Τετάρτη 2 Μαΐου 2012


ΡΩΜΗΟΣ ύστερος

Εκλογών αγωνία

Δεν το μπορώ κι αγωνιώ καρδιά μου σπαρταράει
τα όνειρα μου διώχνουνε και τρέμουλα μου φέρνουν,
τρέμω μήπως ο Σαμαράς μόνος δεν κυβερνάει
ν' απαιτεί να γύρουνε κι άλλα απ' αυτά που παίρνουν.

Στη διαπραγμάτευση σκληρός την κεφαλή στυλώνει
όταν Ευρώπης η Δεξιά διατάζει προσοχή
χαμηλοθώρης προς χαμέ το βλέμμα στερεώνει
και φεύγει με παράσημο του σίελου τη βροχή!

Ξάφνου ο Βενιζέλειος λόγος μ' αναστατώνει
η αγωνία μου γυρνά κι αυτόνε τώρα θέλω
τυμπανίζει: η Δεξιά γλυκιά 'ναι δε σκοτώνει
αυτή είναι το όραμα αυτό πάντα διαγγέλλω.
Με μίας οραματίζομαι πλήρη καταστροφή
διώχνουν από τα έδρανα μέγαν Καρατζαφέρη
και της Βουλής γκρεμίζονται ο πάτος και κορυφή
αφού δε τα στηρίζουνε χέρι και τ' άλλο χέρι.

Τα φίδια που με ζώνανε ο Τσίπρας τα σκοτώνει
αφού μεμιάς βροντοφωνά: Είμαι ο κυβερνήτης
με Λένιον κήρυγμα που Διάολο αθωώνει
κι έτσι συγκυβερνήτη του δεν πρέπει ν' απορρίπτεις.

Χλωμός είν' ο Υμηττός 'κεί που η Αυγή Χρυσώνει
γιατί Χριστόδουλος δε ζει για να τη χιτλερίζει
τώρα που τ' άστρο της Χρυσής μυτίζει ξεβλαστώνει
και δε θ' αφεντεύει στη Βουλή, πρώτο να το βλογήσει.

Και κει που εκατέρρεα προβάλλ' η Παπαρήγα
σώπα μου λέει σπαραγμούς δάκρυ σου σκούπισέτο
στρώσου και συ ξεσκόνιζε τον Φάντε και το Ρήγα
και πρόσμενε να εκραγεί πολέμου σπαρματσέτο.

Όλα τα ξεκαθάρισα βαδίζω προς την κάλπη
ψάχνω το ψηφοδέλτιο σταυρόν να του τον χώσω
μα νιες χορδές με σταματούν με μελωδιές από άρπη
φωνές που διαλαλούν: Μη κει! Εγώ θα σ' εσώσω.

1/5/2512 μΔ( 06:45 )γζ

Δεν υπάρχουν σχόλια: