Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

ΚΥΨΕΛΗΣ ιδιαίτερη αναβάθμιση: Τάχιστα με:Λόφο Ελικώνος(Αλεπότρυπα)-Μετρό Πάρνηθος/Γλυκερίας!

ΚΥΨΕΛΗΣ  αναβάθμιση:  
1.Λόφος Ελικώνος (Αλεπότρυπα)
2. Μετρό Πάρνηθος/Γλυκερίας!

Η Κυψέλη έχει πολλά να προβάλλει και να αναδείξει.
Δήμος, Φορείς, Ομάδες, Κινήσεις, Κάτοικοι προσθέτουν συνεχώς λιθαράκια για  μικρά ή μεγάλα θέματα.
Η δυναμική της ηλεκτρονικής επικοινωνίας συμβάλλει σημαντικά στο να γίνονται γνωστά τα  προβλήματα, οι δράσεις, οι προτεινόμενες  λύσεις.

Το ότι διορθώθηκε το σχέδιο για το Μετρό και θα κατασκευαστεί σταθμός στην Πλατεία , θα δώσει στην Κυψέλη μια σημαντική δυναμική αλλά λύσεις σε πολλά προβλήματα.
Όμως, αυτή η σημαντική διόρθωση λύνει μεν ένα μεγάλο  πρόβλημα σε αυτή την πυκνοκατοικημένη περιοχή  αλλά δεν προσφέρει δυνατότητες για κατασκευή πάρκινγκ και άλλων διευκολύνσεων των μακρινών και με δύσκολη πρόσβαση επιβατών.
Έτσι η Πλατεία και οι γύρο χώροι θα πιεστούν ασφυκτικά.

Λόφος Ελικώνος (Αλεπότρυπα)- 
Μετρό Πάρνηθος/Γλυκερίας!

Βέβαια, η διόρθωση ενός μεγάλου λάθους, έγινε με τη διάπραξη ενός άλλου, αφού  "παρέβλεψαν" το σχεδιασμένο Σταθμό Μετρό στη διασταύρωση  Πάρνηθος και Αγ. Γλυκερίας!

Αυτό πρέπει να κινητοποιήσει αμέσως τους Δήμους Αθηναίων και
Γαλατσίου, Φορείς, Κινήσεις, Κατοίκους.

 Ήδη υπάρχει ερώτηση Βουλευτών (http://autenergos.blogspot.gr/2014/12/blog-post.html).
Η Άνω Κυψέλη, το γειτονικό τμήμα Γαλατσίου και η ευρύτερη Περιοχή Γκράβας, δεν εξυπηρετούνται από τους πολύ μακρινούς σταθμούς Γαλατσίου και Πλ. Κυψέλης.
Οι Βουλευτές γράφουν στην ερώτησή τους:  "....Σημειώνουμε ότι η απόσταση μεταξύ των σταθμών Γαλατσίου και Κυψέλης υπερβαίνει τα 1400 μέτρα, αποτελώντας τη μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ γειτονικών σταθμών όλης της γραμμής 4, ενώ η συγκεκριμένη περιοχή παρουσιάζει μεγάλη κλίση εδάφους, καθιστώντας δύσκολη την πεζή πρόσβαση..."

Όμως, η πιεστικά κατοικημένη Κυψέλη μπορεί να βρίσκει διεξόδους σε μεγάλα
προβλήματα αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες.
Μία από αυτές είναι ο,  κοντά στο κέντρο της,   Λόφος Ελικώνος/Αλεπότρυπας στα όρια με Γαλάτσι, δίπλα στον Σταθμό Μετρό που "παραβλέφθηκε".
Μικρός Λόφος που το πράσινο (κυρίως   δέντρα της τελευταίας 30ετίας), η εμφανής πέτρα   και οι χώροι άθλησης δίνουν ένα άλλο χρώμα, όχι γνώριμο στην Αθήνα.
Βέβαια,   περιορίζουν  και υποβαθμίζουν το Λόφο  οι (προστατευόμενες;) καταπατήσεις. Το σύνηθες στην Αττική!

Όμως, ο Λόφος Ελικώνος/Αλεπότρυπας, συνδυαστικά (ή και όχι)   με το Μετρό Πάρνηθος/Γλυκερίας, μπορεί να στηρίξει  και αναβαθμίσει συνολικά την Κυψέλη, αλλά και μέρος από Γαλάτσι, ως ένας  υπόγειος χώρος πολλαπλής χρήσης  και ως επίγειος πνεύμονας πρασίνου, αθλητικής και πολιτιστικής δημιουργίας.

Η  χρόνια επεξεργασία σκέψεων αναβάθμισης, εμπλουτίστηκε από πληροφορίες και αναφορές στα blogs που δραστηριοποιούνται και αγωνίζονται για την Κυψέλη:  "ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΒΑΤΗΣ" ΚΥΨΕΛΗΣ-ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ,  ΚΥΨΕΛΗ (https://www.facebook.com/groups/21276660854/),  https://www.facebook.com/groups/kypseliotis/?fref=ts, "Η ΚΙΝΗΣΗ ΔΗΜΟΤΩΝ ΚΥΨΕΛΗΣ", οι  "ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΑΛΕΠΟΤΡΥΠΑΣ ΚΥΨΕΛΗ".

Ο Λόφος λοιπόν μπορεί να αναβαθμίσει σημαντικά την Κυψέλη αλλά και Γαλάτσι με υπόγειους χώρους-διαδρομές-πάρκινγκ, πρόσθετο πράσινο, κατασκευή του (προβλεπόμενου) υπαίθριου θεάτρου, νέους χώρους άθλησης, παιδικές χαρές.
Βέβαια,  ο Σταθμός Μετρό Πάρνηθος/Αγ. Γλυκερίας  (και Κυψελιώτες-Γαλατσιώτες πρέπει να το πετύχουμε δίχως άλλο) θα βοηθήσει να γίνουν όλα τα παραπάνω σε ένα πολύ υψηλότερο επίπεδο.
Φυσικά, να "επιβληθεί" η κατασκευή και λειτουργία στην "ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ" που τόσο πλούτο και κέρδη θα καρπούται.

Οι Προτάσεις που συγκροτούνται για τους Δήμους Αθηναίων-Γαλατσίου είναι:
1. Σταθμός Μετρό στην Πάρνηθος και Αγ. Γλυκερίας.
2. Υπογειοποίηση (σε χαμηλό επίπεδο),  από "ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ", του Λόφου Ελικώνος/Αλεπότρυπας για πάρκινγκ και πολλές άλλες χρήσεις. Και μόνιμη λαϊκή αγορά.
3.Ο υπόγειος Ελικώνος/Αλεπότρυπα θα συνδέεται με το Σταθμό και θα έχει πολλές εξόδους-εισόδους, περιμετρικά, για να μην προκαλείται επιβάρυνση της κίνησης  σε συγκεκριμένα σημεία.
4.Κεντρικός υπόγειος διάδρομος (για ιχ, "λεωφορείο-τρενάκι" και πεζούς)  θα συνδέει την Γκράβα, το Σταθμό  και τη Βελβενδούς.
Το "λεωφορείο-τρενάκι"   να κινείται και κυκλικά, συνεχίζοντας  από  Πλατεία Κυψέλης -Αγ. Ζώνης-Γκράβα
5.Απομάκρυνση (άμεσα) των αυθαιρέτων από το Λόφο με "προσφορά" εναλλακτικής κατοικίας στους "κατοίκους".
6.Αύξηση/εμπλουτισμός του    πράσινου. Σε κάθε σημείο αλλά να μην "εξαφανίζει" την πέτρα.
7.Κατασκευή του (προβλεπόμενου) υπαίθριου θεάτρου για πλήθος πολιτιστικών χρήσεων και κοινωνικών εκδηλώσεων.
8.Κατασκευή πρόσθετων αθλητικών χώρων. Και για εκπαιδευτική αναρρίχηση.
9.Ήπιας και παραδοσιακής μορφής καφενείο στο υψηλό επίπεδο, προσαρμοσμένο στο χώρο.

10. Ανεξάρτητα από όλα τα παραπάνω, άμεσα ο Δήμος Αθηναίων να δημιουργήσει προσβάσεις στους χώρους από Βρύαντος και Αμάλθειας/Αστυπάλαιας. Να κατασκευάσει  αναγκαία αλλά ξύλινα προστατευτικά, εσωτερικά   περιπατητικά μονοπάτια, κυκλικά  πεζοδρόμια. Να τον " περιποιηθεί" συνολικά και να αντιμετωπίσει το "πρόβλημα" της κεραίας.

Η Κυψέλη μπορεί! 
Να επιβεβαιώνεται συνεχώς και με το θέλει!





Δεν υπάρχουν σχόλια: