Κυριακή 29 Ιουνίου 2008

ΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΥ

< επιστροφή

α γαμηθείτε

Παρασκευή 20 Ιουνίου 2008

Σχετικά με το κείμενό μου «Ιδεολογική Στρέβλωση» που δημοσιεύτηκε στο LiFO http://www.ndimou.gr/articledisplay.asp?cat_parent=45&time_id=533&cat_id=45 πήρα το ακόλουθο email:

«Κύριε Δήμου σας σέβομαι βαθειά αλλά α γαμηθείτε και εσείς και η ελευθερία του ατόμου και ο δυτικότροπος διαφωτισμός σας

π.χ. αν έχω έναν ανάπηρο συγγενή όπως είναι τα πράγματα στη χώρα μας μπορώ να βρω μια δουλειά για να έχω ελευθερία και πως θα τον κοιτάζω τον συγγενή μου που δεν έχω λεφτά για αποκλειστική νοσοκόμα.

N. B. ».

Η απάντησή μου:

Ευχαριστώ για το μήνυμα διότι επιβεβαιώνει απόλυτα την θέση μου για ιδεολογική στρέβλωση και σύγχυση.

Αν ο συγγενής σας έχει δικαίωμα στη ζωή – αυτό οφείλεται στον "Δυτικότροπο Διαφωτισμό" που διατύπωσε τα ανθρώπινα δικαιώματα. Σε άλλες κοινωνίες θα τον πέταγαν στα σκυλιά ή στον Καιάδα.

Όσο για την δουλειά, τα κράτη με φιλελεύθερη οικονομία έχουν πολύ μικρότερη ανεργία από εκείνα που εφαρμόζουν τον κρατισμό όπως το δικό μας.

Πλήρης σύγχυση!

Δεν υπάρχουν σχόλια: