Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

4ηανακοίνωση

ΠΡΟΓΡΑΜ-ΜΑΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ

από ΝΕΑ αυτοδιαχειριζόμενη ΚΕΡΚΥΡΑ (ΝαΚ)

για το ΔΗΜΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ, εκλογές Νοέμβρη 2010.

Ανατροπή όχι παραλλαγή!

Υποψήφιος Δήμαρχος Γιάννης Ζωχιός

Κεφάλαια: ΔΗΜΟΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ. ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΙΑ.

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΘΑΥΜΑΤΑ-ΣΚΗΝΩΜΑΤΑ.

ΟΙ ΙΕΡΩΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.

«ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ».ΚΑΥΣΗ ΝΕΚΡΩΝ

ΔΗΜΟΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ:

ΚΡΑΤΙΚΗΣ-ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ-ΤΡΑΠΕΖΙΚΗΣ

Για τη ΝΕΑ αυτοδιαχειριζόμενη ΚΕΡΚΥΡΑ (ΝαΚ) ο λαός όχι μόνο στερείται περιουσία που του αφαιρείται με πολλά τεχνάσματα αλλά και χρησιμοποιείται εναντίον του. Γι αυτό:

- Καταγράφεται και δημοτικοποιείται οικοπεδική και κτιριακή περιουσία του λαού που διαχειρίζονται το κράτος και οι εκκλησιαστικές διοικήσεις (κάθε δόγματος) πλην αυτής που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ίδιες στεγαστικές ανάγκες ή αποδεδει-γμένα για σαφείς κοινωφελείς δράσεις. Επίσης, τραπεζικά οικόπεδα-κτίρια κλπ που δεν χρησιμοποιούνται ως απαραίτητα στεγαστικά μέσα. Οι τράπεζες έχουν κερδο-σκοπήσει, δίχως όρια, σε βάρος του λαού (και) Κέρκυρας-Διαπόντιων.

- Θα εφαρμοστεί πλήρης διαφάνεια στη λειτουργία και οργάνωση όλων των θρησκευ-τικών δογμάτων. Θα καταγράφεται κάθε μορφής έσοδο-έξοδο (μέχρι το παγκάρι) και θα είναι ηλεκτρονική και δημόσια η συνολική οργάνωση και λειτουργία τους.

- Ο Δήμος, μέχρι την αφαίρεση από την πολιτεία των καταπιεστικών εξουσιών του επίσκοπου ή αντίστοιχου αξιωματούχου άλλου δόγματος, δε θα επιτρέπει την υλο-ποίηση ποινών κατά ανυπεράσπιστων ιερέων που δεν είναι με δικαστική απόφαση.

- Καμία πράξη ναοδομίας κλπ δεν θα επιτρέπεται αν δεν έχει την έγκριση της πολεοδομίας. Ελέγχονται πολεοδομικά όλα τα μητροπολιτικά κτίσματα.

- Από 1/1/2011, το Συνεδριακό Πλατυτέρας (με όλο το ευρύ οικόπεδο της Μονής) και το μέγαρο Αγ. Θεοδώρων Μέσης επιστρέφουν στο λαό (που χρεώθηκε το κόστος κατασκευής) για ανάγκες του Δήμου και Ι.Π. Για συνέδρια, σχολεία, παιδικές χαρές, αθλητικές εγκαταστάσεις. Ερευνώνται σε βάθος, και για τα δύο κτιριακά συγκροτήματα, η οικονομική διαχείριση των εθνικών ή ευρωπαϊκών επιδοτήσεων καθώς και οι όποιες ευθύνες για τυχόν πολεοδομικές παραβάσεις.

- Θα εξετασθεί και το κτίριο της Ιονίου Βουλής που έχει έδρα η αγγλικανική εκκλησία.

- Ελέγχεται συνεχώς το «Ίδρυμα Χρονίως Πασχόντων» για την ποιοτική λειτουργία του. Όμως, αν δεν χρηματοδοτείται αποκλειστικά από το ( με πλήρη μηχανογραφι-κή διαφάνεια) ταμείο της Μητρόπολης, ο Δήμος θα αναλάβει ειδικό ρόλο διοίκησης. Θα συνδυαστεί δε και με προσωρινές ή μόνιμες ξενοδοχειακές ανάγκες ΑΜΕΑ με οικονομικά προβλήματα.

-Ανάλογη έρευνα θα γίνεται και στη δράση του «Χαμόγελου του Παιδιού».

Ο ΔΗΜΟΣ ΔΕ ΘΡΗΣΚΕΥΕΤΑΙ. ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΙΑ.

ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΔΟΓΜΑΤΑ.

Η ΝΕΑ αυτοδιαχειριζόμενη ΚΕΡΚΥΡΑ (ΝαΚ) θεωρεί αναντίλεκτες τις έντονα υφέρπουσες, σε κάθε γωνιά, θέσεις ότι δε σχετίζονται με τις ανάγκες των πιστών: Η απόλυτη κυριαρχία των θρησκευτικών ηγεσιών, η εξουσία που έχουν υφαρπάξει, οι διακρίσεις σε βάρος άλλων, ο φα-νατισμός, ο δογματισμός, ο λαϊκός πλούτος και περιουσία που διαχειρίζονται μυστικά. Ευθύ-νονται δε σημαντικά για πολλά από τα δεινά, τη φτώχεια, την αδικία, τον αναλφαβητισμό αλλά και τη γενική υπανάπτυξη συνολικά αλλά και της Κέρκυρας. Για αυτό με τη ΝαΚ:

- Απόλυτος σεβασμός-στήριξη στο δικαίωμα του ατομικού θρησκεύεσθαι. Όμως, και σαφής απαγόρευση επιβολής της υποχρέωσης στον κάτοικο να θρησκεύεται. Το θρησκεύεσθαι είναι ελεύθερη και προσωπική υπόθεση των κατοίκων. Τα δόγματα χρησιμοποιούν (με διαφάνεια) μόνο τα θρησκευτικά τους μέσα για να πείθουν τους οπαδούς τους. Η χρησιμοποίηση του κράτους, του δήμου ή άλλων θεσμών για επη-ρεασμό και επιβολή πίστης δε θα επιτρέπεται στην επικράτεια του Δήμου.

- Ο Δήμος θα συμμετέχει στις εκδηλώσεις όλων των θρησκευτικών δογμάτων που θα προσκαλείται όπως σε κάθε άλλη συλλογικότητα στα νησιά .

ΚΑΘΙΕΡΩΝΕΤΑΙ Η ΔΙΑΡΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ. ΟΧΙ ΣΥΜΒΟΛΑ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ

-Διάλογοι ιστορίας-θρησκειολογίας κάθε Κυριακή πρωί, πριν την έναρξη των Λαϊκών Συ-νελεύσεων, στα δημοτικοποιημένα ραδιόφωνο και τηλεόραση. Θα διαλέγονται επιστήμονες, εκπρόσωποι δογμάτων, φορέων ή πρόσωπα που εκτιμούν ότι εκφράζουν σχετικές θέσεις.

-Στα σχολεία το μάθημα της θρησκειολογίας.

-Δε θα επιτρέπονται θρησκευτικά σύμβολα σε δημοτικές ή δημόσιες υπηρεσίες και σε σχολεία στην επικράτεια του δήμου ούτε κτίσματα (πχ ναός στο νοσοκομείο), μήτε τελούνται θρησκευτικές τελετές (αγιασμοί κλπ) πλην εκείνων που οι δάσκαλοι προγραμματίζουν στα πλαίσια του μαθήματος της θρησκειολογίας.

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΘΑΥΜΑΤΑ-ΣΚΗΝΩΜΑΤΑ

Ο επιστημονικός λόγος θα αναζητείται -προβάλλεται και σε θέματα με μεταφυσικές εκδο-χές ώστε η ανθρώπινη συνείδηση να διαμορφώνεται ελεύθερα και οι μύθοι να έχουν τη θέση που τους ανήκει:

- Οι θρησκευτικές αναφορές σε θαυματουργικές εκδιώξεις τούρκων και ιάσεις ασθενειών θα είναι σεβαστές αλλά δε θα αποτελούν δημοτικές-σχολικές-μιντιακές διακηρύξεις. Οι θέσεις του δήμου, των σχολείων, των ΜΜΕ θα σχετίζονται με ιστο-ρικά και επιστημονικά δεδομένα αλλά θα αναφέρουν και τις θρησκευτικές εκδοχές.

- Επιστημονική έρευνα, παράλληλα με τη θρησκειολογική, και για τα δύο σκηνώματα-αγίους (Σπυρίδωνα-Θεοδώρας) της χριστιανικής θρησκείας.

- Οφείλουμε να ερευνηθούν ιστορικά τα πραγματικά γεγονότα των«Εβραϊκών» (δο-λοφονία χριστιανής κόρης) και του απόκρυφου«θαύματος του Άγιου» με τις εκατο-ντάδες νεκρούς και την κατακρήμνιση της Πόλης λόγω πυρπόλησης των μπαρου-ταποθηκών του φρουρίου από… ιπτάμενο καλόγερο, ο οποίος… οργίστηκε για την… καθολική καντήλα και το…βάθρο στο ναό του Αγ. Σπυρίδωνα (ιστορικά Τ. Αγιούς).

Επίσης, ποιοι κατέδωσαν τους εβραίους στους γερμανούς για να οδηγηθούν στο Άουσβιτς. Θα τιμηθεί δε ιδιαίτερα η κυρίαΣΟΥΣΗ.

ΟΙ ΙΕΡΩΜΕΝΟΙ Δ.Υ. ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

Ιερωμένοι που πληρώνονται από το δημόσιο προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στον Δήμο, ως δημόσιοι υπάλληλοι, και σταματά η διάκριση μεταξύ των δογμάτων στα πλαίσια της πλήρους ισότητας των κατοίκων στο Δήμο .

Είναι ουρανομήκης πρόκληση, προς τις εκατοντάδες χιλιάδες εθελοντών σε πλήθος θε-σμών, στην αυτοδιοίκηση και σε άπειρο αριθμό πρωτοβάθμιων και δευτεροβάθμιων πολυ-ποίκιλων σωματείων, να αμείβεται κάποιος για πράξεις που πρέπει να είναι αποκλειστι-κά και μόνο εθελοντικές. Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΥΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΜΕΙΒΕΤΑΙ. Δεν είναι δυνατόν να… αφιερώνεται στο θεό του κάποιος ως μοναχός και να πληρώνεται.

Με εξαίρεση τον μητροπολίτη (ο οποίες θα διευκολύνεται όπως ο πρόεδρος δευτεροβάθ-μιου συνδικαλιστικού οργάνου), όσων είναι άνω των 63 ετών και των σοβαρά ασθενών, όλοι οι άλλοι αμειβόμενοι ιερωμένοι δουλεύουν κεντρικά ή τοπικά στο δήμο, ανάλογα με την έδρα τους και εκπαιδεύονται στα αναγκαία προγράμματα.

Εργάζονται με πολιτική περιβολή, ωράριο το εφαρμοζόμενο στο δήμο και έχουν προϊστα-μενο αυτόν του «Τμήματος Γενικών Καθηκόντων». Οι ανήκοντες στην έδρα των Τοπικών Συμβουλίων, με συντονισμό του Προέδρου, συνεργάζονται με τον υπάλληλο του δήμου ή κα-λύπτουν εξ ολοκλήρου τις αρμοδιότητές του.

ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ. «ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ»

ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ. ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΒΙΑΙΟΤΗΤΩΝ. ΚΑΥΣΗ ΝΕΚΡΩΝ.

- Τα εκκλησιαστικά συμβούλια (εφόσον χρειάζονται) εκλέγονται ή ανακαλούνται από τις Λαϊκές Συνελεύσεις και σε αυτές απολογούνται.

- Γεννήσεις-ονοματολογία-γάμοι-κηδείες ανήκουν αποκλειστικά στη δημοτική αρμο-διότητα. Ο γάμος πχ θα δηλώνεται στο δήμο από το ζεύγος (τυπικά ή με τελετή) και θα είναι ο μόνος τρόπος αναγνώρισης.

Πρόσθετες εκδηλώσεις ή τελετές ανήκουν στην ελεύθερη βούληση των κατοίκων αλλά δεν σχετίζονται με τη βεβαίωση της πράξης.

- Θα κατασκευαστούν ειδικές αίθουσες σε κάθε Τοπική ή Δημοτική Κοινότητα για δωρε-άν πολιτικές τελετές σχετικές με: ονοματοδοσία-γάμους-κηδείες.

- Ο δήμος, έχοντας την αποκλειστική ευθύνη της ψυχικής και σωματικής υγείας των κα-τοίκων, θα απαγορεύσει πράξεις βαρβαρότητας κατά τις θρησκευτικές βαπτίσεις (πχ βίαιο βούτηγμα του κεφαλιού) που προκαλούν τρόμο, ψυχικά τραύματα, σωματικές βλάβες ή και θάνατο στα μωρά. Θα αρκούνται σε ένα απόλυτα διακριτικό ράντισμα.

- Η καύση νεκρών θα είναι άμεση επιδίωξη. Στα σχολεία, ΜΜΕ, Λαϊκές Συνελεύσεις κλπ, ειδικοί επιστήμονες θα αναλύουν την ιστορικότητα και σημασία της καύσης. Και βέβαια τη μεγάλη περιβαλλοντική σημασία και προσφορά.

- Η αιμοδοσία και η προσφορά οργάνων θα είναι στην προτεραιότητα, ξεκινώντας την διαπαιδαγώγηση από το νηπιαγωγείο.

Τη Κυριακή αμέσως μετά την 1/1/2011 θα οργανωθεί η πρώτη παγκερκυραϊκή-πανδιαπόντια αιμοδοσία και προσφορά οργάνων σώματος. Θα ζητηθεί και από Παξούς, για ανάγκες τους.

Ο Δήμαρχος Γιάννης Ζωχιός θα συνεχίσει (όπως εδώ και 33 χρόνια) να είναι δότης οργάνων και αιμοδότης. Με την παρούσα δε συμβολική αναφορά να αποτελεί και δημόσια «δήλωση επιθυμίας», θα ταφεί οικολογικά (καύση) και η πολιτική τελετή ταφής θα γίνει στη δημοτική αίθουσα Βουνιατάδων. Αν δεν υπάρχει, στη ΝΗΠΑ Βουνιατάδων, στο προαύλιο του «Αη Γιάννη Ντόργου».

Αγαπητές/Αγαπητοί μου, Κυρίες/Κύριοι,

Με μια μικρή αλλαγή στην ημέρα, σας ανακοινώνω σήμερα Τρίτη, αντί της Πέμπτης,

την 4Η ανακοίνωση των ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ για το Δήμο Κέρκυρας

από τη ΝΕΑ αυτοδιαχειριζόμενη ΚΕΡΚΥΡΑ (ΝΑΚ)

Τα κεφάλαια της 4ης αναφέρονται στη ΔΗΜΟΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ

ΚΡΑΤΟΥΣ-ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΙΑΣ-ΤΡΑΠΕΖΩΝ, και στη σχέση ΔΗΜΟΥ-ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ

Σήμα της ΝαΚ: Η Ιόνιος Βουλή.

Την Πέμπτη βράδυ της επόμενης βδομάδας θα ανακοινωθεί το τελευταίο κεφάλαιο

των ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ και θα ακολουθήσει, επεξεργασμένη, στο σύνολό της.

Μπορείτε να βρείτε ηλεκτρονικά όλα τα σχετικά στο: «ΝΕΑ ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΕΝΗ ΚΕΡΚΥΡΑ»

(ΝΑΚ) ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ-ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

ΜΕ εκτίμηση

Γιάννης Ζωχιός

Υποψήφιος Δήμαρχος Δήμου Κέρκυρας

Επικοινωνία: 6937179122 e-mail: nea.aytodiaxeirizomenh.kerkyra@gmail.comizochios@tellas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: