Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010

ΘΡΗΣΚΕΙΑ και ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ:

Μια μεγάλη ανατροπή με τις

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ της ΝαΚ!

ΝΕΑαυτοδιαχειριζόμενηΚΕΡΚΥΡΑ(ΝαΚ) 15/10/2010

Δήμος ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Επικοινωνία: e-mails: nea.aytodiaxeirizomenh.kerkyra@gmail.com izochios@tellas.gr

τηλ. 6937179122 http://autenergos.blogspot.com/2010/07/972010-13072010.html

Υποψήφιος δήμαρχος ΖΩΧΙΟΣ Γιάννης

ΕΠΕΊΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ιδιαίτερα προς ΟΛΑ τα ΜΜΕ

Κυρίες/Κύριοι,

Συμπατριώτισσες/ Συμπατριώτες,

ΖΩΧΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣΣτη ΔΙΑΚΗΡΥΞΗκαι στιςΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ- για το νέο Δήμο Κέρκυρας, η ΝΕΑαυτοδιαχειριζόμενηΚΕΡΚΥΡΑ(ΝαΚ) με πλήρη σαφήνεια οριοθετεί τις σχέσεις Δήμου-Θεσμών και διακηρύσσει την πλήρη απεξάρτηση και μη ετεροδιαχείριση του Δήμου από θρησκεία-κράτος-κόμματα—κεφάλαιο , εάν ο λαός την εξουσιοδοτήσει στις εκλογές 7 Νοέμβρη.

Η ΝαΚ, από Ιούλιο-Αύγουστο, δημοσιοποίησε τη ΔΙΑΚΉΡΥΞΗ και αναλυτικότατες τις Ανατρεπτικές ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ. Είναι φυσικό λοιπόν σε ΜΜΕ αλλά και σε συναθροίσεις, συγκεντρώσεις, καφενεία (και όχι μόνο) να γράφονται κρίσεις ή να σχολιάζονται.

Επειδή για τα κεφάλαια που αναφέρονται στις σχέσεις Δήμου -Θρησκείας γράφονται ή ακούγονται ιδιαίτερα σχόλια, ερωτήματα, απόψεις, αντιθέσεις (απόλυτα δικαιολογημένα λόγω του ιδιαίτερου ανατρεπτικού περιεχόμενου) σας στέλνουμε τα σχετικά κεφάλαια με την ιδιαίτερη παράκληση στα ΜΜΕ-BLOGS κ.α.να διευκολύνετε τους ακροατές, αναγνώστες, θεατές να ενημερωθούν .

Στην απόλυτη ΑΡΧΗ της ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΟΛΩΝ και προς ΟΛΟΥΣ που καθιερώνει η ΝαΚ, δε θα μπορούσε να λείπει η ανεξιθρησκεία, η κατοχύρωση του δικαιώματος του θρησκεύεσθαι και η απαγόρευση της “υποχρέωσης” το να θρησκεύεται κανείς (και μάλιστα σε συγκεκριμένο δόγμα).

Άλλωστε, ο υποψήφιος δήμαρχος ο Γιάννης ΖΩΧΙΟΣ, κατά τις συναντήσεις με τον Αρχιεπίσκοπο και τον Επίσκοπο του Καθολικού και Ορθοδόξου δόγματος αντίστοιχα, όχι μόνο παρέδωσε τις ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ- αλλά και ανάλυσε πλήρως τα σχετικά κεφάλαια σε πολύ θετικό κλίμα (έχουν εκδοθεί σχετικές ανακοινώσεις).

Παραθέτουμε το σχετικό κεφάλαιο από τις ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ της ΝαΚ και στα συνημμένα το σύνολο:ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ- :....................................

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΝΕΑαυτοδιαχειριζόμενηΚΕΡΚΥΡΑ(ΝαΚ)............... .....................................................

.....ΣΧΕΣΕΙΣ ΔΗΜΟΥ ΜΕ ΘΡΗΣΚΕΙΑ

Ο ΔΗΜΟΣ ΔΕ ΘΡΗΣΚΕΥΕΤΑΙ. Η ΚΕΡΚΥΡΑ ΔΕΝ… ΑΝΗΚΕΙ.

ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΣΤΑ ΔΟΓΜΑΤΑ. ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΙΑ.

ΝΕΑαυτοδιαχειριζόμενηΚΕΡΚΥΡΑ(ΝαΚ) θεωρεί αναντίλεκτες τις έντονα υφέρπουσες απόψεις (και σε κάθε κερκυ-ραϊκή γωνιά), ότι δε σχετίζονται με τις ανάγκες των πιστών: Η απόλυτη κυριαρχία των θρησκευτικών ηγεσιών, η εξουσία που έχουν υφαρπάξει, οι διακρίσεις σε βάρος άλλων, ο φανατισμός, ο δογματισμός, ο λαϊκός πλούτος και περιουσία που δια-χειρίζονται και μάλιστα μυστικά. Επίσης, ότι ευθύνονται σημαντικά για πολλά από τα δεινά, τη φτώχεια, την αδικία, τον αναλ-φαβητισμό αλλά και τη γενική υπανάπτυξη συνολικά αλλά και της Κέρκυρας. Για αυτό, αν η ΝαΚ λάβει εξουσιοδότηση:

  • Απόλυτος σεβασμός και στήριξη στο δικαίωμα του ατομικού θρησκεύεσθαι. Όμως, και σαφής απαγόρευση

επιβολής της υποχρέωσης στον κάτοικο να θρησκεύεται. Το θρησκεύεσθαι ή μη, είναι ελεύθερη και προσωπική υπόθεση

των κατοίκων. Τα δόγματα χρησιμοποιούν ( και με διαφάνεια) μόνο τα θρησκευτικά τους μέσα για να πείθουν τους οπαδούς τους. Η χρησιμοποίηση του κράτους, του δήμου ή άλλων θεσμών για επηρεασμό και επιβολή πίστης δε θα επιτρέπεται στην

επικράτεια του Δήμου.

  • Ο Δήμος, μέχρι την αφαίρεση από την πολιτεία των καταπιεστικών εξουσιών επίσκοπων ή αντίστοιχων αξιωματού-

χων στα δόγματα, δε θα επιτρέπει την υλοποίηση ποινών κατά ανυπεράσπιστων ιερέων που δεν είναι με δικαστική απόφαση.

  • Ο Δήμος θα συμμετέχει στις εκδηλώσεις όλων των θρησκευτικών δογμάτων που θα προσκαλείται όπως σε κάθε άλλη συλλογικότητα στα νησιά.

ΚΑΘΙΕΡΩΝΕΤΑΙ Η ΔΙΑΡΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ. ΟΧΙ ΣΥΜΒΟΛΑ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ

-Διάλογοι ιστορίας-θρησκειολογίας κάθε Κυριακή πρωί, πριν την έναρξη των Λαϊκών Συνελεύσεων, στα δημοτικοποιημένα ραδιόφωνα και τηλεόραση. Θα διαλέγονται επιστήμονες, εκπρόσωποι δογμάτων, φορέων ή πρόσωπα που εκτιμούν ότι εκφράζουν σχετικές θέσεις.

Στα δημοτικοποιήμα Μέσα Ενημέρωσης (ΕΡΑ+1Κανάλι+ ραδιόφωνο Μητρόπολης) δε θα υπάρχουν διακρίσεις σε εκδηλώσεις-τελετές δογμάτων.

-Στα σχολεία, το μάθημα της θρησκειολογίας θα βρει την υψηλή θέσει που του οφείλεται.

-Δε θα επιτρέπονται θρησκευτικά σύμβολα σε δημοτικές ή δημόσιες υπηρεσίες και σε σχολεία στην επικράτεια του δήμου ούτε κτίσματα (πχ ναός στο νοσοκομείο), μήτε τελούνται θρησκευτικές τελετές (αγιασμοί κλπ) πλην εκείνων που οι δάσκαλοι προγραμματίζουν στα πλαίσια του μαθήματος της θρησκειολογίας.

-Όλα τα θρησκευτικά δόγματα, ελεύθερα θα κατασκευάζουν νόμιμα λατρευτικά οικοδομήματα.

-Θα απαγορεύονται, ως λατρευτικές, βίαιες πράξεις (πχ αυτομαστιγώσεις).

-Δε θεωρείται δικαίωμα σε δόγματα ο περιορισμός βασικών δικαιωμάτων μελών τους, οι διακρίσεις (πχ σε βάρος της γυναίκας) ή περιβολές που καταπιέζουν την προσωπικότητα.

-Οι επικεφαλείς ΟΛΩΝ των δογμάτων στο δήμο, πριν λάβουν το τελικό χρίσμα (πχ χειροτονία), θα εμφανίζονται ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου όπου θα αναλύουν το πρόγραμμά τους, τον τρόπο δράσης, τη θέση τους απέναντι στο δήμο. Το Δη-μοτικό Συμβούλιο στη συνέχεια θα αποφασίζει αν αποδέχεται ή όχι τον υποψήφιο για επίσκοπο κλπ. Αυτό, επειδή δεν έχουν λαϊκή νομιμοποίηση αφού επιλέγονται από «εσωτερικές διαδικασίες» προσώπων που δεν εκπροσωπούν το λαό. Το ίδιο θα συμβαίνει για ιερείς σε Κοινότητες όπου ο προτεινόμενος θα εμφανίζεται ενώπιον του Συμβουλίου της Κοινότητας.

- Συλλογικότητες θρησκευτικές και μη (πχ Μασονία) που ακούγονται με όχι διαφανή λειτουργία και μυστικές τελετές θα κλη-θούν να οργανώσουν σε τακτό χρόνο των δύο μηνών την απόλυτη διαφανή λειτουργίας τους και δημόσιες τις τελετές τους. Η άρνηση, θα συνεπάγεται και την αναστολή της λειτουργίας τους.

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ

ΘΑΥΜΑΤΑ-ΣΚΗΝΩΜΑΤΑ

Ο επιστημονικός λόγος θα αναζητείται -προβάλλεται για κάθε τι που υπάρχει ή συμβαίνει. Φυσικά, και σε θέματα με μεταφυ-σικές εκδοχές ώστε η ανθρώπινη συνείδηση να διαμορφώνεται ελεύθερα και οι μύθοι να έχουν τη θέση που τους ανήκει:

  • Οι θρησκευτικές αναφορές σε θαυματουργικές εκδιώξεις τούρκων και ιάσεις ασθενειών

θα είναι σεβαστές αλλά δε θα αποτελούν δημοτικές-σχολικές-μιντιακές διακηρύξεις. Οι θέσεις του δήμου, των σχολείων, των ΜΜΕ θα σχετίζονται με ιστορικά και επιστημονικά δεδομένα αλλά θα αναφέρουν και τις θρησκευτικές εκδοχές.

  • Επιστημονική έρευνα, παράλληλα με τη θρησκειολογική και τη δογματική θέση, και για τα δύο σκηνώματα-αγίους (Σπυρίδωνα-Θεοδώρας) της χριστιανικής θρησκείας.

  • Οφείλουμε να ερευνηθούν ιστορικά, τα πραγματικά γεγονότα των «Εβραϊκών» (δολοφονία χριστιανής κόρης) και

του απόκρυφου «θαύματος του Άγιου» με τις εκατοντάδες νεκρούς και την κατακρήμνιση της Πόλης λόγω πυρπόλη-σης των μπαρουταποθηκών του Φρουρίου από… ιπτάμενο καλόγερο, ο οποίος… οργίστηκε για την… καθολική καντήλα και το… βάθρο στο ναό του Αγ. Σπυρίδωνα (ιστορικά Τόνυ Αγιούς).

  • Επίσης, ποιοι κατέδωσαν τους εβραίους για να οδηγηθούν στο Άουσβιτς. Θα τιμηθεί δε ιδιαίτερα η κυρία ΣΟΥΣΗ.

ΟΙ ΙΕΡΩΜΕΝΟΙ Δ.Υ. ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

- Ιερωμένοι που πληρώνονται από το δημόσιο, θα προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στον δήμο ως δημόσιοι υπάλληλοι και σταματά η διάκριση μεταξύ των δογμάτων στα πλαίσια της πλήρους ισότητας των κατοίκων. Είναι ουρανομήκης η πρόκλη-ση προς τις εκατοντάδες χιλιάδες εθελοντών σε πλήθος θεσμών, στην αυτοδιοίκηση και σε άπειρο αριθμό πρωτοβάθμιων και δευτεροβάθμιων πολυποίκιλων σωματείων, να αμείβεται κάποιος για πράξεις που πρέπει να είναι αποκλειστικά και μόνο εθελοντικές. Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΥΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΜΕΙΒΕΤΑΙ. Δεν είναι δυνατόν να… αφιερώνεται κάποιος στο θεό του ως μοναχός και (ή για) να πληρώνεται.

- Με εξαίρεση τον σημερινό μητροπολίτη (ο οποίες θα διευκολύνεται όπως η πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου), όσων είναι άνω των 63 ετών και των σοβαρά ασθενών, όλοι οι τωρινοί αμειβόμενοι ιερωμένοι δουλεύουν κεντρικά ή τοπικά στο δήμο, ανάλογα με την έδρα τους και εκπαιδεύονται στα αναγκαία προγράμματα. Όσοι χειροτονούνται στο εξής και αμείβονται ως ΔΥ (ανεξαρτήτως βαθμού) θα προσφέρουν υπηρεσίες σε όλη τη δημοτική επικράτεια.

- Οι ιερωμένοι εργάζονται με πολιτική περιβολή, ωράριο το εφαρμοζόμενο στο δήμο και έχουν προϊστάμενο αυτόν του «ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΓΕΝΙΚΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ». Οι ανήκοντες στην έδρα των Τοπικών Συμβουλίων, με συντονισμό του Προέδρου, συνεργάζονται με τον υπάλληλο του δήμου ή καλύπτουν εξ ολοκλήρου τις αρμοδιότητές του.

-Ιερωμένοι που μετατρέπουν την αμειβόμενη θέση του ΔΥ σε εξουσιαστική και παρεμποδίζουν, «απειλώντας», δικαιώματα των κατοίκων ή λειτουργίες του δήμου, θα απομακρύνονται.

ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ. «ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ»

ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ. ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ «ΒΙΑΙΟΤΗΤΩΝ». ΚΑΥΣΗ ΝΕΚΡΩΝ.

  • Τα εκκλησιαστικά συμβούλια (εφόσον χρειάζονται) εκλέγονται ή ανακαλούνται από τις Λαϊκές Συνελεύσεις,

σε αυτές απολογούνται και καταθέτουν οικονομικό απολογισμό.

  • Γεννήσεις-ονοματολογία-γάμοι-κηδείες ανήκουν αποκλειστικά στη δημοτική αρμοδιότητα. Ο γάμος πχ θα

δηλώνεται στο δήμο από το ζεύγος (τυπικά ή με τελετή) και θα είναι ο μόνος τρόπος αναγνώρισης. Πρόσθετες εκδηλώσεις ή τελετές ανήκουν στην ελεύθερη βούληση των κατοίκων αλλά δεν σχετίζονται με τη βεβαίωση της πράξης.

  • Θα κατασκευαστούν ειδικές αίθουσες σε κάθε Κοινότητα για δωρεάν πολιτικές τελετές σχετικές με: ονοματοδοσία,

γάμους, κηδείες. Ο δήμος θα οργανώσει την καύση νεκρών. Και αυτή δωρεάν.

  • Ο δήμος, έχοντας την αποκλειστική ευθύνη της ψυχικής και σωματικής υγείας των κατοίκων, θα απαγορεύσει πράξεις

«βαρβαρότητας» κατά τις θρησκευτικές βαπτίσεις (πχ βίαιο βούτηγμα κεφαλιού) που προκαλούν τρόμο, ψυχικά τραύματα, σωματικές βλάβες ή θάνατο στα μωρά. Θα αρκούνται σε ένα απόλυτα διακριτικό ράντισμα.

ΔΗΜΟΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ «ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ»:

ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ-ΚΡΑΤΙΚΗΣ-ΤΡΑΠΕΖΙΚΗΣ

Για τη ΝΕΑ αυτοδιαχειριζόμενη ΚΕΡΚΥΡΑ (ΝαΚ) ο λαός όχι μόνο στερείται περιουσίας που του αφαιρεί-ται με πολλά τεχνάσματα αλλά και χρησιμοποιείται εναντίον του. Γι αυτό:

- Καταγράφεται και δημοτικοποιείται οικοπεδική και κτιριακή περιουσία του λαού (διαχειριζόμενη από το κράτος και τις εκκλησιαστικές διοικήσεις κάθε δόγματος) πλην αυτής που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ίδιες στεγαστικές ανάγκες ή από-δεδειγμένα για σαφείς κοινωφελείς δράσεις που χρηματοδοτούνται μόνο από ίδιους πόρους. Επίσης, τραπεζικά οικόπεδα-κτίρια κλπ που δεν χρησιμοποιούνται ως αναγκαία στεγαστικά μέσα. Οι τράπεζες έχουν κερδοσκοπήσει δίχως όρια σε βάρος συνολικά του λαού (και) Κέρκυρας-Διαπόντιων.

- Θα εφαρμοστεί πλήρης διαφάνεια στην οικονομική λειτουργία και την οργάνωση όλων των θρησκευτικών δογμάτων. Θα καταγράφεται κάθε μορφής έσοδο-έξοδο (μέχρι το παγκάρι) και θα είναι ηλεκτρονική και δημόσια η διαχείριση ή διοίκηση.

- Καμία πράξη ναοδομίας κλπ δε θα επιτρέπεται αν δεν έχει την έγκριση της πολεοδομίας. Ελέγχονται πολεοδομικά όλα τα μητροπολιτικά κτίσματα από το 1970.

- Από 1/1/2011, το Συνεδριακό Πλατυτέρας (με όλο το ευρύ οικόπεδο της Μονής) και το μέγαρο Αγ. Θεοδώρων Μέσης «επιστρέφουν» στο λαό (που «χρεώθηκε» το κόστος κατασκευής) για ανάγκες του Δήμου και του ΙΠ. Για συνέδρια, σχολεία, παιδικές χαρές, αθλητικές εγκαταστάσεις.

- Ερευνώνται σε βάθος, και για τα δύο κτιριακά συγκροτήματα, η οικονομική διαχείριση των εθνικών ή ευρωπαϊκών επιδο-τήσεων καθώς και ευθύνες για τυχόν πολεοδομικές παραβάσεις. Η ίδια έρευνα για το «Ίδρυμα Χρονίως Πασχόντων» και το νέο ναό στην Πλατυτέρα κλπ. Εάν διαπιστωθούν πολεοδομικές παραβάσεις στο νέο ναό κλπ, θα κατεδαφιστούν.

- Ανάλογη έρευνα θα γίνεται και στη δράση του «Χαμόγελου του Παιδιού» και κάθε άλλου φορέα.

- Θα εξετασθεί η δυνατότητα επιστροφής του κτιρίου της Ιονίου Βουλής που χρησιμοποιεί η Αγγλικανική Εκκλησία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: