Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

Τα μοιράζομαι: "Δεν υπάρχει τίποτε πιο άνισο από την ίση μεταχείριση των ανίσωn"... και άλλα..!

Αποτέλεσμα εικόνας για Γούντι Άλεν Μοιράζομαι μαζί σας τα παρακάτω (από το φίλο Β. Δαμιανό):



Υπάρχουν δύο ειδών άνθρωποι: οι καλοί και οι κακοί. Οι καλοί κοιμούνται καλύτερα, αλλά οι κακοί φαίνεται ότι περνούν καλύτερα ξύπνιοι.
Γούντι Άλεν

 
Μόνο ένας στους χίλιους άντρες γίνεται αρχηγός. Οι υπόλοιποι 999 ακολουθούν γυναίκες.
Groucho Marx

 
Όταν ήμουν παιδί προσευχόμουν κάθε βράδυ για ένα καινούργιο ποδήλατο. Μετά κατάλαβα πως ο Κύριος δεν δουλεύει έτσι, οπότε έκλεψα ένα και του ζήτησα να με συγχωρέσει.
Emo Philips

 
Διασημότητα είναι ένας άνθρωπος που εργάζεται σκληρά για να γίνει γνωστός και μετά φορά σκούρα γυαλιά για να μην τον αναγνωρίζουν.
Fred Allen

 
Υπάρχουν μόνο δύο τρόποι για να πεις την πλήρη αλήθεια: ανώνυμα  ή  μεταθανάτια.
Thomas Sowell

 
Αν αποφασίσεις να κόψεις το κάπνισμα, το ποτό και τον έρωτα, δεν ζεις περισσότερο καιρό. Απλώς τα δέκα χρόνια σου φαίνονται εκατό.
Κλέμεντ  D6ρόιντ

 
Κάποτε έκοψα το ποτό και  τις γυναίκες. Ήταν τα χειρότερα 20 λεπτά της ζωής μου.
George Best

 
Ατύχησα και με τις δύο μου συζύγους . Η πρώτη με άφησε και η δεύτερη όχι.
Πάτρικ =CCάρεϊ

 
Δεν υπάρχει τίποτε πιο άνισο από την ίση μεταχείριση των ανίσων.
Αριστοτέλης

 
Περισσότεροι νόμοι, λιγότερη δικαιοσύνη.
Κικέρων

 

Στο σπίτι μου εγώ είμαι το αφεντικό, η γυναίκα μου είναι απλά αυτή που παίρνει τις αποφάσεις.
Γούντι Άλλεν

 
Τους αντιπάλους σου ή πρέπει να τους παίρνεις με το μέρος σου ή να τους εξοντώνεις.
Νικολό  Μακιαβέλι

 
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκ, τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση.
Ουμπέρτο Έκο

 
Επιλέγω τους φίλους μου προσεκτικά. Οι εχθροί θα με διαλέξουν μόνοι τους.
Γιασέρ  Αραφάτ

 
Όταν κάθεσαι με ένα ωραίο κορίτσι για δυο ώρες, σου φαίνεται σαν δυο λεπτά. Αν καθίσεις σε μια αναμμένη σόμπα για δυο λεπτά, σου φαίνεται σαν δυο ώρες. Αυτό είναι η σχετικότητα.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Δεν υπάρχουν σχόλια: