Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

Ο ΠΡΑΜΑΤΣΟΥΛΗΣ! Μνήμες μου..!


Ο ΠΡΑΜΑΤΣΟΥΛΗΣ 
(Πραματευτής,Γυρολόγος) 

Μνήμες! Μνήμες! Μνήμες!!! 
Ακριβώς έτσι, από 9-12 χρόνων(1960...), ήμουν και... Πραματσούλης! 
Αρχικά, ως... βοηθός του Πίπι μου!
  Από το Βουνό ΝΗΠΑ Βουνιατάδων Κέρκυρας, έκανα πεζός τις διαδρομές προς: -Σταυρό-Στρογγυλή- Κάτω Γαρούνα-Κάτω Παυλιάνα-Βουνιατάδες!
Με τα δυο ψαροκόφινα, όπως ακριβώς της φωτογραφίας, γεμάτα πραμάτεια:  ποικίλα ψιλικά, εσώρουχα, κάλτσες, σαπούνια, χλωρίνες κλπ.
Στην επιστροφή, επειδή η συναλλαγή ήταν ανταλλακτική, το   ψαροκόφινο που είχε αδειάσει από σαπούνια-χλωρίνες, ήταν γεμάτο με αυγά με τα οποία πλήρωναν το εμπόρευμα.  
Φαντάζεσθε το βάρος τους, κυρίως  μέσα στα θαμνώδη και κακοτράχαλα μονοπάτια και με καιρικές συνθήκες σκληρές! 

Οι διαφορές με το Γαστουριώτη Συνάδελφο της φωτογραφίες:
-Εγώ μικρότερος
-Φορούσα τρίτσα
-Στο εμπόρευμά μου δεν υπήρχαν τόπια ύφασμα
-Δεν είχα το πρόσθετο στο δεξί ψαροκόφινο που δείχνει με ψιλικά.
-Δε χρησιμοποιούσα το σκοινί από το λαιμό.
 
Από τις αμέτρητες μνήμες: Όμορφη Κυρία πιάνει μια κιλότα. Την προβάλει σ' όλο το πλάτος, τεντώνει το λάστιχο να μεγαλώσει, τη... ζυγίζει και παρουσία άλλων γλυκών Κυριών, μου... εξακοντίζει: "Ορέ, πάμε μέσα (στο δωμάτιο) να με βοηθήσεις να τη φορέσω;".
Ξεροκοκκίνισα και έσκυψα! Περισσότερο που... γλυκοκκοίταζα την κορούλα της!
Πόσες φορές καταράστηκα τον αγενή εαυτό μου που, και αντιεμπορικά, δε... βοήθησα!!!

Πριν τα... 9μου, εκτός από μαθητής, ήμουν και αγρότης, βοσκός,β. Σερβιτόρος!
Μετά; Μια πορεία.................!!!!!!!!!!!!!!!!

(Με τον τίτλο Πραματσούλης, βρίσκεται σε εξέλιξη σχετικό μυθιστόρημα αν και ξεκίνησε προ 12ετίας) 

Η φωτογραφία από εδώ:
 http://www.lifo.gr/team/omorfia/33120



Δεν υπάρχουν σχόλια: