Οδικός Άξονας Βορρά-Νότου Κέρκυρας:
Επείγον προς κον ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ από ΖΩΧΙΟ Γιάννη।ΖΩΧΙΟΣ Γιάννης 13/10/2010
Υποψήφιος Δήμαρχος Δήμου Κέρκυρας
ΝΕΑαυτοδιαχειριζόμενηΚΕΡΚΥΡΑ(ΝαΚ)
Προς
Τον Υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων
κον ΜΑΓΚΡΙΏΤΗ Γιάννη
Θέμα: Οδικός Άξονας Βορρά-Νότου Κέρκυρας
Κοινοποίηση:Πρωθυπουργό κον Γεώργιο ΠΑΠΑΝΔΡΟΥ
Υπουργό κον Δημήτρη ΡΕΠΠΑ
Κύριε Υπουργέ,
Μετά την επικοινωνία με τον Δ/ντή σας κον Ανδριανάκη σας στέλνω και γραπτά το αίτημα. Συγκεκριμένα:
Όπως έγινε γνωστό δημοσιογραφικά, κατά την πρόσφατη επίσκεψή σας στην Κέρκυρα με τον κ. Πρωθυπουργό, αναφερθήκατε και στον “Οδικό Άξονα Βορρά-Νότου”. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά δηλώσατε ότι το έργο επανασχεδιάζεται και μεταφέρεται από την Περιφέρεια στο Υπουργείο.
Επειδή στο προεκλογικό μας πρόγραμμα ο Άξονας αποτελεί κεντρική επιλογή αφού προτείνουμε νέα χάραξη και τον συνδέουμε με ταυτόχρονη κατασκευή (παράλληλα) όλων των κεντρικών δικτύων, του αεροδρομίου, της σύνδεσης με την Ηγουμενίτσα και την ανάπτυξη περί αυτόν της επιστημονικής-οικολογικής γεωργίας , θα θέλαμε να γνωρίζουμε τους σχεδιασμούς σας σε σχέση με όσα ανακοινώσατε στην Κέρκυρα.
Παραθέτουμε το τμήμα των ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ που αναφέρονται στις 10 ΒΑΣΙΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ και συνημμένα το σύνολο των ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ........
.................................
..........10 ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ:
-
α. ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΒΟΡΡΑ-ΝΟΤΟΥ σε νοητή ευθεία: Χλωμός-σήραγγα
Αγίων Δέκα-Λιβάδι Ρόπα-σήραγγα Αγ. Παντελεήμονα-Αγραφοί. Όλο το υπόλοιπο οδικό δίκτυο, με εξαίρε-ση τον κόμβο που θα συνδέει Νοσοκομείου-Πόλης, θεωρείται τοπικό-αγροτικό-δασικό και διαμορφώνεται με βάση τον Άξονα.
Ακυρώνονται παρακάμψεις όπως Μπενιτσών, Σκριπερού, Αγ. Ματθαίου, Τριών Γεφυριών-Ποντή κλπ.
β. Ο νέος οδικός άξονας θα σχεδιαστεί και κατασκευαστεί συνδυαστικά και με τις νέες κεντρικές υποδομές για ύδρευση, άρδευση, αποχέτευση, νέο αεροδρόμιο, φ. αέριο, τεχνολογικά δίκτυα,μούργα κλπ. Τα αδρανή υλικά δε από τη διατρύπηση των ορει-νών όγκων θα δώσουν πλούτο. Σημειώνεται ότι τα υλικά για τα φράγματα θα εισαχθούν ενώ μπορούμε να τα προσφέρουμε.
γ. Οι ευρύτερες καμπίσιες περιοχές στη διαδρομή του δημοτικού οδικού άξονα θα αποτελέσουν κορμό γεωργικών εκτάσεων για σύγχρονη οικολογική ποικίλη γεωργία.
δ. Αυστηρές προδιαγραφές στο σύνολο του οδικού δικτύου για τα νέα παρόδια κτίσματα και προσαρμογή-αφαίρεση των υπαρ-χόντων, κυρίως των παράνομων.
-
Κτίρια-εγκαταστάσεις με τις πλέον σύγχρονες προδιαγραφές και εξοπλισμούς (στα πλαίσια και της δημοτικοποίησης
της κρατικής και εκκλησιαστικής οικοπεδικής ή κτιριακής περιουσίας) για:
α. παιδικούς σταθμούς-σχολεία-γυμναστήρια-εργαστήρια, επιστημονικές δράσεις.
β. υπάρχουσες ή νέες ανάγκες (λόγω και διεύρυνσης) του Ιόνιου Πανεπιστημίου.
γ. την κοινωνική πολιτική του Δήμου όπως ιατρεία, γηροκομεία, ΑμεΑ, προσωρινή στέγαση νέων μεταναστών.
δ. συνεδριακά κέντρα- μουσεία (κεντρικά, τοπικά).
ε. πολυκτίρια, θέατρα-μουσεία, αθλητικούς χώρους κ.α. στην έδρα κάθε Τοπικού Συμβουλίου.
-
Τεχνολογία. Ηλεκτρονικός δήμος. Ψηφιακή Κέρκυρα-Διαπόντια.
-
Κεντρικό δίκτυο ύδρευσης στην Κέρκυρα. Τα δύο φράγματα με προσαρμογή και για άρδευση. Αντίστοιχα
και στα Διαπόντια. Ανάδειξη, συγκέντρωση και πολλαπλή αξιοποίηση κάθε επίγειας και υπόγειας πηγής. Αφαλάτωση.
Γενικό ενιαίο αποχετευτικό δίκτυο. Αξιοποίηση-ενίσχυση υπαρχόντων και δημιουργία νέων βιολογικών.
-
Νοσοκομείο-Κέντρα Υγείας πλήρως εξοπλισμένα-στελεχωμένα. Προληπτική ιατρική υποχρεωτικά για
όλους αλλά δωρεάν σε: ΑΜΕΑ, χαμηλά εισοδήματα, ανέργους, νέους μετανάστες κλπ.
-
Βιομηχανική μονάδα παραγωγής ενέργειας με ανακύκλωση και καύση σκουπιδιών-παραγώγων. Παρα-
γωγή ενέργειας από το δήμο, από κάθε μορφής ανανεώσιμε πηγές.
Μονάδα καύσης νεκρών με επιδίωξη να είναι κοινή στα πλαίσια της ΠΙΝ ή με άλλη Περιφέρεια.
-
Συγκοινωνιακό δίκτυο κομβικό, τοπικό και περιμετρικό από βορρά σε νότο.
-
Μεταφορά του αεροδρομίου σε Λευκίμμη ή Λιβάδι Ρόπα.
-
Λιμάνια μακράς και ευρείας πνοής. Οργανωμένη ακτοπλοΐα για ενιαία εξυπηρέτηση όλων των λιμανιών σε:
Διαπόντια-Β.Κέρκυρα-Κασσιόπη-Πόλη Κέρκυρας-Λευκίμμη. Ειδικά της Λευκίμμης θα προσαρμοστεί στις νέες ανάγκες λόγω του νέου οδικού άξονα αφού ο Βορράς θα εξυπηρετείται ταχύτερα. Μαρίνες-αλιευτικά καταφύγια.
-
Υδροπλάνα-ταχύπλοα-ελικόπτερο και στα πλαίσια της ΠΙΝ. Ειδική προσαρμογή για Διαπόντια-Παξούς.
Επιχειρηματικότητα και
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΔΙΑΠΟΝΤΙΩΝ-ΚΕΡΚΥΡΑΣ (ΑΝ.ΔΙ.ΚΕ.)
α. Δημιουργείται στο πρώτο τρίμηνο του 2011 ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΔΙΑΠΟΝΤΙΩΝ-ΚΕΡΚΥΡΑΣ (ΑΝ.ΔΙ.ΚΕ.) με Κλάδους.
Συμμέτοχοι: επιμελητήρια, συνεταιρισμοί, συλλογικοί φορείς και (υπό προϋποθέσεις) ιδιώτες. Θα οργανωθεί χρησιμοποιώ-
ντας τις πλέον σύγχρονες μεθόδους, τεχνολογίες και διαφάνεια, με κύριο σκοπό: 1...................2.............3...............
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου