒΕ!

Εσείς πως σχολιάζεται τους συνεργάτες των Γερμανών, Γερμανοτσολιάδων, κουκουλοφόρων και εκτελεστών;

Να είστε καλά!



Ανταπάντηση από ΜΙΧΑΗΛ ΙΔΟΜΕΝΕΑ:

Καλημέρα φίλε Γιάννη...
Προσωπικά προσπαθώ, (αν και οφείλω να ομολογήσω χωρίς μεγάλη, έως καθόλου επιτυχία), να είμαι με τον Ιησού Χριστό και αυτά που δ'ιδαξε και "διέταξε" αυτούς που θέλουν να τον ακολουθήσουν. Δηλαδή τα εξής δύο:
α) Αγάπησε τον Θεό σου με όλη σου την καρδιά, με όλη σου την διάνοια, με όλη σου την ψυχή, με όλο σου το είναι.
β)Αγάπησε τον συνάνθρωπό σου όπως τον εαυτό σου και περισότερο ακόμη και κάνε στον συνάνθρωπό σου, αυτό που θέλεις να κάνει αυτός σε εσένα.
Αυτός είναι ο Χριστιανισμός αγαπητέ Ιωάννη. Και όχι οι γραμματείς και οι Φαρισαίοι. Η ένστασή μου στα λεγόμενά σου κατά της επίσημης εκκλησίας προσδιορίζεται στο ότι, στην εκκλησία καθρεφτίζεις το Χριστό. Αυτό δεν μπορεί να γίνει. Ο Χριστός είπε αυτά που είπε. Και μόνο αυτά είναι ο Χριστιανισμός. Και όχι βέβαια οι Σταυροφόροι που βιάζανε πάνω στην Αγία τράπεζα μέσα στην Αγια Σοφιά. Ούτε ο Πάπας που ευλόγησε έναν Φασιστικό πόλεμο. Ούτε βέβαια η μονή Βατοπεδίου με 41.000.000 ευρώ καταθέσεις.
Τι έχεις να πεις όμως για την μονή Εσφιγμένου;
Και βέβαια, δεν μπορείς να ταυτίσεις τον Κομουνισμό σαν ιδεολογία, με τους κομουνιστές που την ξεσκίσανε αυτή την ιδέα και την κάνανε πόρνες στα σαλόνια του Καπιταλισμού.
Αυτά για την Ορθοδοξία.
Στα ερωτήματά μου βέβαια για τις βρωμιές και προδοσίες του Κομουνισμού, δεν απάντησες σε κανένα. Ούτε βέβαια είναι δικαιολογίες αυτά τα αόρηστα που μου γράφεις για την Σοβιετική Ένωση των Γκούλακ και των Εθνοεκαθαρίσεων.
Όμως θα σου απαντήσω σε αυτά που ρωτάς εσύ.
Κατ' αρχήν σου έχω πει ότι είμαι ανένταχτος και δεν το πιστεύεις. Δεν πειράζει. Να ξέρεις όμως πως υπάρχουν και τέτοιοι.
Στον πόλεμο του 1940 ο παπούς μου πολέμησε πρώτη γραμμή, τους Φασίστες του Μουσολίνι. Και νικούσε. Μέχρι που κάποιοι αποφάσισαν ότι χάσαμε(!!!!!!!!!!!!) τον πόλεμο. Και τον διέταξαν να αφήσει το όπλο του και να γυρίσει πίσω. Και τότε ο παπούς μου πήρε το δρόμο της επιστροφής.
Όταν επέστρεψε μεγάλωσε την οικογέειά του, και εν μέσω πολέμου, έκανε ακόμη 2 παιδιά. Ένα εξ αυτών είναι ο πατέρας μου. Και μετά τον πόλεμο άλλα δύο. Σύνολο 5. Και δεν πυροβόλησε ΠΟΤΕ Έλληνα. Ούτε δεξιό, ούτε αριστερό. Αυτό είναι αντίσταση Γιάννη.
Ένας Θείος μου, στον δήθεν εμφύλιο, ήταν Ενωματάρχης. Για τότε εξουσία στον τομέα του. Έκρυψε και Δεξιούς από τους Αριστερούς. Αλλά και το αντίστροφο. Ξέρεις ποιο ήταν το ευχαριστώ; Τον πιάσανε μια μέρα τα αριστερά πράγματα και παραλίγο να τον σκοτώσουν. Ευτυχώς βρέθηκε ΄σε εκείνη την ομάδα ένας από αυτούς τους αριστερούς που είχε κρύψει και τον αναγνώρισε. Έτσι σώθηκε.
Αυτό είναι αντίσταση φίλε Γιάννη.
Δεν έχει καμία σχέση με την αντίσταση, το να πολεμάς τους Γερμανούς, και μετά να προσπαθείς να επιβάλλεις στην Πατρίδα το Σοβιετικό ή το Βρετανικό αφεντικό. Γιατί; ποια είναι η διαφορά του Τσώρτσιλ, του Στάλιν, του Χίτλερ, ή του Μουσολίνι; Ποιά;;;;;
Και ένα τελευταίο ερώτημα που δεν μου απαντάει κανένας.
Γιατί τα παραπάνω καθίκια (και τα 4) γαμήσανε την ανθρωπότητα το 1940, και στην Ελβετία δεν πειράξανε ούτε τις κατσαρίδες της; Γιατί;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Έσεται Ήμαρ Ιωάννη.
Και πρέπει να καταλάβεις κάτι. Ο Ελληνισμός (διαβάζουμε την λέξη σαν έννοια και όχι σαν δηλωτικό Εθνότητος) είναι ιδέα. Είναι τρόπος ζωής. Είναι αγάπη. Είναι φως, τον μέλλον της ανθρωπότητος, εάν θέλει να επιβιώση.

Ζωχιός Γιάννης είπε...

Από τον κ. Δ. Χατζή λάβαμε και αναρτούμε το σχόλιό του:


Κύριε Ζωχιέ καλημέρα σας !

Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ όπως τον δίδαξε ο Χριστός δεν φταίει σε τίποτε για τις ατασθαλείες και ανθρώπινες αδυναμίες και παρερμηνείες (αναλόγως των συμφερόντων τους) των ιερέων και των επίγειων εκπροσώπων του!
Ο Χριστιανισμός όμως αποτελεί Διαχρονικό Κοινωνικό Σύστημα κι έχει πολλά κοινά με τον Κομμουνισμό. Ομως οι εκπρόσωποι του τελευταίου αντιπαθούν τον πρώτο για τον κύριο λόγο που σας προανέφερα και διότι τελικά απέτυχαν στο πείραμά τους
Με την Σοβιετική Ενωση.

Δ. Χατζής